equinoxx
80+ Bronze
- Katılım
- 2 Mart 2021
- Mesajlar
- 1,600
BayaBoş adam wesselam![]()
BayaBoş adam wesselam![]()
iade istemiyorum deyip fanı bozuk olarak kartı alıp kendin yaptıra bilirdin veya thhya başvurabilirdin bios güncellemesini neden Hb yapıyor adamların işi gücü yok işlemci psu ssd ram alıp senin anakartını güncelleyecekler yok öyle bir şeyTürkler adam nasıl dolandırılır, üçkağıtta çok uzman bir millet o yüzden budlukları her fırsatta insanları öpüyorlar. Güzel bir örnek vereyim ben 2060 aldım incehesap üzerinden 2200Tl'ye fanın biri bozuldu servise yolladım. Kartın ikinci el piyasası ben yolladığım da 6k idi sıfırını demiyorum bile. Servis Point tamiri mümkün değil diyip iade/değişim raporu verdi. tabii ki de kabul etmedik ve ürünü geri aldım. Koca servis point bir fan değiştirmekten aciz olamaz, çok zor bir olay değil kendim de fan takarak değiştirebilirim. Olay çok basit bana 2200 TL'yi yollayıp 6k'lık karta çökmek. Bu verdiğim bir örnek sadece başka bilgisayar bileşenlerinde de tamiri mümkün olan ürünlere yine iade/değişim yazıp yine çökmeye çalıştılar.
Senin durumunda aynı senin anakarta çökmüşler. bi Bios güncellemesi yapamayacak değiller heralde. Burada hem HB hem de servisin suçu var.
Servis anakartına çöküyor HB ise paraya.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Çok gereksiz ve boş bir şey söyledin. Hb üzerinden ürünü almış yani HB'nin de sorumluluğu var paşa paşa destek verecekler, babasının hayrına HB'den alışveriş yapmıyor. İster kendi gönderir ister HB üzerinden gönderir.
Ben kartı zaten geri aldım kullanıyorum şuan ve nedense engellediğim tiplerin hepsinin ortak özelliği, okuma anlama problemi olan insanlar olması, sen de dahil bak orada yazmışım kabul etmedim kartı aldım diye, okuma anlamanız yok, olayı anlamadan yazılanı anlamadan yorum yapıyorsunuz.iade istemiyorum deyip fanı bozuk olarak kartı alıp kendin yaptıra bilirdin veya thhya başvurabilirdin bios güncellemesini neden Hb yapıyor adamların işi gücü yok işlemci psu ssd ram alıp senin anakartını güncelleyecekler yok öyle bir şey
bakın hocam burada ne yazmışsınız HBnin sorumluluğu var demişsiniz adam alırken ne aldığını kontrol etmiyorsa bunda hbnin sorumluluğu yok"Çok gereksiz ve boş bir şey söyledin. Hb üzerinden ürünü almış yani HB'nin de sorumluluğu var paşa paşa destek verecekler, babasının hayrına HB'den alışveriş yapmıyor. İster kendi gönderir ister HB üzerinden gönderir."
ben de birine keriz dedim diye engellediO kişinin dediklerini dikkate alma hocam. Birazdan amip dedin diye kırıcı oluyorsun ve seni engelliyorum der. Kendisi bende engelli zaten.
HB'nin sorumluluğu şudur. HB'ye yazarsın destek bölümüne, örnek 'bios update istiyorum' HB'de bu taleple beraber ürünü alır servise gönderir, işlemleri başlatır destek'ten kastım bu. Adam yazmış HB'ye niye gönderiyorsun tırnak içinde malmısın anlamında, tabii ki de oraya gönderecek - bu imkanı sana HB veriyor zaten bu neyin kafası?- ve satıcı olarak süreci HB işletir ve süreci alıcının istediği şekilde yönlendirir yönlendirmek ZORUNDA!!, kendi kafalarına göre iş yapamazlar. Servis raporu geldi hadi iade kesip parasını yollayalım yerine alıcı ile iletişime geçmeleri lazım. Tabi HB bu her türlü çakallık var bunlarda çünkü TR'nin en berbat online satış mağazası.bakın hocam burada ne yazmışsınız HBnin sorumluluğu var demişsiniz adam alırken ne aldığını kontrol etmiyorsa bunda hbnin sorumluluğu yok
hb servise senin yerine ürün göndermek zorunda değil adamlar sonuçta seni eline fatura ve garanti bilgisi veriyorHB'nin sorumluluğu şudur. HB'ye yazarsın destek bölümüne, örnek 'bios update istiyorum' HB'de bu taleple beraber ürünü alır servise gönderir, işlemleri başlatır destek'ten kastım bu. Adam yazmış HB'ye niye gönderiyorsun tırnak içinde malmısın anlamında, tabii ki de oraya gönderecek ve satıcı olarak süreci HB işletir ve süreci alıcının istediği şekilde yönlendirir yönlendirmek ZORUNDA!!, kendi kafalarına göre iş yapamazlar. Servis raporu geldi hadi iade kesip parasını yollayalım yerine alıcı ile iletişime geçmeleri lazım. Tabi HB bu her türlü çakallık var bunlarda çünkü TR'nin en berbat online satış mağazası.
