Neler Yeni

İncehesap Değişim İçin Şubelerine Gönderdiğim Fareyi Bulamıyor !

eggyladd

80+
Katılım
28 Nisan 2020
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Ege Batuhan Yavuzdiler
Merhabalar, ben İncehesap cuma indirimlerinden Rival 600 isimli farenin siparişini verdim. 15 Nisan'da elime ulaştı fakat fare çalışmıyordu, bozuktu. Ben de aynı gün anlaşmalı oldukları yurtiçi kargoyla fareyi gönderip değişim istedim. 16 Nisan saat sabah 11:13 civarlarında ellerine ulaşmış (Gülbağ şubesine). Fakat kendilerini ne zaman arasam fareyi bulamadıklarını, şubeye gelmiş göründüğünü fakat teknik ekipteki kimsenin farenin nerede olduğunu bilmediğini, fareyi bulmaya çalıştıklarını söylüyorlar. Ve 2 haftadır aynı şekilde oyalıyorlar beni. Bugün aradığımda da bir hafta sonraya dönmüş oluruz dediler. Yani şubenize gelen bir ürünü nasıl bulamıyorsunuz ? Ya da bu neden benim sorunum olsun ? Bu kadar sorumsuz olunur mu ? Ben ürün bana geldiği gibi anlaşmalı kargonuzla size yollamışım ve şubenize ulaşmış. Bulup tamir edemiyorsanız da bana yenisini göndermelisiniz zaten. Haftalardır neden ben sizi bekliyorum ? Bugün bana 1 hafta bekleyin dedikten sonra sabrım tükendi ve beni hep aynı şekilde oyalıyorlar, 2 gün içinde dönüş yapmalarını söyleyin ya da bana yeni fare yollayın, yoksa iademi istiyorum dedim. Siz siz olun bu kadar sorumsuz bir firmadan alışveriş yapmayın.

Not : Kendilerine ulaşmak da kolay olmayabiliyor. Zira yarım saat hatta bekletip sonra hattı kapattıkları çok oldu.
 
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
360
Geçmiş olsun kardeşim.
 

NakreS14

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
13,149
En İyi Cevap
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
9,071
İsim
Serkan
Merhabalar, ben İncehesap cuma indirimlerinden Rival 600 isimli farenin siparişini verdim. 15 Nisan'da elime ulaştı fakat fare çalışmıyordu, bozuktu. Ben de aynı gün anlaşmalı oldukları yurtiçi kargoyla fareyi gönderip değişim istedim. 16 Nisan saat sabah 11:13 civarlarında ellerine ulaşmış (Gülbağ şubesine). Fakat kendilerini ne zaman arasam fareyi bulamadıklarını, şubeye gelmiş göründüğünü fakat teknik ekipteki kimsenin farenin nerede olduğunu bilmediğini, fareyi bulmaya çalıştıklarını söylüyorlar. Ve 2 haftadır aynı şekilde oyalıyorlar beni. Bugün aradığımda da bir hafta sonraya dönmüş oluruz dediler. Yani şubenize gelen bir ürünü nasıl bulamıyorsunuz ? Ya da bu neden benim sorunum olsun ? Bu kadar sorumsuz olunur mu ? Ben ürün bana geldiği gibi anlaşmalı kargonuzla size yollamışım ve şubenize ulaşmış. Bulup tamir edemiyorsanız da bana yenisini göndermelisiniz zaten. Haftalardır neden ben sizi bekliyorum ? Bugün bana 1 hafta bekleyin dedikten sonra sabrım tükendi ve beni hep aynı şekilde oyalıyorlar, 2 gün içinde dönüş yapmalarını söyleyin ya da bana yeni fare yollayın, yoksa iademi istiyorum dedim. Siz siz olun bu kadar sorumsuz bir firmadan alışveriş yapmayın.

Not : Kendilerine ulaşmak da kolay olmayabiliyor. Zira yarım saat hatta bekletip sonra hattı kapattıkları çok oldu.
Geçmiş olsun koronadan dolayı çalışan sayıları firmalarda azaldı size yeni fareyi göndermeleri gerekiyor bu durumu çözeceklerdir diye umuyorum.
 

