Neler Yeni

Gencergaming'den Aldığım Ürünle İlgili Sorunlar müdürden engel yedim

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
burak
3 kere ekran kartı değiştirebilmiş olmanız bile aslında adamların müşteri memnuniyetine epey önem verdiğini gösterir. Sorun neydi, sıcaklıklar hangi koşulda kaç dereceye çıkıyordu da bu sizi rahatsız etti bilmiyorum. Ama gördüğüm kadarıyla ya sorun yok ya da kaynağı bambaşka olan bir durum için adamları bıktırmışsınız. Ben firmayı çok da haksız bulamadım.
ben ekran kartlarını asusa gönderdim doa raporu ile değişim yapıldı yane firmanın doa raporu ile değişim yapması şart müşteri memnuniyetine önem verdiği için mi engel yedim telefonlarıma geri dönüş yapmıyolar 2 aydan beri wp hatlarından dönüş yapılmıyor video izlerken 95 dereceleri gördüğüm oldu forza horizon 4 gibi oyunlarda derece 90 altına inmiyor bu süreçte ben mi onları bıktırmışım yoksa onlar mı beni
 

ramowarr

80+
Katılım
12 Temmuz 2024
Mesajlar
131
Dahası  
Reaksiyon skoru
47
İsim
Ramazan kaya
Hiçbir zaman gencergaming musteri hizmetlerine ulasamadim . Sorunumun 2. Haftasinda whatsapp üzerinden cevap vermeyi düşündüler. Gerçekten ilk defa bir alışveriş sitesinde bu durumu yaşadım.
 

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
burak
Hiçbir zaman gencergaming musteri hizmetlerine ulasamadim . Sorunumun 2. Haftasinda whatsapp üzerinden cevap vermeyi düşündüler. Gerçekten ilk defa bir alışveriş sitesinde bu durumu yaşadım.
sorununuz nedir hocam şikayetvara yazıyorum ordan geri dönüş alabiliyorum
 

Gurkanpiro

80+ Platinum
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
13,647
yukarıda arkadaşlar söylemiş ulaşırsanız komple gönderi 3 tane ekran kartı bozuk gelmesi milyonda şansları tuturmuşsunuz
 

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
burak
yukarıda arkadaşlar söylemiş ulaşırsanız komple gönderi 3 tane ekran kartı bozuk gelmesi milyonda şansları tuturmuşsunuz
hocam komple gönderemem firmaya ulaşamıyorum ekran kartını asusa göndersem sorunlu olsa bile değişim yapmayabilirler çünkü garantisinin 1. yılı dün dolmuş ama bu ürün bana 28 kasımda geldi
 

Fahare

80+
Katılım
16 Aralık 2024
Mesajlar
223
Dahası  
Reaksiyon skoru
74
İsim
Bay fahare
Haqqusa ulaşmayı denedin mi belki yardımcı olur
 

ramowarr

80+
Katılım
12 Temmuz 2024
Mesajlar
131
Dahası  
Reaksiyon skoru
47
İsim
Ramazan kaya
sorununuz nedir hocam şikayetvara yazıyorum ordan geri dönüş alabiliyorum
ramler bozulmuştu . onlara göndermem gerekti . Gönderirken ve gönderdikten sonra süreçte 0 yardım ile ilerledim . Telefonlarını kesinlikle açmıyorlar ben o özel duyguya hiç ulaşamadım ama whatsapptan 2 hafta sonra cevap vermeyi kabul ettiler :) Ürün değişime gidecekti aynı üründen yoktu benim ürün RGB 3600 mhz cl 18 ramlerdi , bana 3200 mhz rgbsiz ram önerdiler sadece , red ettim . İademi aldım . Tek iyi tarafı iade süreci sancılı geçmedi .
 

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
burak
Bendeki numara vardı silinmiş gerçi yıllar önceydi değişmiştir bile şimdiye numarayı mail at 2 tane mail adresi var kanalın hakkında kısmında aracı olup çözer gibi geldi
sağolun hocam mail atıcam
 

richxx

80+
Katılım
19 Kasım 2023
Mesajlar
246
Dahası  
Reaksiyon skoru
27
İsim
Yakup Zengin
Merhaba 02/10/2024 tarihinde gencergamingten HAQQUS-GEN XX (DDR5) sistemini aldım ve 3 kez ekran kartı değişimi yaptım 3 kez üretim hatalı ekran kartı gönderildi 22 kasımdan beri wp hatlarından cevap alamıyorum işlerim bilgisayar üzerinden ve bu nedenle ekran kartını tekrar değişime gönderemem çünkü min 20 gün değişim süreci ve 4. kez hatalı ekran kartı gelebilir bugün asusla ekran kartının derecelerini nasıl düşürebilirim diye iletişime geçtim şöyle bişey öğrendim ürüne 3 yıllık garanti yapılmış ve 15/01/2025 tarihinde garantinin ilk yılı bitiyomuş ekran kartı bana 28/11/2024 tarihinde gönderimi sağlandı ekran kartının bu tarihten itibaren 2 yıllık garantisi olması gerekirken asus bana yarın garantinin ilk yılının biticeğini söyledi bunun üzerine kullanılmış olabileceği için benden en son ekran kartının seri nosu olan fatura istendi ama bana böyle fatura gönderilmedi bu olaydan dolayı gencergamingin müdürü furkan beye yazdım furkan beyden güncel faturayı istedim bunun üzerine furkan beyden engel yedim bu konuyla ilgili ne yapabilirim
Hocam bende o sistemi aldım
 
Top Bottom