ve son olarak böyle bir durum ihtimali sizin dediğini çoğunluk kısımdan daha düşüktür iyi bir yerden alırsanızÇoğumuz böyle ürün alıyoruz ki bilmeden, adam aldı beğenmedi iade etti sonra tekrar stoklara
bende2.5 sene garipsadece alienware ve asus modellerinde geçerli sanırım
güncelleme: aoc falan da varmış o yüzden kapsamlı araştırma yapmadım monster aryound kullanıyorum 2 yıl garantili önceden lg nin 24 inc lik bir monitörü vardı o da 2 yıldı
İade ettiğimiz şeyler ne oluyor sanıyorsun? Hasarlı olmadığı sürece. İmha edilmiyorlardır herhalde dimi?ve son olarak böyle bir durum ihtimali sizin dediğini çoğunluk kısımdan daha düşüktür iyi bir yerden alırsanız
Mesaj otomatik birleştirildi:
bende2.5 sene garip
içimde bir şüphe uyandırdıacaba bendemi iade ürün kullanıyorum asusla iletişime geçeceğimİade ettiğimiz şeyler ne oluyor sanıyorsun? Hasarlı olmadığı sürece. İmha edilmiyorlardır herhalde dimi?
Kitapçıklarda 2 sene yazabilir ama Türkiye tüketici yasaları gereği monitör ve türevleri 3 yıl garantilidir. Araştırabilirsiniz.sadece alienware ve asus modellerinde geçerli sanırım
güncelleme: aoc falan da varmış o yüzden kapsamlı araştırma yapmadım monster aryound kullanıyorum 2 yıl garantili önceden lg nin 24 inc lik bir monitörü vardı o da 2 yıldı
Hocam bir şey olmaz kullanın
İthalat tarihi olsa neden garanti süresine yansısın ki? 6 ay az bir süre değil, son 1 haftasında telefon yenileten insanlar biliyorum.Muhtemelen ithalat tarihi gözüküyordur, dert edecek bir şey yok.
Garanti sorgulamayı nereden yapıyorsunuz? Satıcının sitesi değilse ithalat tarihi gözükür. Satıcı, satış tarihini üretici/ithalatçıya çoğu zaman bildirmez ve bu gibi farklar oluşur. Yetkili servise vermek istediğiniz zaman fatura sizin satın alım tarihinizde referans olur, sistemde gözüken tarih dikkate alınmaz.Kitapçıklarda 2 sene yazabilir ama Türkiye tüketici yasaları gereği monitör ve türevleri 3 yıl garantilidir. Araştırabilirsiniz.
İthalat tarihi olsa neden garanti süresine yansısın ki? 6 ay az bir süre değil, son 1 haftasında telefon yenileten insanlar biliyorum.
Açıklama için teşekkürler fakat günümüzde çoğu servis garanti durumunu seri numarası üzerinden kontrol ediyor.Garanti sorgulamayı nereden yapıyorsunuz? Satıcının sitesi değilse ithalat tarihi gözükür. Satıcı, satış tarihini üretici/ithalatçıya çoğu zaman bildirmez ve bu gibi farklar oluşur. Yetkili servise vermek istediğiniz zaman fatura sizin satın alım tarihinizde referans olur, sistemde gözüken tarih dikkate alınmaz.
Apple ürünleri, telefonlar, Xbox gibi ürünlerde internet bağlantısı sağlandığında ürünler kendi garanti sürelerini günceller, bu nedenle faturasız dahi garanti süreci yönetilebilir.
Benim gözlemlediğim kadarıyla doğrudan internet erişimi olmayan ürünlerde fatura şart. İsterseniz Dell’e fatura ile birlikte mail atın, güncelleme yaparlar ya da iade ürün olduğunu doğrularlar.Açıklama için teşekkürler fakat günümüzde çoğu servis garanti durumunu seri numarası üzerinden kontrol ediyor.
Sorguladığım site Dell'in sitesi. Muhtemelen yarın bir gün garanti durumu olduğunda benden fatura değil seri numarası isteyip ona göre işlem yapacaklar.
Vatan'la görüştüm, bizim satın alma tarihimiz yansımıştır diyorlar. Yarın Dell ile görüşüp teyit edeceğim.Benim gözlemlediğim kadarıyla doğrudan internet erişimi olmayan ürünlerde fatura şart. İsterseniz Dell’e fatura ile birlikte mail atın, güncelleme yaparlar ya da iade ürün olduğunu doğrularlar.