GT502 Yamuk Ayağı ve Asus servisinin Açgözlülüğü

Noysal

80+ Bronze
Katılım
2 Aralık 2024
Mesajlar
900
Reaksiyon skoru
439
Merhaba arkadaşlar, Beyaz sistem kurmaya kasadan başlamak istedim ve kendime uygun 2.elden Beyaz bir GT502 plus buldum, uygun bir fiyat olduğuna karar kıldıktan sonra, marmaray ile 1 saat 10 dk sonucu Gebze’de kasayı satan abi ile buluştuk. Abi bana daha önce söylemediği kasanın kusurunu buluştuğumuzda söyledi “Bir ayağı yamuk haberin olsun, şöyle bir bak” bende baktım, evet yamukluk vardı ama kasanın içinde ekstra fanlar olması, fiyatın uygunluğu ve taaa Üsküdar’dan Gebze’ye gelmiş olmanın haliyle “Sıkıntı yok abi” dedim, ve gerçekten aman aman bir olay değildi, çünkü abi kasanınduruşunda bir olay teşkil etmediğini de söyledi. Ayrıyeten yamukluğun, kargodan geldiğinde böyle olduğunu, kendinden kaynaklı olmadığını da ekledi. Bende kasamı alıp, Marmara’ya geri dönüp, Üsküdar’a yol aldım. Marmaraydan evime yaklaşık 700-800 metre olduğundan ve kasanın da yaklaşık 12kilodan fazla olduğundan zorlanarak taşıdım, kilosu sıkıntı değildi ama şekli taşımayı zorlaştırıyordu. İlerleyen zamanda kasanın yamuk ayağı gözüme batmaya başladı ve dedim bir asusa yazayım, çünkü satın alınan yerin bu, kasa kargodan yamuk geldi olayına inanacağına ve ilgineceğine inanmadım, halbu ki yine de yazdım wp’den ve aradım ama dönüş olmadı. Kasam KFG’li olduğundan rahattım, dedim asus ücretsiz bir şekilde gönderir parçayı çünkü öyle aman aman büyük veyahut özel bir parça değil, yazışmaların sonunda asusun, benden istediği ÜCRET TAM TAMINA 800TL, şaşırmak ile beraber dedim siz 4 tanesine mi bu parayı istiyorsunuz yoksa 1 tanesine mi onlarda 1 adet fiyatı olduğunu söyledi 😁 Simetri olayına biraz kafayı takan birisi olarak maalesef istemeye istemeye siparişi verdim ama bu olay bence açgözlülükten ve servis acizliğinden başka bir şey değildir. Çünkü aynı olayın benzerini Logitech ile yaşadım, 733 kulaklığımın kablosunun pinleri bozuldu ve yenisini istediğimde ise Amerika’dan özel olarak kablo getirmiş ve 1 lira ücret istememişlerdi. Önümüzde ki dönemlerde anakart da alacağım ve bu olay biraz gözümü açtı Asus iyi bir marka olabilir ama küçücük bir olayda bile bu kadar para isteyen bir marka ile gelişmiş bir donanım ile sıkıntı yaşamamak için tercihimi başka markalardan kullanacağım.
 

Ekler

  • IMG_4071.webp
    IMG_4071.webp
    418.3 KB · Hit: 56
  • IMG_4098.webp
    IMG_4098.webp
    141.6 KB · Hit: 55
Kısacık bir konuyu bu kadar uzun uzun anlatman gerçekten gerekli miydi hocam? Ayrıca fiyatın çok fahiş olduğunu düşünmüyorum. Düzenli sac alımı yapıyoruz. 1mm sacın metre kare fiyatı inanılmaz fiyatlara ulaştı. Kaldı ki siz bükülmüş, şekillendirilmiş ve boyanmış sacı alıyorsunuz. Fiyat normal malesef.
 
Olayı betimleyerek ve açıklayarak anlatmak daha doğru buluyorum. Ve artık herkes bir şey yaparken fiyatları bahane etmeye başladı, bana yine bu parça pahalı geliyor.
 