Rennes

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,942
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,138
Konum
Rivya'lı ama Kaer Morhen
İsim
Umut Dağ
Geçmiş olsun hocam, çok kötü durum. Umarım yeni fare gönderilip sorununuz çözülür.
 
Katılım
28 Nisan 2020
Mesajlar
118
Dahası  
Reaksiyon skoru
66
İsim
Yunus Emre Baykal
Birdahaki aramana tüketici hakem heyetine şikayet edeceğini söyle.Yine iplemezlerse e-devlet üzerinden şikayet başvurusu oluştur.
 

RmzDayi

80+ Silver
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
2,067
geçmiş olsun kardeşim,
bende psu göndermiştim servise sorun olmadı şu an onarımı yapılıyor dediler.
Biraz sakin olmakta fayda var. Tabi ki mağdur olan sensin ama sakin kalmak her zaman daha iyi olur.
İnce hesap iyi bir firmadır bulunacaktır ürününüz
 

ultrAslan

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
967
Kardeşim gönderiyi teslim alan kimse belli kargoda , kayıpsa kargonun suçu. Kargo ile iletişime geçip ücretini talep etmen gerek uzun sürecek bir süreç kargo 2 aydan aşşağı dönmez elinden geldiğince heryere yaz ozaman korkup ilgilenirler yoksa umrumda değil kimsenin , çok alışverişim oldu sıkıntı yaşmadım ama ayıp etmişler cezalarını çekmeliler.
 

Aykut4057

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
2,172
Dahası  
Reaksiyon skoru
972
İsim
Aykut bütüner
tüketici hakem heyetine git bro
geçmiş olsun
 

eggyladd

80+
Katılım
28 Nisan 2020
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Ege Batuhan Yavuzdiler
Teşekkür ederim mesajlarınız için. Mahkeme olayları nasıl işliyor, ne kadar sürüyor bilmiyorum ve açıkça bu süreçlerle vakit kaybetmek istemiyorum fakat bir üniversite öğrencisi için büyük miktarda bir para verdim, hatta 1-2 ay düşünme sürecim bile oldu almadan önce. Biraz daha bekletirlerse her yere başvuracağım artık.
 

Waxen

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,456
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,143
Konum
İstanbul/Fatih
İsim
Hüseyin Levent
Twitter
None
Facebook
None
100 de 100 lük rezillik.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Merhabalar, ben İncehesap cuma indirimlerinden Rival 600 isimli farenin siparişini verdim. 15 Nisan'da elime ulaştı fakat fare çalışmıyordu, bozuktu. Ben de aynı gün anlaşmalı oldukları yurtiçi kargoyla fareyi gönderip değişim istedim. 16 Nisan saat sabah 11:13 civarlarında ellerine ulaşmış (Gülbağ şubesine). Fakat kendilerini ne zaman arasam fareyi bulamadıklarını, şubeye gelmiş göründüğünü fakat teknik ekipteki kimsenin farenin nerede olduğunu bilmediğini, fareyi bulmaya çalıştıklarını söylüyorlar. Ve 2 haftadır aynı şekilde oyalıyorlar beni. Bugün aradığımda da bir hafta sonraya dönmüş oluruz dediler. Yani şubenize gelen bir ürünü nasıl bulamıyorsunuz ? Ya da bu neden benim sorunum olsun ? Bu kadar sorumsuz olunur mu ? Ben ürün bana geldiği gibi anlaşmalı kargonuzla size yollamışım ve şubenize ulaşmış. Bulup tamir edemiyorsanız da bana yenisini göndermelisiniz zaten. Haftalardır neden ben sizi bekliyorum ? Bugün bana 1 hafta bekleyin dedikten sonra sabrım tükendi ve beni hep aynı şekilde oyalıyorlar, 2 gün içinde dönüş yapmalarını söyleyin ya da bana yeni fare yollayın, yoksa iademi istiyorum dedim. Siz siz olun bu kadar sorumsuz bir firmadan alışveriş yapmayın.
Not : Kendilerine ulaşmak da kolay olmayabiliyor. Zira yarım saat hatta bekletip sonra hattı kapattıkları çok oldu.
Kedi çağırsalarda kanka.
 
Top Bottom