torojan
80+ Bronze
- Katılım
- 10 Ocak 2022
- Mesajlar
- 740
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 637
- Konum
- Afy Bilişim Antakya
- İsim
- abdullah ferhat yılmaz
- https://www.instagram.com/afy.bilisim/
Merhaba arkadaşlar, normalde bir satıcı olarak bu tür sorunları ikili diyalog ile çözümü kavuşturma taraftarıyım ama artık olaylar zıvanadan çıktığı için paylaşmak istedim.
Hepsiburada üzerinden N1-TREND adlı mağazadan 2 adet "Logitech M220 Sessiz Kompakt Kablosuz Mouse - Kırmızı" aldım. Kupon ve çek vardı bunu ihtiyacım olan kablosuz mouse'a çevirmek istedim. Bu çek ve kupon daha önce aldığım mouse iadesinden dolayı gelmişti. Gelme sebebi ise mouse bozuldu, Penta bilgisayar resmi distribütörde sorguladığımızda ürün bize ait değil yanıtı aldık ve hepsiburada ürünü kendisi iade aldı.
Olaylar bu süreçten sonra başlıyor, hepsiburadanın verdiği kuponları yine aynı ürünü alarak kullandım ve gelen ürünleri ilk iş olarak Logitech dist. sorgulamak oldu ve ürün bize ait değildir yanıtını aldım.(Ekte mevcut.)
Daha sonra 2. mouse açtığımda ise seri numaralarının aynı olduğunu fark ettim Daha komiği ise önceki iade ettiğim mouse seri numarası da aynıydı.(Seri no etiketi yamuk basılmış )
Yani bir arkadaşımız bu mouse alıp birebir üretim aynı etiketi tüm farelere çakmış. Zaten kutunun barkod kısmında baskı kalitesinin dandikliği ilk şüpheyi uyandırmıştı.
Ben gerekli yerlere şikayette bulundum fakat maalesef Türkiye şartlarında kim ne derece gerekli uyarıyı veya cezayı alır bilemiyorum.
Finalde şunu tavsiye ediyorum; Ürün almadan önce satıcıya ürün hangi distribütör garantili olduğunu muhakkak sorun ve ürün gelince gerekirse distribütörü arayıp teyit edin. Daha önce dyson süpürgelerde, gilette tıraş bıçağında görmüştüm ve bir çok üründe fakat Logitech mouse ilk tecrübe oldu..
İyi forumlar.
Satıcının garanti olarak açıklaması: Garantisi biziz karşim.
Hepsiburada üzerinden N1-TREND adlı mağazadan 2 adet "Logitech M220 Sessiz Kompakt Kablosuz Mouse - Kırmızı" aldım. Kupon ve çek vardı bunu ihtiyacım olan kablosuz mouse'a çevirmek istedim. Bu çek ve kupon daha önce aldığım mouse iadesinden dolayı gelmişti. Gelme sebebi ise mouse bozuldu, Penta bilgisayar resmi distribütörde sorguladığımızda ürün bize ait değil yanıtı aldık ve hepsiburada ürünü kendisi iade aldı.
Olaylar bu süreçten sonra başlıyor, hepsiburadanın verdiği kuponları yine aynı ürünü alarak kullandım ve gelen ürünleri ilk iş olarak Logitech dist. sorgulamak oldu ve ürün bize ait değildir yanıtını aldım.(Ekte mevcut.)
Daha sonra 2. mouse açtığımda ise seri numaralarının aynı olduğunu fark ettim Daha komiği ise önceki iade ettiğim mouse seri numarası da aynıydı.(Seri no etiketi yamuk basılmış )
Yani bir arkadaşımız bu mouse alıp birebir üretim aynı etiketi tüm farelere çakmış. Zaten kutunun barkod kısmında baskı kalitesinin dandikliği ilk şüpheyi uyandırmıştı.
Ben gerekli yerlere şikayette bulundum fakat maalesef Türkiye şartlarında kim ne derece gerekli uyarıyı veya cezayı alır bilemiyorum.
Finalde şunu tavsiye ediyorum; Ürün almadan önce satıcıya ürün hangi distribütör garantili olduğunu muhakkak sorun ve ürün gelince gerekirse distribütörü arayıp teyit edin. Daha önce dyson süpürgelerde, gilette tıraş bıçağında görmüştüm ve bir çok üründe fakat Logitech mouse ilk tecrübe oldu..
İyi forumlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Satıcının garanti olarak açıklaması: Garantisi biziz karşim.