Yani böyle bir durum varsa keşke ilk başta söyleseymiş satıcı oraya kadar gelip, kardeş üründe böyle bir problem var demesi hoş olmamış ben olsam almazdım orası ayrı ama burada Asus'luk bir şey yok Asus niye ücretsiz göndersin, kullanıcı hatası der çıkar işin içinden ülkemizde teknik servislerin hepsi artık bir şekilde olayı kullanıcıya atıp para koparma derdinde, asus'un yaptığına şahsen şaşırmadım.
 
Yani böyle bir durum varsa keşke ilk başta söyleseymiş satıcı oraya kadar gelip, kardeş üründe böyle bir problem var demesi hoş olmamış ben olsam almazdım orası ayrı ama burada Asus'luk bir şey yok Asus niye ücretsiz göndersin, kullanıcı hatası der çıkar işin içinden ülkemizde teknik servislerin hepsi artık bir şekilde olayı kullanıcıya atıp para koparma derdinde, asus'un yaptığına şahsen şaşırmadım.
Evet satıcının daha önceden bilgi vermeden bu olayın yaşanması beni de gerçekten memnun etmedi. Artı olarak başka bir şirket böyle konularda taviz gösterebiliyorken, asus gibi Türkiye’de yer edinmiş bir firmanın, bana göre absürt bir fiyatlandırma ile servis vermesi acayip kötü bir durum.
 
Merhaba arkadaşlar, Beyaz sistem kurmaya kasadan başlamak istedim ve kendime uygun 2.elden Beyaz bir GT502 plus buldum, uygun bir fiyat olduğuna karar kıldıktan sonra, marmaray ile 1 saat 10 dk sonucu Gebze’de kasayı satan abi ile buluştuk. Abi bana daha önce söylemediği kasanın kusurunu buluştuğumuzda söyledi “Bir ayağı yamuk haberin olsun, şöyle bir bak” bende baktım, evet yamukluk vardı ama kasanın içinde ekstra fanlar olması, fiyatın uygunluğu ve taaa Üsküdar’dan Gebze’ye gelmiş olmanın haliyle “Sıkıntı yok abi” dedim, ve gerçekten aman aman bir olay değildi, çünkü abi kasanınduruşunda bir olay teşkil etmediğini de söyledi. Ayrıyeten yamukluğun, kargodan geldiğinde böyle olduğunu, kendinden kaynaklı olmadığını da ekledi. Bende kasamı alıp, Marmara’ya geri dönüp, Üsküdar’a yol aldım. Marmaraydan evime yaklaşık 700-800 metre olduğundan ve kasanın da yaklaşık 12kilodan fazla olduğundan zorlanarak taşıdım, kilosu sıkıntı değildi ama şekli taşımayı zorlaştırıyordu. İlerleyen zamanda kasanın yamuk ayağı gözüme batmaya başladı ve dedim bir asusa yazayım, çünkü satın alınan yerin bu, kasa kargodan yamuk geldi olayına inanacağına ve ilgineceğine inanmadım, halbu ki yine de yazdım wp’den ve aradım ama dönüş olmadı. Kasam KFG’li olduğundan rahattım, dedim asus ücretsiz bir şekilde gönderir parçayı çünkü öyle aman aman büyük veyahut özel bir parça değil, yazışmaların sonunda asusun, benden istediği ÜCRET TAM TAMINA 800TL, şaşırmak ile beraber dedim siz 4 tanesine mi bu parayı istiyorsunuz yoksa 1 tanesine mi onlarda 1 adet fiyatı olduğunu söyledi 😁 Simetri olayına biraz kafayı takan birisi olarak maalesef istemeye istemeye siparişi verdim ama bu olay bence açgözlülükten ve servis acizliğinden başka bir şey değildir. Çünkü aynı olayın benzerini Logitech ile yaşadım, 733 kulaklığımın kablosunun pinleri bozuldu ve yenisini istediğimde ise Amerika’dan özel olarak kablo getirmiş ve 1 lira ücret istememişlerdi. Önümüzde ki dönemlerde anakart da alacağım ve bu olay biraz gözümü açtı Asus iyi bir marka olabilir ama küçücük bir olayda bile bu kadar para isteyen bir marka ile gelişmiş bir donanım ile sıkıntı yaşamamak için tercihimi başka markalardan kullanacağım.
Kanka kasayı kargo yamulttuysa alan adamın o zaman kargocudan tutanak tutmasını isteyecekti adam kabul etmiş. Sonrası zaten bir şey yapamazsın.
 
