Hepsiburada/Hepsijet Kargomu ne teslim ediyorlar ne de iade ediyorlar.

Katılım
6 Haziran 2022
Mesajlar
108
Reaksiyon skoru
32
Merhaba,

Burada son bir haftadır hepsiburada ile yaşadığım süreci anlatacağım. Benim gibi emin olmadan asla kimse sipariş vermesin. Benim düşdüğüm duruma kimse düşmesin.
Hepsiburada da yarın kapında ile MSİ marka 27 inch 2k monitör siparişi verdim. ( 14.08.2025 de easy point noktası seçerek sipariş verdim.)
15.08.2025 yani bir gün sonra teslim edildi olarak gördüm ve easy point noktasına gittim. Dükkan kapalıydı bende dükkan sahibini aradım. Adam ürünü teslim almadığını zaten artık easy point noktası olmadığını söyledi. Hepsiburadayı aradım hemen dedim yarın öğlene kadar teslim alamazsam ürün iade gitsin çünkü tatile gideceğim. Teslim alamam belliki ürün yanlış bir noktaya teslim edilmiş.
Ertesi gün olduğunda ürün hala teslim edildi görünüyordu. Hepsijet i aradım ürünü teslim edilen yerden alıp iade eder misiniz dedim ilgileneceğiz dediler. Ardından aynı ürünü pazar günü ben tekrar satın alıp abimin adresine sipariş verdim. Pazartesi günü olduğunda ikinci siparişim abime ulaştı. Fakat perşembe günü olan sipariş halen daha askıda kalmıştı. Pazartesi gününden beri defalarca hepsiburadayı hepsijet i aramama rağmen ürün tekrar dağıtım merkezine dönmüş ve yine dağıtıma çıkmış hepsimat noktasına teslim edildi olark işaretlenmiş. Oturduğum yerde hepsimat noktasıda yok işin garibi abime giden ikinci siparişim de aynı dağıtım merkezinden çıktı. Muhtemelen kargomun çalındığına inanıyorum şikayet.var a da yazdım 2 defa aradılar ilgileniyoruz diyorlar ama hiç bir şey olduğu yok.

Özetle easypoint noktasının kargoyu kabul etmemesi ve hepsijet in kargoyu nereye teslim edip aldığı halen belirsiz. 1 Haftadır kargomu satıcıya iade edin diye onlarca kez aramama rağmen 1 gün de istanbuldan bursaya gelen kargo bir türlü geri gönderilmiyor. Teslim alayım desem kargo nerde net bir şey söylenmiyor. Muhtemelen belediyeye gidip tüketici hakem heyetine şikayette bulunacağım.
 
Merhaba,

Burada son bir haftadır hepsiburada ile yaşadığım süreci anlatacağım. Benim gibi emin olmadan asla kimse sipariş vermesin. Benim düşdüğüm duruma kimse düşmesin.
Hepsiburada da yarın kapında ile MSİ marka 27 inch 2k monitör siparişi verdim. ( 14.08.2025 de easy point noktası seçerek sipariş verdim.)
15.08.2025 yani bir gün sonra teslim edildi olarak gördüm ve easy point noktasına gittim. Dükkan kapalıydı bende dükkan sahibini aradım. Adam ürünü teslim almadığını zaten artık easy point noktası olmadığını söyledi. Hepsiburadayı aradım hemen dedim yarın öğlene kadar teslim alamazsam ürün iade gitsin çünkü tatile gideceğim. Teslim alamam belliki ürün yanlış bir noktaya teslim edilmiş.
Ertesi gün olduğunda ürün hala teslim edildi görünüyordu. Hepsijet i aradım ürünü teslim edilen yerden alıp iade eder misiniz dedim ilgileneceğiz dediler. Ardından aynı ürünü pazar günü ben tekrar satın alıp abimin adresine sipariş verdim. Pazartesi günü olduğunda ikinci siparişim abime ulaştı. Fakat perşembe günü olan sipariş halen daha askıda kalmıştı. Pazartesi gününden beri defalarca hepsiburadayı hepsijet i aramama rağmen ürün tekrar dağıtım merkezine dönmüş ve yine dağıtıma çıkmış hepsimat noktasına teslim edildi olark işaretlenmiş. Oturduğum yerde hepsimat noktasıda yok işin garibi abime giden ikinci siparişim de aynı dağıtım merkezinden çıktı. Muhtemelen kargomun çalındığına inanıyorum şikayet.var a da yazdım 2 defa aradılar ilgileniyoruz diyorlar ama hiç bir şey olduğu yok.

Özetle easypoint noktasının kargoyu kabul etmemesi ve hepsijet in kargoyu nereye teslim edip aldığı halen belirsiz. 1 Haftadır kargomu satıcıya iade edin diye onlarca kez aramama rağmen 1 gün de istanbuldan bursaya gelen kargo bir türlü geri gönderilmiyor. Teslim alayım desem kargo nerde net bir şey söylenmiyor. Muhtemelen belediyeye gidip tüketici hakem heyetine şikayette bulunacağım.
Samsung shoptadan aldığım üründe öyle olmuştu teslim aldım görünüyordu ama almamıştım biraz geç olsada iadesini yapıyorlar
 
Bir ihtimal, kargoyu yanlış adrese teslim ettiler. Hele ki yanlış olarak teslim ettikleri yere hiçbir şey sormadan bırakıp girmişlerse karşı taraf arayıp durumu anlatmadıktan sonra kargodan haberdar olma şansları yok.
 
Samsung shoptadan aldığım üründe öyle olmuştu teslim aldım görünüyordu ama almamıştım biraz geç olsada iadesini yapıyorlar
Samsung aynısını bana yaptı ürün ortada yoktu iznim olmadan iade ettiler ben ürünü istedim geri göndermediler ürüne zam geldi tekrar da alamadım tüketici hakem heyetine şikayet ettim dün sonuç ne zaman çıkar bilmiyorum ama hakkımı arayacağım
 
Bir ihtimal, kargoyu yanlış adrese teslim ettiler. Hele ki yanlış olarak teslim ettikleri yere hiçbir şey sormadan bırakıp girmişlerse karşı taraf arayıp durumu anlatmadıktan sonra kargodan haberdar olma şansları yok.
Kargoyu iki defa teslim edip geri aldılar defalarca kayıt açtırdım iade edilsin diye hem hepsijet hem de hepsiburada iade olacak diye halen daha bir yere teslim edip geri alıyorlar 😂 komedi
 
Geri
Top