Neler Yeni

HYPERX CLOUD 3 WİRELESS SES GELMEME SORUNU

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
73
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Mustafa Şahin BEDİR
Merhaba, Hyperx cloud 3 wireless aldım şarja takıtım bugün ve dedim uygulamasını indireyim şarjı oradan takip edeyim indirdim uygulaması çalışmadı sürekli arıza verdi sonra kulaklığın şarjı dolmuştur alayım artık dedim ve kulaklığa bir daha hiç bir şekilde bağlanamadım pc de gözüküyor fakat hiç bir şekilde ses ve mikrofonu kullanamıyorum bunu daha önce yaşayan çözüm bilen birisi var mı acaba ?
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
73
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Mustafa Şahin BEDİR
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #2
Bir bilgisi olan yok mu ?
 

_Emir

80+ Gold
Katılım
22 Eylül 2023
Mesajlar
7,985
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,262
İsim
Emir
Kulaklığı kablolu denediniz mi?Eğer dün wireless şekilde kullanıp bugün kullanamıyorsanız atladığınız bir şey olmalı
 

QCerberusQ

80+ Bronze
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
1,300
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
594
İsim
Furkan Enes Kaplan
Merhaba, Hyperx cloud 3 wireless aldım şarja takıtım bugün ve dedim uygulamasını indireyim şarjı oradan takip edeyim indirdim uygulaması çalışmadı sürekli arıza verdi sonra kulaklığın şarjı dolmuştur alayım artık dedim ve kulaklığa bir daha hiç bir şekilde bağlanamadım pc de gözüküyor fakat hiç bir şekilde ses ve mikrofonu kullanamıyorum bunu daha önce yaşayan çözüm bilen birisi var mı acaba ?
ngenuity yazılımını yüklediğinizde driver kuruyor kulaklığa driver kurulurken programı zorla kapattıysanız sorun çıkmış olabilir
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
73
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Mustafa Şahin BEDİR
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Kulaklığı kablolu denediniz mi?Eğer dün wireless şekilde kullanıp bugün kullanamıyorsanız atladığınız bir şey olmalı
uygulamayı indirdikten sonra kullanamamaya başladım artık ve uygulama sürekli hata veriyor update yapmıyor
Mesaj otomatik birleştirildi:

ngenuity yazılımını yüklediğinizde driver kuruyor kulaklığa driver kurulurken programı zorla kapattıysanız sorun çıkmış olabilir
hayır kapatmadım direkt indirmiştim ngenuity uygulaması updat yapmıyor bile zaten bu şekilde kalıyor ve bana keşke yüklemseydim dedirtti yani şuan kullanamıyorum hiç bir şekilde.
1738929903938.png
 

QCerberusQ

80+ Bronze
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
1,300
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
594
İsim
Furkan Enes Kaplan
Aygit yöneticisinden silin
 

_Emir

80+ Gold
Katılım
22 Eylül 2023
Mesajlar
7,985
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,262
İsim
Emir
uygulamayı indirdikten sonra kullanamamaya başladım artık ve uygulama sürekli hata veriyor update yapmıyor
Mesaj otomatik birleştirildi:


hayır kapatmadım direkt indirmiştim ngenuity uygulaması updat yapmıyor bile zaten bu şekilde kalıyor ve bana keşke yüklemseydim dedirtti yani şuan kullanamıyorum hiç bir şekilde.
Alıntıyı görüntüle
Kulaklığı kablolu takınca ses gelmiyor mu?Denediniz mi kabloluyu
 

Sypreus

80+
Katılım
10 Aralık 2023
Mesajlar
52
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
Mehmet Emre
Ses ayarlarından kulaklığın seçili olduğundan emin misiniz?
 

