Neler Yeni

İncehesap ayıplı hizmet ve ayıplı mal sorunsalı ve özensiz teknik servis

AnAlien

80+
Katılım
2 Mayıs 2022
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Melih Üzeroğlu
Herkese merhaba, konuyu nereye yazacağımı bilemediğim için buraya yazıyorum. incehesap ile yaşadığım deneyimi sizlere aktarmak istiyorum ve birazda yardım, ne yapabilirim ne edebilirim?
2 mart tarihinde incehesap tan alert 6600 aldım ve biraz özelleştirdim.
anakart = b560m-a pro
ekran kartı = msi radeon 6600 armor
işlemci = i5 10400F
kasa = 750w 80 plus (4 adet fan var 3 önde 1 arkada)
4 martta bu sistem evime ulaştı ve 2 hafta geçmeden 13. gün ekran kartında bir sorun olduğunu fark ettim. sorunun özetini çıkartayım önce
- ekran kartı boştayken kasa fanı çalışmıyorken 5 dakika da bir 58 dereceye çıkıyor tekrar soğutuyor tekrar çıkıyor
- ekran kartı boştayken kasa fanı 2. derecedeyken 10 dakika da bir 58 dereceye çıkıyor tekrar soğutuyor tekrar çıkıyor
- ekran kartı boştayken kasa fanı son dereceyken 20 dakika da bir 58 dereceye çıkıyor tekrar soğutuyor tekrar çıkıyor
ilk aklıma gelen şey kasanın hava akımı kötüdür demek oldu bunu da test ettim yan panelleri çıkarttım fanlar da çalışıyordu ama yine 20 dakika da bir 58 dereceye çıkıyor. 1 saatlik videosu da var.
sürekli wattman hatası ve kod 43 hatası da alıyorum arada ekran donuyor falan bunların da kayıtlarını aldım.
direkt incehesap ı aradım ve mail attım tüm sorunları belirten şeyleri gösterdim sonra değişim istediğimi söyledim ve bana değiştiremeyiz garantiye gider oradaki teknik servis değiştirir dediler.
cayma hakkım varken bunu söylemeleri garip geldi neyse tamam dedim 21 inde mi 23 martta mı ne gönderdim ekran kartını çünkü araya hafta sonu girdi ve 22 martta doğum günüm.
ekran kartını göndermeden önce aşırı detaylı not yazdım bir de değişim talebinde bulundum. 2 haftalık ürün ve kullanamadım zaten. bir sorun yok diyip gönderdiler çalışıyor diyip gönderdiler.
msi teknik servisini aradım konuştum, bir beyefendi dedi ki biz ısı sorununa bakmadık normal çalışıp çalışmadığının testini yaptık özür dileriz tekrar gönderin kendim ilgilenicem dedi.
bunun üzerine tekrar gönderdim videoları da gönderdim izlediler, ardına ısı testini yaptılar baktılar 20 30 dakika boşta beklettiler sorun gözükmüyor, videoları var ve sonra ekran kartını tekrar gönderdiler.
ekran kartı gelince bende tekrardan video çektim onlara tekrardan attım ve kasamı istediler sorun başka bir parça da olabilir biz bir testlerini tekrardan yapalım dediler, kasamı gönderdim ve yine değişim talebinde bulundum. (sadece ekran kartının değişim talebi) kasamı incelerken svchost.exe den kaynaklı işletim sistemin yapıyor dediler. format atıp şu şu oyunlara girip tekrar çıkın sorunu anlarsınız dedim, direkt hatayı aldılar, raporlayıp msi teknik servisine gönderdiler. aha dedim tam değişecek artık bu ekran kartı, msi yine sorun göremeyip tekrar gönderdiler. incehesap da kasamda ki işlemcinin termal macununu değiştirmiş sonra testler yapmış kasamı göndermişler. kasam geldiği zaman işlemci açık geldi. kısacası stok fanının 3 vidasını kapamamışlar öyle test yapmışlar. hem ayıplı mal veriyolar hem ayıplı hizmet yapıyorlar ve bunları videoya çekmeme rağmen sorumluluklarını asla kabul edip ürünlerini geri almıyorlar. ürün 16.400 tl olduğu için gidemiyorum tüketici hakeme bende yakında cimere başvurucam.
Mesaj otomatik birleştirildi:

