EmrecanReis
80+
- Katılım
- 28 Kasım 2020
- Mesajlar
- 34
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 19
- İsim
- Emre
Merhaba gitti gidiyor üzerinden Ryzen 5 2600 işlemci aldım kullandım bu süreçte kendi fanım olduğundan stok fan kullanmadım.
Ryzen 5 3600 fiyatları düşmeye başladı. Ardından biraz daha para buldum ve Ryzen 5 3600 almanın daha iyi olacagına karar verdim. Ardından 2 gündür sistemde takılı olan Ryzen 5 2600'ü iade etmeye karar verdim.
14 gün boyunca koşulsuz şartsız iade hakkıma güvenerek. İşlemciyi aldığım 2'inci günde iade oluşturup satıyıca kargoladım.
3 gün sonra gitti gidiyor müşteri hizmetlerini arayarak iade durumu ögrenmek istedim. Gitti gidiyor müşteri temsilcisi bana aldıgım Ryzen 5 2600 işlemcinin 14 gün iade kapsamındaki ürünler içerisinde yer almadığını, bu yüzden işlemciyi geri bana yollacaklarını bildirdi. Önce şaşırdım. Sonra bir hata olduğunu düşündüm müşteri temsilcisine bu konuyu araştırıp onlara geri döneceğimi ilettim.
Şimdi dostlar işlemci gerçekten 14 gün iade kapsamında sayılmayan ürünler arasında mıdır?
Kısaca dostlar bu durumda kim haklı benim nasıl bir yol izlemem gerekir?
Ryzen 5 3600 fiyatları düşmeye başladı. Ardından biraz daha para buldum ve Ryzen 5 3600 almanın daha iyi olacagına karar verdim. Ardından 2 gündür sistemde takılı olan Ryzen 5 2600'ü iade etmeye karar verdim.
14 gün boyunca koşulsuz şartsız iade hakkıma güvenerek. İşlemciyi aldığım 2'inci günde iade oluşturup satıyıca kargoladım.
3 gün sonra gitti gidiyor müşteri hizmetlerini arayarak iade durumu ögrenmek istedim. Gitti gidiyor müşteri temsilcisi bana aldıgım Ryzen 5 2600 işlemcinin 14 gün iade kapsamındaki ürünler içerisinde yer almadığını, bu yüzden işlemciyi geri bana yollacaklarını bildirdi. Önce şaşırdım. Sonra bir hata olduğunu düşündüm müşteri temsilcisine bu konuyu araştırıp onlara geri döneceğimi ilettim.
Şimdi dostlar işlemci gerçekten 14 gün iade kapsamında sayılmayan ürünler arasında mıdır?
Kısaca dostlar bu durumda kim haklı benim nasıl bir yol izlemem gerekir?