Canergnaydin
80+
- Katılım
- 6 Haziran 2022
- Mesajlar
- 108
- Reaksiyon skoru
- 32
Merhaba,
Burada son bir haftadır hepsiburada ile yaşadığım süreci anlatacağım. Benim gibi emin olmadan asla kimse sipariş vermesin. Benim düşdüğüm duruma kimse düşmesin.
Hepsiburada da yarın kapında ile MSİ marka 27 inch 2k monitör siparişi verdim. ( 14.08.2025 de easy point noktası seçerek sipariş verdim.)
15.08.2025 yani bir gün sonra teslim edildi olarak gördüm ve easy point noktasına gittim. Dükkan kapalıydı bende dükkan sahibini aradım. Adam ürünü teslim almadığını zaten artık easy point noktası olmadığını söyledi. Hepsiburadayı aradım hemen dedim yarın öğlene kadar teslim alamazsam ürün iade gitsin çünkü tatile gideceğim. Teslim alamam belliki ürün yanlış bir noktaya teslim edilmiş.
Ertesi gün olduğunda ürün hala teslim edildi görünüyordu. Hepsijet i aradım ürünü teslim edilen yerden alıp iade eder misiniz dedim ilgileneceğiz dediler. Ardından aynı ürünü pazar günü ben tekrar satın alıp abimin adresine sipariş verdim. Pazartesi günü olduğunda ikinci siparişim abime ulaştı. Fakat perşembe günü olan sipariş halen daha askıda kalmıştı. Pazartesi gününden beri defalarca hepsiburadayı hepsijet i aramama rağmen ürün tekrar dağıtım merkezine dönmüş ve yine dağıtıma çıkmış hepsimat noktasına teslim edildi olark işaretlenmiş. Oturduğum yerde hepsimat noktasıda yok işin garibi abime giden ikinci siparişim de aynı dağıtım merkezinden çıktı. Muhtemelen kargomun çalındığına inanıyorum şikayet.var a da yazdım 2 defa aradılar ilgileniyoruz diyorlar ama hiç bir şey olduğu yok.
Özetle easypoint noktasının kargoyu kabul etmemesi ve hepsijet in kargoyu nereye teslim edip aldığı halen belirsiz. 1 Haftadır kargomu satıcıya iade edin diye onlarca kez aramama rağmen 1 gün de istanbuldan bursaya gelen kargo bir türlü geri gönderilmiyor. Teslim alayım desem kargo nerde net bir şey söylenmiyor. Muhtemelen belediyeye gidip tüketici hakem heyetine şikayette bulunacağım.
Burada son bir haftadır hepsiburada ile yaşadığım süreci anlatacağım. Benim gibi emin olmadan asla kimse sipariş vermesin. Benim düşdüğüm duruma kimse düşmesin.
Hepsiburada da yarın kapında ile MSİ marka 27 inch 2k monitör siparişi verdim. ( 14.08.2025 de easy point noktası seçerek sipariş verdim.)
15.08.2025 yani bir gün sonra teslim edildi olarak gördüm ve easy point noktasına gittim. Dükkan kapalıydı bende dükkan sahibini aradım. Adam ürünü teslim almadığını zaten artık easy point noktası olmadığını söyledi. Hepsiburadayı aradım hemen dedim yarın öğlene kadar teslim alamazsam ürün iade gitsin çünkü tatile gideceğim. Teslim alamam belliki ürün yanlış bir noktaya teslim edilmiş.
Ertesi gün olduğunda ürün hala teslim edildi görünüyordu. Hepsijet i aradım ürünü teslim edilen yerden alıp iade eder misiniz dedim ilgileneceğiz dediler. Ardından aynı ürünü pazar günü ben tekrar satın alıp abimin adresine sipariş verdim. Pazartesi günü olduğunda ikinci siparişim abime ulaştı. Fakat perşembe günü olan sipariş halen daha askıda kalmıştı. Pazartesi gününden beri defalarca hepsiburadayı hepsijet i aramama rağmen ürün tekrar dağıtım merkezine dönmüş ve yine dağıtıma çıkmış hepsimat noktasına teslim edildi olark işaretlenmiş. Oturduğum yerde hepsimat noktasıda yok işin garibi abime giden ikinci siparişim de aynı dağıtım merkezinden çıktı. Muhtemelen kargomun çalındığına inanıyorum şikayet.var a da yazdım 2 defa aradılar ilgileniyoruz diyorlar ama hiç bir şey olduğu yok.
Özetle easypoint noktasının kargoyu kabul etmemesi ve hepsijet in kargoyu nereye teslim edip aldığı halen belirsiz. 1 Haftadır kargomu satıcıya iade edin diye onlarca kez aramama rağmen 1 gün de istanbuldan bursaya gelen kargo bir türlü geri gönderilmiyor. Teslim alayım desem kargo nerde net bir şey söylenmiyor. Muhtemelen belediyeye gidip tüketici hakem heyetine şikayette bulunacağım.