LordVoldemord
80+
- Katılım
- 27 Nisan 2020
- Mesajlar
- 9
- Reaksiyon skoru
- 0
17 Mayıs tarihinde Donanım Arşivinin önermesiyle gaminggen.tr den satın aldığım Lexar LNM610 PRO 1TB m2ssd halen elime ulaşmadı. Hepsijet dağıtım merkezinde olan kargom kaç gündür teslimata çıkarılmıyor. Kaç kez hepsijet müşteri hizmetleriyle konuştum sadece sabırlı olmamı söylüyorlar depo bilgisi vermiyorlar gidip kendim kontrol de edemiyorum. Ben de bu gün kargo takip sayfasından gönderi iptali yaptım. Gaminggen müşteri hizmetlerine durumu bildirdim hepsijet den geri dönüş bekliyorlar. Kaç gündür mağdur durumdayım yeni ürünün gönderilmesini istiyorum ancak hepsijet den yanıt gelmeden bir işlem yapamıyorlar. Kargoyu kaybettiklerini itiraf de etmiyor hepsijet firması sağolsun. Yardımlarınızı bekliyorum..