eggyladd
80+
- Katılım
- 28 Nisan 2020
- Mesajlar
- 12
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 7
- İsim
- Ege Batuhan Yavuzdiler
Merhabalar, ben İncehesap cuma indirimlerinden Rival 600 isimli farenin siparişini verdim. 15 Nisan'da elime ulaştı fakat fare çalışmıyordu, bozuktu. Ben de aynı gün anlaşmalı oldukları yurtiçi kargoyla fareyi gönderip değişim istedim. 16 Nisan saat sabah 11:13 civarlarında ellerine ulaşmış (Gülbağ şubesine). Fakat kendilerini ne zaman arasam fareyi bulamadıklarını, şubeye gelmiş göründüğünü fakat teknik ekipteki kimsenin farenin nerede olduğunu bilmediğini, fareyi bulmaya çalıştıklarını söylüyorlar. Ve 2 haftadır aynı şekilde oyalıyorlar beni. Bugün aradığımda da bir hafta sonraya dönmüş oluruz dediler. Yani şubenize gelen bir ürünü nasıl bulamıyorsunuz ? Ya da bu neden benim sorunum olsun ? Bu kadar sorumsuz olunur mu ? Ben ürün bana geldiği gibi anlaşmalı kargonuzla size yollamışım ve şubenize ulaşmış. Bulup tamir edemiyorsanız da bana yenisini göndermelisiniz zaten. Haftalardır neden ben sizi bekliyorum ? Bugün bana 1 hafta bekleyin dedikten sonra sabrım tükendi ve beni hep aynı şekilde oyalıyorlar, 2 gün içinde dönüş yapmalarını söyleyin ya da bana yeni fare yollayın, yoksa iademi istiyorum dedim. Siz siz olun bu kadar sorumsuz bir firmadan alışveriş yapmayın.
Not : Kendilerine ulaşmak da kolay olmayabiliyor. Zira yarım saat hatta bekletip sonra hattı kapattıkları çok oldu.
Not : Kendilerine ulaşmak da kolay olmayabiliyor. Zira yarım saat hatta bekletip sonra hattı kapattıkları çok oldu.