Neler Yeni

Hepsiburada iade daha ne kadar incelenir?

Talha_x23

80+ Silver
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
3,174
En İyi Cevap
1
Ben yaklaşık 2-3 ay önce bir kablosuz kulak-içi kulaklık aldım oldukça temiz kullanmama rağmen sağ taraftaki ses zamanla azaldı hatta hiç gelmiyor gibi bir şeydi en son bende bunu iade talebi oluşturup gönderdim geçen pazartesi hb deposuna teslim edildi ama hala talep değerlendiriliyor diyor, daha ne kadar sürer bu durum?
 

johan

80+ Silver
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
2,997
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,560
İsim
ismail
Normalde iadesi kabul edilmiyor bu ürünlerin.Belli bir süresi yoktu sanki hepsiburada ile iletişime geçtin mi?
 

Talha_x23

80+ Silver
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
3,174
En İyi Cevap
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Normalde iadesi kabul edilmiyor bu ürünlerin.Belli bir süresi yoktu sanki hepsiburada ile iletişime geçtin mi?
Hocam ben profilim kısmından iade/değişim talebi oluşturdum sonra onlarda bana aras kargo firması ile ücretsiz göndermem için bir kod temin ettiler bende o şekilde gönderdim.
 

vesali85

80+
Katılım
3 Ekim 2023
Mesajlar
202
Dahası  
Reaksiyon skoru
139
İsim
Vesalius
Kulaklığınızın Hepsiburada tarafından iade alınması anca müşteri memnuniyeti çerçevesinde mümkün. Normal koşullarda olması gereken 2-3 ay kullanılmış bir kulaklığın eğer fabrikasyon bir hatası varsa bunu kulaklığa garanti veren firmanın yetkili servisi değerlendirir ve onun aldığı karar neyse o uygulanır. Hepsiburada yetkili servise ürünü gönderir ve inceleme/değerlendirme/karar işi o servistedir.
Kulaklık tarzı ürünlerde 14 gün içinde cayma hakkı dahi kullanılamaz.
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler (İç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık, epilatör, tıraş makineleri vb.)
 

Talha_x23

80+ Silver
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
3,174
En İyi Cevap
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Kulaklığınızın Hepsiburada tarafından iade alınması anca müşteri memnuniyeti çerçevesinde mümkün. Normal koşullarda olması gereken 2-3 ay kullanılmış bir kulaklığın eğer fabrikasyon bir hatası varsa bunu kulaklığa garanti veren firmanın yetkili servisi değerlendirir ve onun aldığı karar neyse o uygulanır. Hepsiburada yetkili servise ürünü gönderir ve inceleme/değerlendirme/karar işi o servistedir.
Kulaklık tarzı ürünlerde 14 gün içinde cayma hakkı dahi kullanılamaz.
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler (İç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık, epilatör, tıraş makineleri vb.)
E kulaklık gitti :) Ben garantisi olduğu için gönderdim
 

vesali85

80+
Katılım
3 Ekim 2023
Mesajlar
202
Dahası  
Reaksiyon skoru
139
İsim
Vesalius
E kulaklık gitti :) Ben garantisi olduğu için gönderdim
Tamam, servise yönlendirir Hepsiburada kulaklığı, kendisi iade almaz. Servis fabrikasyon hatayı onaylarsa Hepsiburada'ya değişim ürününü yollar, onlarda size kargolar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,015,944
Mesajlar
9,175,128
Üyeler
160,911
Son üye
Can2701
Top Bottom