Kanka kasayı kargo yamulttuysa alan adamın o zaman kargocudan tutanak tutmasını isteyecekti adam kabul etmiş. Sonrası zaten bir şey yapamazsın.
Bende bu yüzden çok satıcıya üstlenmedim durumu, keza satan adam belki gerçeği de söylemiyor, bilemeyiz.
 
Evet satıcının daha önceden bilgi vermeden bu olayın yaşanması beni de gerçekten memnun etmedi. Artı olarak başka bir şirket böyle konularda taviz gösterebiliyorken, asus gibi Türkiye’de yer edinmiş bir firmanın, bana göre absürt bir fiyatlandırma ile servis vermesi acayip kötü bir durum.
Asus burayı 3.sınıf bir ülke olarak görüyor, bende g502 mousem için skatezlerin yenilenmesi talebinde bulunmuştum sağolsun hollandadan ups ile 3 günde gönderdi skatez padleri, logi'nin ürün kalitesi tartışılır orası ayrı ama müşteri hizmetleri gerçekten çok iyi en azından 3. sınıf ülke muamelesi yapmıyorlar

yeriniz de olsam bu durumu asus globale'de yazardım belki bir şey çıkar umuduyla
 
Asus burayı 3.sınıf bir ülke olarak görüyor, bende g502 mousem için skatezlerin yenilenmesi talebinde bulunmuştum sağolsun hollandadan ups ile 3 günde gönderdi skatez padleri, logi'nin ürün kalitesi tartışılır orası ayrı ama müşteri hizmetleri gerçekten çok iyi en azından 3. sınıf ülke muamelesi yapmıyorlar

yeriniz de olsam bu durumu asus globale'de yazardım belki bir şey çıkar umuduyla
Link verebilecek misiniz ben yazınca sanırım, TR sayfasına atıyor, şansımı denemek isterim açıkçası.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Asus burayı 3.sınıf bir ülke olarak görüyor, bende g502 mousem için skatezlerin yenilenmesi talebinde bulunmuştum sağolsun hollandadan ups ile 3 günde gönderdi skatez padleri, logi'nin ürün kalitesi tartışılır orası ayrı ama müşteri hizmetleri gerçekten çok iyi en azından 3. sınıf ülke muamelesi yapmıyorlar

yeriniz de olsam bu durumu asus globale'de yazardım belki bir şey çıkar umuduyla
Kesinlikle katılıyorum Logitech müşteri hizmetleri hakkında ki görüşlerinize. Müşteriye saygı ve değer veren bir tarza sahipler, ürünleri genelde US üzerinde Hollanda’ya ordan Türkiye’ye geliyor.
 
Bende bu yüzden çok satıcıya üstlenmedim durumu, keza satan adam belki gerçeği de söylemiyor, bilemeyiz.
Parçalarda sorun yoksa ayağı bırak ezilsin boşver. Elinle ezilecek bir şey mi malzeme? Eğer sağlamsa bi şekşlde darbe yemiş o. Ama neden sen oraya gidene kadar bunu demesi bilmiyorum.
 
Parçalarda sorun yoksa ayağı bırak ezilsin boşver. Elinle ezilecek bir şey mi malzeme? Eğer sağlamsa bi şekşlde darbe yemiş o. Ama neden sen oraya gidene kadar bunu demesi bilmiyorum.
Kasayı ekstra fanlar ile uyguna getirince çok sorgulamadım bende açıkçası. Diğer arkadaşlara tecrübe olsun.
 
Geri
Top