Ben Tümay
80+ Bronze
- Katılım
- 27 Kasım 2022
- Mesajlar
- 1,088
Dahası
Selamlar, bundan bir süre önce Glorious Model O Wireless (eski kasa) mouse aldım, clicklerinin gıcırdaması bir yana yakın zamanda mouse şarj almamaya, kabloludayken arada sırada kesilmeye başladı. Bunun için Glorious müşteri temsilcisine ulaştım. Mouse'nin garanti kapsamında olduğunu ve bana yeni mouse temin edebileceklerini söylediler ancak Türkiye'ye gönderim yapamıyorlarmış, ben nakliye firması bulup parasını karşılayacakmışım. Ufak bir araştırma ile PTT'nin USA'dan buraya 700TL'ye getirdiğini gördüm. Yani garanti kapsamındaki ürünümü alabilmem için 700TL kargo ödemem gerekiyor. Bu olay normal mi? Ürünün bozulmasının benle hiç bir alakası yok, marka da kabul etti, ben niye 700TL kargo parası ödüyorum? Türkiye'ye gönderememeleri benim sorunum mu? Bilmediğimden size sormak istedim. Bu arada bunun yanı sıra Glorious mağazasından kupon da verebilirlermiş ama oradan da Türkiye'ye teslimat yokmuş.