hangi sistemi almalıyım?

Kankam 2. sistem kesinlikle daha iyi .
Ama sana tavsiyem bunu alıp alttan 750 w lık psu yu alman.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yada soğutucu ile rami de yükseltebilirsin, psu yetersiz kalmama ihtimali de var. Ram çift slot olmaması çift kanal teknolojisini kısıtlayabilir (200 yerine 190 fps alabilirsin)
 
Son düzenleme:
Kankam 2. sistem kesinlikle daha iyi .
Ama sana tavsiyem bunu alıp alttan 750 w lık psu yu alman.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yada soğutucu ile rami de yükseltebilirsin, psu yetersiz kalmama ihtimali de var. Ram çift slot olmaması çift kanal teknolojisini kısıtlayabilir (200 yerine 190 fps alabilirsin)
Hocam bütçe yan ürünleriye birlikte 30k civarı olduğu için (monitör vs.) dediğin mümkün değil
 
Hocam bütçe yan ürünleriye birlikte 30k civarı olduğu için (monitör vs.) dediğin mümkün değil
Kankam önceden belirtseydin keşke, neyse yani 6800 ün 16gb rami olması şahane bir şey. Ama 650w yetmeyebilir diye korkuyorum. Al bakalım, en kötü psu yu ileride satıp daha iyisini alırsın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2. sistem yani.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2. sistemin altından 750w seçebilirsen seç bence.
 
Kankam önceden belirtseydin keşke, neyse yani 6800 ün 16gb rami olması şahane bir şey. Ama 650w yetmeyebilir diye korkuyorum. Al bakalım, en kötü psu yu ileride satıp daha iyisini alırsın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2. sistem yani.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2. sistemin altından 750w seçebilirsen seç bence.
Cok teşekkür ederim vakit ayırdığın için
 
4060ti kesinlikle işe yaramaz bi kart
2 olan diyorum
Kankam önceden belirtseydin keşke, neyse yani 6800 ün 16gb rami olması şahane bir şey. Ama 650w yetmeyebilir diye korkuyorum. Al bakalım, en kötü psu yu ileride satıp daha iyisini alırsın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2. sistem yani.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2. sistemin altından 750w seçebilirsen seç bence.
Adam güzel söylemiş
 
Geri
Top