HB üzerinden ürün alıyorsa HB servis ya da satıcı ile alıcı arasında ki iletişimi doğru sağlamak ZORUNDA!
HB'nin sorumluluğu bu, bana bu kadar basit bir şey açıklatmanızın tek mantıklı sebebi daha önce hiç ürün kullanmadığınızdandır umarım.
Ayrıca yazmışsın ya aldığını kontrol etmiyor diye mesela bu cümle be biraz anlatırmısın? Benim anladığım sen ortada sorunlu ürün var adam bunu kontrol etmeden almış diyormuşsun gibi anlaşılıyor ama postta bununla ilgili bir bilgi de yok kartta bir sorun olduğuna nasıl vardın? Belki adam. Etsen 5 5600x aldı onu takmak için bios update'e yolluyor? Sizler cidden düşünmeden hızlıca yazıyorsunuz, düşünerek yazsanız ölceksiniz sanki.
Ya ben ürünü HB üzerinden almışım, ne bileyim bunun teknik servisi nerede, nasıl işlem yapıyorlar? HB ya der kardeş bak şuna götür kartını o hâlledecek, ya da kendisi direkt yollar kartı. Bu kadar basit. Sonuçta HB güvencesi ile alışveriş yapıyorum ben.hb servise senin yerine ürün göndermek zorunda değil adamlar sonuçta seni eline fatura ve garanti bilgisi veriyor
ama hocam burada hb görevini yapıyor ürün değişimi yapıyorYa ben ürünü HB üzerinden almışım, ne bileyim bunun teknik servisi nerede, nasıl işlem yapıyorlar? HB ya der kardeş bak şuna götür kartını o hâlledecek, ya da kendisi direkt yollar kartı. Bu kadar basit. Sonuçta HB güvencesi ile alışveriş yapıyorum ben.
Adamlar talebe geri dönüş yapıp sorumluluğu almışlar zaten dostum. Eğer talebe geri dönüş yapıyorsa artık o onun sorumluluğunda bunu anlamak bu kadar zor olmamalı. Baştan talebe şöyle diyebilirlerdi. '' şu adrese şu adımları yapıp servisine gönderebilirsiniz'' gibisinden. Ama HB zaten online satış mağazası bu tarz desteği old. için insanlar tercih ediyor ama tabii de insanlar nereden bilsin Hb bu kadar kötü bir firma. Herkes oradan alıyor demekki sağlamdır diye düşünüyorlar.hb servise senin yerine ürün göndermek zorunda değil adamlar sonuçta seni eline fatura ve garanti bilgisi veriyor
ama adamlar zaten değişim yapmış gerekeni yapmışlarAdamlar talebe geri dönüş yapıp sorumluluğu almışlar zaten dostum. Eğer talebe geri dönüş yapıyorsa artık o onun sorumluluğunda bunu anlamak bu kadar zor olmamalı. Baştan talebe şöyle diyebilirlerdi. '' şu adrese şu adımları yapıp servisine gönderebilirsiniz'' gibisinden.
İlla hepsiburada üzerinden servise gönderilecekse ürün konu sahibinin yaptığı gibi iade-değişim bölümünden yapılmayacak. İade ve değişim adı altında talep oluşturursan adamlar iade alır.Ya ben ürünü HB üzerinden almışım, ne bileyim bunun teknik servisi nerede, nasıl işlem yapıyorlar? HB ya der kardeş bak şuna götür kartını o hâlledecek, ya da kendisi direkt yollar kartı. Bu kadar basit. Sonuçta HB güvencesi ile alışveriş yapıyorum ben.
Zorunda! Merak etmeyin Gigabyte teknik servisi ile de görüştüm. Sizden ürünü biz şahıs olarak almıyoruz, hepsiburada ile iletişime geçin destek talebi oluşturun öyle gönderin dediler. Herkes ahkam kesmiş ne bu şiddet?hb servise senin yerine ürün göndermek zorunda değil adamlar sonuçta seni eline fatura ve garanti bilgisi veriyor