iamkadlera
80+
- Katılım
- 15 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 101
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 40
- İsim
- Kadir Özdemircioğlu
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Müşteri hizmetleri ile doğrudan görüşmedeyim zaten. Bende e-ticaret kullanan biriyim. Sorunun saçmalığı benim hakkımı savunmak yerine satıcının yalan beyanına göre inceleme bile yapmadan iademi onaylamamaları. 5 dakika kullandığım telefonun iade edilemeyeceğini söylüyor müşteri hizmetleri.Bir şeyleri karalamak çok kolay ve çok basit. 7-8 yıldır telefon dahil bilgisayar parçası dahil ev eşyası dahil birçok şeyi hepsiburada üzerinden almaktayım ve satıcısının hepsiburada olmasına özen göstermekteyim. Hatta ve hatta 2020 yılında 200 TL ye aldığım bir ürünü iade etmek istediğimde covid nedeni ile kargo şirketinin iade departmanının kapalı olmasından dolayı iade edemeyip müşteri hizmetleri ile uygulama üzerinden konuştum ve ürün ücretinin iade edileceğini ürünü de güle güle kullanmamızı söylemişti. Hepsiburada kesinlikle müşteri hizmetleri ve verdikleri hizmetler açısından türkiyedeki e ticaret firmaları arasında en güvenilir olan şirketlerden biridir. Günlük teslimatı ve birçok güzel şeyi dahi türkiyeye getiren onlardır. Gidin adam akıllı müşteri hizmetleriyle konuşun ve aldığınız satıcının adını vererek çözüm bulunmasını rica edin.