Balık Semo
80+ Bronze
- Katılım
- 19 Kasım 2023
- Mesajlar
- 517
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 187
- İsim
- Emre
Gaming Gen TR'den sistem alalı yaklaşık 2 hafta oldu. Tam tarihleri hatırlamıyorum ama 14-15 Aralık tarihleri arasında mağazaya gidip Enzo4070ti modelini özelleştirip satın aldık. Ödemeyi yapıp mağazadan çıktık ve ertesi gün teslim aldık, eve getirdik. Ekran kartını sokete oturttuktan ve kabloları bağladıktan sonra, sistem açılmadı. Anakarta güç gitmiyordu.
Bu sorunu Gaming Gen mağazasına ilettik. Önce sistem açıldı, kontrol edildi; daha sonra koklayıp çalışıp çalışmadığını kontrol ettiler. Akım korumalı priz alınması tavsiyesinde bulundular ve bizden anakart kutusunu istediler. Elimizde olmadığı için sadece sistemi bırakıp, ertesi gün kutuyu teslim etmek üzere geri döndük.
Sistem, kutuyu verdikten sonra kusursuz bir şekilde çalışıyordu. RGB fanlar yanıyor, ekrana görüntü geliyordu. Ancak 1.5 gün sonra rgb fanlar donmaya ve çalışmamaya başladı. Sistemi kapatıp açtıktan sonra RGB'ler çalışmamaya başladı. Garanti kapsamında olduğu için ve kullanıcı hatası olmaması için temperli camı kaldırıp anakart kablolarına baktım, fakat bir sorun gözükmüyordu. Arka tarafını açmadan çalıştırmaya devam ettim.
Bugün yaptığım testlerde, ekran kartımda coil whine olduğunu ve diğer kartlara göre daha çok ısındığını tespit ettim. İşin kötüsü, işlemci için kule tipi soğutucu aldım ve sistem iade edersem uzun bir süreç beni bekliyor. Olaylar bu kadardı, aşağıya görselleri ekleyeceğim.
Aslında, bu sistemi almak istemiyordum. Daha iyi bir seçenek bulabilirdim. Ancak eski sistemim tamamen bozulmuş durumda ve araştırma yapacak vaktim yoktu. Ailem de baskı yapınca ve alternatifim olmadığı için bu sistemi almaya mecbur kaldım. Başlangıçta pişman olmak istemiyordum, ama mağazaya 4 kere gitmem ve 40 km uzaklık çok yorucu oldu. Şimdi tekrar git-gel yapmak daha da zorlayıcı olacak. Elbette, bu durum bir şekilde çözüme kavuşacaktır.
Yarın müşteri hizmetleriyle iletişime geçip ne yapabileceğimi öğreneceğim. Umarım kullanıcı hatası demezler; çünkü sistemi onlar kurdu. Bu sürecin bir çözümü olmalı.
Görsel Ekler :
up
Bu sorunu Gaming Gen mağazasına ilettik. Önce sistem açıldı, kontrol edildi; daha sonra koklayıp çalışıp çalışmadığını kontrol ettiler. Akım korumalı priz alınması tavsiyesinde bulundular ve bizden anakart kutusunu istediler. Elimizde olmadığı için sadece sistemi bırakıp, ertesi gün kutuyu teslim etmek üzere geri döndük.
Sistem, kutuyu verdikten sonra kusursuz bir şekilde çalışıyordu. RGB fanlar yanıyor, ekrana görüntü geliyordu. Ancak 1.5 gün sonra rgb fanlar donmaya ve çalışmamaya başladı. Sistemi kapatıp açtıktan sonra RGB'ler çalışmamaya başladı. Garanti kapsamında olduğu için ve kullanıcı hatası olmaması için temperli camı kaldırıp anakart kablolarına baktım, fakat bir sorun gözükmüyordu. Arka tarafını açmadan çalıştırmaya devam ettim.
Bugün yaptığım testlerde, ekran kartımda coil whine olduğunu ve diğer kartlara göre daha çok ısındığını tespit ettim. İşin kötüsü, işlemci için kule tipi soğutucu aldım ve sistem iade edersem uzun bir süreç beni bekliyor. Olaylar bu kadardı, aşağıya görselleri ekleyeceğim.
Aslında, bu sistemi almak istemiyordum. Daha iyi bir seçenek bulabilirdim. Ancak eski sistemim tamamen bozulmuş durumda ve araştırma yapacak vaktim yoktu. Ailem de baskı yapınca ve alternatifim olmadığı için bu sistemi almaya mecbur kaldım. Başlangıçta pişman olmak istemiyordum, ama mağazaya 4 kere gitmem ve 40 km uzaklık çok yorucu oldu. Şimdi tekrar git-gel yapmak daha da zorlayıcı olacak. Elbette, bu durum bir şekilde çözüme kavuşacaktır.
Yarın müşteri hizmetleriyle iletişime geçip ne yapabileceğimi öğreneceğim. Umarım kullanıcı hatası demezler; çünkü sistemi onlar kurdu. Bu sürecin bir çözümü olmalı.
Görsel Ekler :
Mesaj otomatik birleştirildi:
up
Son düzenleme: