Neler Yeni

Hepsiburada'ya Açılan Fırsat Kaybı Davası Sizce Nasıl Sonuçlanır?

silinenuye785438

80+ Titanium
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
25,654
En İyi Cevap
1
Kuzenim 6 bin liraya RTX 3060 almıştı. Ekran kartının slotunda temazsızlık olduğu için servise gönderdi ve iade ettiler. Kart sanırım şuan 3 katı değerinde falan. Kuzenim doğal olarak mağdur oldu ve fırsat kaybının karşılanmaması durumundan dolayı tüketici hakem heyetine gitti. Kuzenim şuan hevesli bir şekilde aldığı ekran kartının hem yerini dolduramıyor hem de maddi olarak büyük bir kayıbı var. Şuan beklemede sizce tüketici hakem heyeti kimi haklı bulur?
Sırf böyle olur diye CW sorunu olan 1660Ti kartımı servise yollamadım. İade çıksa yerine 1050Ti bile alamıyorum bu piyasada 😀

Neyse ki ben servise yollamak yerine kartı sattım 😀
 

Jaess

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
5,995
En İyi Cevap
4
Sırf böyle olur diye CW sorunu olan 1660Ti kartımı servise yollamadım. İade çıksa yerine 1050Ti bile alamıyorum bu piyasada 😀

Neyse ki ben servise yollamak yerine kartı sattım 😀
En iyisini yapmışsınız hocam fakat sizin sorun sadece CW imiş. Kuzenim direk ekran kartını kullanamıyordu.
 

silinenuye785438

80+ Titanium
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
25,654
En İyi Cevap
1
En iyisini yapmışsınız hocam fakat sizin sorun sadece CW imiş. Kuzenim direk ekran kartını kullanamıyordu.
RTX 3060ı şuan 9K bandına satıyorlar, en azından stokta olunca veya yurtdışından getirtenler tarafından o fiyattan satılıyor.

Değişim için uğraşın mümkünse ama firmanın elinde de çok kart olduğunu sanmıyorum malum stok kıtlığı var.
 

Jaess

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
5,995
En İyi Cevap
4
RTX 3060ı şuan 9K bandına satıyorlar, en azından stokta olunca veya yurtdışından getirtenler tarafından o fiyattan satılıyor.

Değişim için uğraşın mümkünse ama firmanın elinde de çok kart olduğunu sanmıyorum malum stok kıtlığı var.
Farkındayım fakat kuzenimde mağdur durumda kalıyor şuan bakalım ne olucak. Şans :(
 

SorryImSoBussy

80+ Silver
Katılım
25 Ocak 2021
Mesajlar
3,241
En İyi Cevap
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,984
İsim
HBE
Anladım hocam çok teşekkürler yardımlarınız için arada ki fark neredeyse 3 katı olduğu için satıcı elinde olduğu halde yok diyebilir mi peki? Derse nasıl anlaşılır veya gider işler? Bu konulara baya hakim gibisiniz.
Satıcı eğer aynı ürünü satmaya devam ediyorsa elinde vardır yada tedarik edebiliyor demektir. Buradan anlayabilirsiniz. Alıcı değişim başvurusu yapmışsa eğer, THH satıcıdan ihracat belgesi isteyebilir ya da bunlara bakabilir. Buna göre THH zaten hemen karar verir.
Kısaca; satıcının satış yapabilmesi için vergi vermesi gerekir ve tüm ürünleri faturalandırmalıdır. Resmi olarak elinde kaç tane olduğu elbet bir evrakta yer alıyordur. THH buna erişebilir yani.

Bilgim çok yok. Bu işler bu şekilde yürür. Bürokrasiyi ve kuralları bilmeniz yeterli :)
 

Jaess

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
5,995
En İyi Cevap
4
Satıcı eğer aynı ürünü satmaya devam ediyorsa elinde vardır yada tedarik edebiliyor demektir. Buradan anlayabilirsiniz. Alıcı değişim başvurusu yapmışsa eğer, THH satıcıdan ihracat belgesi isteyebilir ya da bunlara bakabilir. Buna göre THH zaten hemen karar verir.
Kısaca; satıcının satış yapabilmesi için vergi vermesi gerekir ve tüm ürünleri faturalandırmalıdır. Resmi olarak elinde kaç tane olduğu elbet bir evrakta yer alıyordur. THH buna erişebilir yani.

Bilgim çok yok. Bu işler bu şekilde yürür. Bürokrasiyi ve kuralları bilmeniz yeterli :)
Anladım teşekkürler bilgiler için.
 

cLarq

80+ Gold
Katılım
20 Temmuz 2020
Mesajlar
9,384
En İyi Cevap
3
Ürün para bedeli değil aynı ürün isterse Satıcı seve seve aynı ürün temin etmek zorunda yada muadil.
 

TALHA MURAT

80+ Silver
Katılım
30 Ocak 2021
Mesajlar
3,392
Kuzenim 6 bin liraya RTX 3060 almıştı. Ekran kartının slotunda temazsızlık olduğu için servise gönderdi ve iade ettiler. Kart sanırım şuan 3 katı değerinde falan. Kuzenim doğal olarak mağdur oldu ve fırsat kaybının karşılanmaması durumundan dolayı tüketici hakem heyetine gitti. Kuzenim şuan hevesli bir şekilde aldığı ekran kartının hem yerini dolduramıyor hem de maddi olarak büyük bir kayıbı var. Şuan beklemede sizce tüketici hakem heyeti kimi haklı bulur?
Ne zaman açtı davayı bak ben ocakta telefon ile alakalı dava açtım 6ayda sonuçlanır dediler geçen gün aradım konuştum ocak davlarına daha 2-3 ay sürermiş dediler.
 

Jaess

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
5,995
En İyi Cevap
4
Ürün para bedeli değil aynı ürün isterse Satıcı seve seve aynı ürün temin etmek zorunda yada muadil.
Stok sorunu yüzünden sanırım iade teklif etmişler.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ne zaman açtı davayı bak ben ocakta telefon ile alakalı dava açtım 6ayda sonuçlanır dediler geçen gün aradım konuştum ocak davlarına daha 2-3 ay sürermiş dediler.
Daha yeni açtı sanırım bir kaç hafta oldu.
 

cLarq

80+ Gold
Katılım
20 Temmuz 2020
Mesajlar
9,384
En İyi Cevap
3
Stok sorunu yüzünden sanırım iade teklif etmişler.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Daha yeni açtı sanırım bir kaç hafta oldu.
Satıcının para iade teklifini değerlendirmiyor tüketici heyetimi müşterinin isteği doğrultusunda hareket ediyor.
 

TALHA MURAT

80+ Silver
Katılım
30 Ocak 2021
Mesajlar
3,392
Stok sorunu yüzünden sanırım iade teklif etmişler.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Daha yeni açtı sanırım bir kaç hafta oldu.
Ozaman sana şunu söyliyim 9 aydan önce sonuçlanmasını beklemesin ozamanlar artarsa daha iyi olur onun için.
 

Jaess

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
5,995
En İyi Cevap
4
Top Bottom