Neler Yeni

İadeyi gönderiyim mi sizce?

Muhammetyzicii

80+ Silver
Katılım
12 Kasım 2022
Mesajlar
2,284
Dahası  
Reaksiyon skoru
587
İsim
Muhammet Yazıcı
Şimdi yataştan bir alez aldık da annem diyor ki ürün yanlış gelmiş fakat bunu yıkadıktan sonra anlamış , hatta ürün sahte mi dediği de oldu o kadar kalitesiz ve resimdeki ürün değil biz de ilk trendyol asistandan talep oluşturduk , onaylanmış fakat biz yataşla iletişime geçtiğimizde hijyen ürünleri iade edilemez falan dediler sizce edeyim mi iadeyi geri mi yollarlar bilgisi olan var mı?
 

oaK´

80+ Gold
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
8,593
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,216
İsim
Olcay akbulut
Şimdi yataştan bir alez aldık da annem diyor ki ürün yanlış gelmiş fakat bunu yıkadıktan sonra anlamış , hatta ürün sahte mi dediği de oldu o kadar kalitesiz ve resimdeki ürün değil biz de ilk trendyol asistandan talep oluşturduk , onaylanmış fakat biz yataşla iletişime geçtiğimizde hijyen ürünleri iade edilemez falan dediler sizce edeyim mi iadeyi geri mi yollarlar bilgisi olan var mı?
büyük ihtimal geri yollanır, hijyen ürünlerinde iade daha zor oluyor çünkü
 

Ali-Eren

80+
Katılım
30 Aralık 2020
Mesajlar
70
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Ali Eren Doğan
Şimdi yataştan bir alez aldık da annem diyor ki ürün yanlış gelmiş fakat bunu yıkadıktan sonra anlamış , hatta ürün sahte mi dediği de oldu o kadar kalitesiz ve resimdeki ürün değil biz de ilk trendyol asistandan talep oluşturduk , onaylanmış fakat biz yataşla iletişime geçtiğimizde hijyen ürünleri iade edilemez falan dediler sizce edeyim mi iadeyi geri mi yollarlar bilgisi olan var mı?
İade süresi vesaire vardır illa onla ilgili müşteri temsilciyle iletişime geçebilirsen geç veya yakındaki yataş mağazasına gidip bir sor derim
 

onurkaplan

80+ Bronze
Katılım
18 Şubat 2022
Mesajlar
1,484
Dahası  
Reaksiyon skoru
542
İsim
Onur
Yıkanmış ürünü almazlar şansınızı deneyin Müşteri memnuniyeti adına alabilirler.
 

SystemGC

80+
Katılım
19 Eylül 2020
Mesajlar
156
Dahası  
Reaksiyon skoru
42
İsim
Ahmet Unsal
Bence yanlış ürün gönderildi başlığı ile iade olarak gönderin. Müşteri hizmetleriyle görüşerek sorunu çözemezsiniz. Aynı bilgiyi verip duracaklar "İade alamayız, yıkamasaydınız" 10 kere tekrar ederler canın sıkılır. Direkt gönderin gitsin.
 
Top Bottom