not = 1 - ekran kartı başka sistemlerde boştayken sabit bir şekilde oyuna gir çık yaptıktan sonra bile sabit 30 veya 40 derece arasında kalıyor.
2 - o kadar şikayet etmeme rağmen bir daha aramadılar umursamadılar bile, şikayetvar a da yazdım yine de umursamadılar.
bu kadar kötü bir hizmet olamaz.
 

Ekler

  • IMG_20220426_173115.jpg
    IMG_20220426_173115.jpg
    171.5 KB · Hit: 69

Squizzy

80+
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
23
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Fatih Yeşil
kanka bu biraz şans meselesi
bende sistemimi incehesaptan aldım , ilk günden bilgisayar hatalar verdi ve açılma ekranında kaldı .
ama benim sorunuma hızlı dönüldü ve hala daha kullanıyorum
 

SadeceSeyf

80+ Gold
Katılım
20 Nisan 2020
Mesajlar
8,592
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,239
Konum
Tekirdağ
İsim
SEYF
Valla kanka itopyadan anakart aldım bios güncellerken sıralamayı yanlış yptım herhalde garantiye gönderdim. Çalışan anakarta pinleri yakmışsınız diyip 250 TL para istediler. Zaten adamlardan 370 TL ye aldım. Abi dedim böyle bir şey yok çalışıyordu. Siz gönderin ben kırıp atayım bari dedim. Gerçekten güvenmiyorum artık
 

AnAlien

80+
Katılım
2 Mayıs 2022
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Melih Üzeroğlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
son olarak hiç değişim talebi açılmamış sadece 1 kere iade talebi açılmış onu da ben zorla açtırdım o da onaylanmadı. o kadar değişim talebinde bulundum taleplerimizi de hiçe saydılar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

kanka bu biraz şans meselesi
bende sistemimi incehesaptan aldım , ilk günden bilgisayar hatalar verdi ve açılma ekranında kaldı .
ama benim sorunuma hızlı dönüldü ve hala daha kullanıyorum
kankam olay pc nin iadesi veya değişimi değil, işlemci açık şekilde pc ye test yaptılar. stok fanı takılı değil. bu demektir ki anakartın üzerindeki tüm parçaların ömrü gitti. çalışsa bile bu kadar kötü ve hor kullanmaları benim hoşuma gitmedi. çünkü ürünü ben daha kullanmadım anladın mı?
 

Squizzy

80+
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
23
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Fatih Yeşil
son olarak hiç değişim talebi açılmamış sadece 1 kere iade talebi açılmış onu da ben zorla açtırdım o da onaylanmadı. o kadar değişim talebinde bulundum taleplerimizi de hiçe saydılar.
Mesaj otomatik birleştirildi:


kankam olay pc nin iadesi veya değişimi değil, işlemci açık şekilde pc ye test yaptılar. stok fanı takılı değil. bu demektir ki anakartın üzerindeki tüm parçaların ömrü gitti. çalışsa bile bu kadar kötü ve hor kullanmaları benim hoşuma gitmedi. çünkü ürünü ben daha kullanmadım anladın mı?
kanka dediğini zaten baştan anlamıştım fakat bu konuda yapılabilecek bişey yok
şans sonuçta
 

AnAlien

80+
Katılım
2 Mayıs 2022
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Melih Üzeroğlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
son olarak hiç değişim talebi açılmamış sadece 1 kere iade talebi açılmış onu da ben zorla açtırdım o da onaylanmadı. o kadar değişim talebinde bulundum taleplerimizi de hiçe saydılar.
Mesaj otomatik birleştirildi:


kankam olay pc nin iadesi veya değişimi değil, işlemci açık şekilde pc ye test yaptılar. stok fanı takılı değil. bu demektir ki anakartın üzerindeki tüm parçaların ömrü gitti. çalışsa bile bu kadar kötü ve hor kullanmaları benim hoşuma gitmedi. çünkü ürünü ben daha kullanmadım anladın mı?
bak daha termal macun alıcam test edicem ama önce cimere göndermek için videolar çekicem bayramdan sonra. çünkü vaktim yok çalışıyorum. sana şöyle diyim, televizyon alıyorsun ürünü kullanmadan kırık bozuk vs geliyor, gönderiyosun değişim veya iade olarak, tamirini mi istersin 0 aldığın ürünün kullanmadan? ve daha fazla kırıp getiriyorlar koyuyorlar önüne. saygısızlar!! anladın mı şimdi
Mesaj otomatik birleştirildi:

kanka dediğini zaten baştan anlamıştım fakat bu konuda yapılabilecek bişey yok
şans sonuçta
bende diyorum ki şans değil özensiz teknik servis ve hatasını kabul etmeyen teknik servis diyorum. utanmadan kargoda açılmıştır diyo. kilitli sistem lan bu anakartın üzerine kitleniyo nasıl açılacak kamyon 10 takla atsa açılmaz. bu şans değil bu biraz beyni geriliktir.
 

Oguzhansah

80+ Platinum
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
10,071
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,585
İsim
Oğuzhan Şahin
Şu sisteme 16.400 vererek hata etmişsin başta. İlk hedefin iade olsun. Bir şekilde iade et. İstanbul'da yaşıyorsan servispointe git
 

AnAlien

80+
Katılım
2 Mayıs 2022
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Melih Üzeroğlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Valla kanka itopyadan anakart aldım bios güncellerken sıralamayı yanlış yptım herhalde garantiye gönderdim. Çalışan anakarta pinleri yakmışsınız diyip 250 TL para istediler. Zaten adamlardan 370 TL ye aldım. Abi dedim böyle bir şey yok çalışıyordu. Siz gönderin ben kırıp atayım bari dedim. Gerçekten güvenmiyorum artık
o senin hatan sanki biraz, hata sende olmasa sorun olmazdı bence. bir şey alırken test ederken vs hep videoya çekmek gerek artık tüm işlemleri, ben bunu anladım. çeksek bile yine kabullenemiyorlar ama... mesela @incehesap gibi!!!
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şu sisteme 16.400 vererek hata etmişsin başta. İlk hedefin iade olsun. Bir şekilde iade et. İstanbul'da yaşıyorsan servispointe git
almıyorlar işte sorun orada cimere gidicem
 

Oguzhansah

80+ Platinum
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
10,071
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,585
İsim
Oğuzhan Şahin
almıyorlar işte sorun orada cimere gidicem
Başvuruna artık değişim değil sadece paramı geri istiyorum gibi yaz. İade talebi olarak aç para iadesi yapsınlar. Çok daha iyi sistem alırsın hem
 

AnAlien

80+
Katılım
2 Mayıs 2022
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Melih Üzeroğlu
Başvuruna artık değişim değil sadece paramı geri istiyorum gibi yaz. İade talebi olarak aç para iadesi yapsınlar. Çok daha iyi sistem alırsın hem
öyle yapıcam artık. deneyimlerimi de buraya yazıyım ki insanlar yanlış bir şeye kapılmasın. tamam ürünler şans meselesi olabilir ama o ürüne davranış şekilleri asla şans meselesi değil!
Mesaj otomatik birleştirildi:

Başka nereye gidebilirim?
 

SadeceSeyf

80+ Gold
Katılım
20 Nisan 2020
Mesajlar
8,592
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,239
Konum
Tekirdağ
İsim
SEYF
O paraya 6700 XT 5 5600 sistem doplarsın bro
 

AnAlien

80+
Katılım
2 Mayıs 2022
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Melih Üzeroğlu
O paraya 6700 XT 5 5600 sistem doplarsın bro
kankam aldığım sıra o kadar pahalıydı ki her şey... bir anda düştü. ben diyorum paramı nasıl alırım sen bana diyosun ki şu paraya şimdi şunu bunu alırsın. yardımcı olmuyorsunuz
 
Top Bottom