Yardım İdefix Sipariş İptali Hakkında (Yardım)

Jordison

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2025
Mesajlar
819
Reaksiyon skoru
309
İdefix sitesinden 2 gün önce bir ürün satın aldım. Ürün kargoya verildi. Ürünü almaktan vazgeçtim. (Bazı sebeplerden dolayı)
Ürün kargodayken almama gibi bir şey var mı idefixte? Baktım ama böyle bir seçenek yok. Ne yapmam gerek acilen bilgi almam gerekiyor.
 
İdefix sitesinden 2 gün önce bir ürün satın aldım. Ürün kargoya verildi. Ürünü almaktan vazgeçtim. (Bazı sebeplerden dolayı)
Ürün kargodayken almama gibi bir şey var mı idefixte? Baktım ama böyle bir seçenek yok. Ne yapmam gerek acilen bilgi almam gerekiyor.
Vardır fakat ürünü almadan iade edersen kargo şubesinde 2-3 gün bekler teslim alıp iade yaparsan daha hızlı olur
 
İdefix sitesinden 2 gün önce bir ürün satın aldım. Ürün kargoya verildi. Ürünü almaktan vazgeçtim. (Bazı sebeplerden dolayı)
Ürün kargodayken almama gibi bir şey var mı idefixte? Baktım ama böyle bir seçenek yok. Ne yapmam gerek acilen bilgi almam gerekiyor.
kargo takip yerinden iptal edebiliyorsun siteden edilmiyor cok sacma ama boyle
 
Hocam ürünü alıcaksınız, siteden iade işlemi başlatıcaksınız. Onlar size belirli bir kargo firması için gönderi numarası vericekler. O numara ile birlikte gönderip iade ediceksiniz. İade şeklini de yanlış ürün aldım olarak belirticeksiniz o kadar.
 
Hocam ürünü alıcaksınız, siteden iade işlemi başlatıcaksınız. Onlar size belirli bir kargo firması için gönderi numarası vericekler. O numara ile birlikte gönderip iade ediceksiniz. İade şeklini de yanlış ürün aldım olarak belirticeksiniz o kadar.
Çok yanlış bir bilgi. Ürünü teslim almayın satıcıya geri gidecek ve iade işlemi başlayacaktır. Şu aşamada tek yapmanız gereken teslim almamak. Tecrübe ile sabit süreci uzatırsınız.
 
Çok yanlış bir bilgi. Ürünü teslim almayın satıcıya geri gidecek ve iade işlemi başlayacaktır. Şu aşamada tek yapmanız gereken teslim almamak. Tecrübe ile sabit süreci uzatırsınız.
Teslim almazsa şubede 3 veya 5 gün bekliyor sonra geri gidiyor bu şekilde daha çok vakit kaybeder
 
Çok yanlış bir bilgi. Ürünü teslim almayın satıcıya geri gidecek ve iade işlemi başlayacaktır. Şu aşamada tek yapmanız gereken teslim almamak. Tecrübe ile sabit süreci uzatırsınız.
Hocam çok yanlış bir bilgi kısmına kesinlikle katılmıyorum. Ben bu zaman kadar ki bütün iadelerimi bu şekilde yaptım. Firmayı iade işlemi hakkında bilgilendirmek, kargo durumunda herhangi bir sıkıntı çıktığında sorunun sizden kaynaklanmadığını göstermek açısından en önemli şeylerden biri. Sizin yaptığınız şey işe yaramaz demiyorum. Yarayabilir. Ancak ben bu zamana kadar hep bu şekilde yaptım ve hiç bir yanlışlığını görmedim. Cümlelerinizi dikkat ederek paylaşın. Süreç uzatabilir diyebilirsiniz, ancak çok yanlış bir bilgi kısmına kesinlikle katılmıyorum?
 
Hayır kargocuya söyleyin bu ürün iade gidecek diye o gerekli işlemi yapıp iadeye atıyor ertesi gün yola çıkıyor.
iade farklı bir şey, teslim almamak farklı bir şey. sen teslim almazsan şubede bekler diyorum. teslim aldı gösterip iade koduyla geri gönderirsen işlem hızlı ilerler diyorum ben başıma da geldi bu durum. yurtiçi kargo 5 gün şubede bekletmişti
 
Hocam çok yanlış bir bilgi kısmına kesinlikle katılmıyorum. Ben bu zaman kadar ki bütün iadelerimi bu şekilde yaptım. Firmayı iade işlemi hakkında bilgilendirmek, kargo durumunda herhangi bir sıkıntı çıktığında sorunun sizden kaynaklanmadığını göstermek açısından en önemli şeylerden biri. Sizin yaptığınız şey işe yaramaz demiyorum. Yarayabilir. Ancak ben bu zamana kadar hep bu şekilde yaptım ve hiç bir yanlışlığını görmedim. Cümlelerinizi dikkat ederek paylaşın. Süreç uzatabilir diyebilirsiniz, ancak çok yanlış bir bilgi kısmına kesinlikle katılmıyorum?
Evet kusura bakma yanlış cümle kurdum. Ben süreci hızlandırmak adına söylemiştim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

iade farklı bir şey, teslim almamak farklı bir şey. sen teslim almazsan şubede bekler diyorum. teslim aldı gösterip iade koduyla geri gönderirsen işlem hızlı ilerler diyorum ben başıma da geldi bu durum. yurtiçi kargo 5 gün şubede bekletmişti
Aynı durumu bende yaşadım kargocu adrestemisiniz diye aradı ben iade olacak bunu teslim almayacağım dedim. ertesi gün yola çıktı idefix sistemine iade kargo ulaştı olarak düştü ve satıcı iade yaptı. sanırım 3 gün sürmüştü bu durum.
 
idefixin iade süreci çok sıkıntı .
1 ürün almıştım aynı gün iptal ettim müşteri hizmetlerinden.
adamlar ertesi gün kargoya verip iki kere kapıma yolladı. En son iptal oldu . kargoya verilmeden iptal ettiğim ürünün ücretini 20 günde yatıramadılar. Sıfır müşteri memnuniyeti
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,172,457
Mesajlar
10,567,544
Üyeler
186,198
Son üye
Luzio
Geri
Top