MERTSAK

80+
Katılım
27 Ocak 2025
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Mert
Kulaklığı kablolu takınca ses gelmiyor mu?Denediniz mi kabloluyu
Kulaklıkta kablo ile kullanma desteği yok.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bir bilgisi olan yok mu ?
Aygıt yöneticisinden kulaklık sürücüsünü bulup kaldir. Kaldirirken surucuyu kaldirmayi dene kutucugunu da isaretleyerek kaldirmalisin. Ardindan kulaklik dongle'ini cikar tak yapip NGENUITY uygulamasi uzerinden ayarlara gel ve cihazi resetleme yeri var oradan resetlemeyi dene.
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
73
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Mustafa Şahin BEDİR
Kulaklığı kablolu takınca ses gelmiyor mu?Denediniz mi kabloluyu
kablo desteği yok
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ses ayarlarından kulaklığın seçili olduğundan emin misiniz?
tabii ki eminim yapmadığım şey kalmadı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kulaklıkta kablo ile kullanma desteği yok.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Aygıt yöneticisinden kulaklık sürücüsünü bulup kaldir. Kaldirirken surucuyu kaldirmayi dene kutucugunu da isaretleyerek kaldirmalisin. Ardindan kulaklik dongle'ini cikar tak yapip NGENUITY uygulamasi uzerinden ayarlara gel ve cihazi resetleme yeri var oradan resetlemeyi dene.
ngenuıty uygulaması açılmıyor işte hata veriyor sürekli ne olduysa ondan kaynaklı oldu zaten bende anlaymadım şuan da dongle sadece kırmızı yanması gerekirken yanıp sönüyor sürekli ben mi yapamadım yoksa olmuyor mu çözemedim gerçekten
 

MERTSAK

80+
Katılım
27 Ocak 2025
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Mert
kablo desteği yok
Mesaj otomatik birleştirildi:


tabii ki eminim yapmadığım şey kalmadı
Mesaj otomatik birleştirildi:


ngenuıty uygulaması açılmıyor işte hata veriyor sürekli ne olduysa ondan kaynaklı oldu zaten bende anlaymadım şuan da dongle sadece kırmızı yanması gerekirken yanıp sönüyor sürekli ben mi yapamadım yoksa olmuyor mu çözemedim gerçekten
Dongle'ın ışığının yanıp sönmesi pairing modunda olduğunu gösteriyor. NGENUITY'yi görev yöneticisinden sonlandırın. Cihazın power tuşuna basılı tutun ve bildirim verene kadar bırakmayın. Ardından tekrar bağlanıp bağlanmadığını kontrol edin.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Uygulamayı direkt kaldırıp bu işlemleri yaparsan daha iyi olur hatta.
 

TalhaT

80+
Katılım
3 Kasım 2021
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Talha Taşdemir
normal zamanda yanıp sönmesi problem değil cloud serisinde
"USB Ses için Intel® Smart Sound Teknolojisi" pc de böyle bir sürücü kurulu mu ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

ve artı olarak o güncellemeyi yapman gerekiyor yapabiliyorsan çünkü eski sürüm sorunlu ses konusunda
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
73
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Mustafa Şahin BEDİR
Dongle'ın ışığının yanıp sönmesi pairing modunda olduğunu gösteriyor. NGENUITY'yi görev yöneticisinden sonlandırın. Cihazın power tuşuna basılı tutun ve bildirim verene kadar bırakmayın. Ardından tekrar bağlanıp bağlanmadığını kontrol edin.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Uygulamayı direkt kaldırıp bu işlemleri yaparsan daha iyi olur hatta.
denedim dediğini olmuyor yine gerçekten neden kaynaklı hiç bir şekilde bulamadım artık
Mesaj otomatik birleştirildi:

normal zamanda yanıp sönmesi problem değil cloud serisinde
"USB Ses için Intel® Smart Sound Teknolojisi" pc de böyle bir sürücü kurulu mu ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

ve artı olarak o güncellemeyi yapman gerekiyor yapabiliyorsan çünkü eski sürüm sorunlu ses konusunda
baktım ama öyle bir sürücü bulamadım, güncelleme yap dediğimde kendisı otomatik başka bir yere atıyor ve güncelemeye dair bir şey yapmıyor uygulamadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum çoğu araştırmaya baktığımda herkeste böyle bir sorun var uygulamadan kaynaklı bende ona kafa yordum ondan olabileceğini düşünüyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,053,527
Mesajlar
9,475,665
Üyeler
167,326
Son üye
slmlarrrr
Top Bottom