İyi geceler arkadaşlar,ilk defa laptop alacağım ve çok bir teknik bilgim yok.Ancak biraz araştırma yaptım ve 60.000TL bütçeyle linkini attığım laptopu almaya karar verdim.Aynı fiyata benzer özellikte HP omen modelleri ve ASUS un f16 5060lı modeli de var ancak tasarımı hoşumagitti işlemcisi güçlü ve büyük ekranı sebebiyle LENOVO daha çok hoşuma gitti.Sizce alınır mı,başımı ağrıtır mı ? Deneyimi olan arkadaşlar yanıtlayabilir mi ? Teşekkür ederim.
www.trendyol.com
LENOVO LOQ 17IRX10 83JH00CNTR i7-13650HX 16GB DDR5 1TB SSD RTX5060 8GB 17.3
LOQ 17IRX10 83JH00CNTR i7-13650HX 16GB DDR5 1TB SSD RTX5060 8GB 17.3