Neler Yeni

Yardım incehesap monitor iade 38.000tl

mea554477

80+
Katılım
31 Ocak 2023
Mesajlar
112
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Muhammed Emin Akan
Bugün ürünü 2.kez kargoya verdim ve THH ne başvurdum
 

mertoxin

80+ Bronze
Katılım
20 Mayıs 2024
Mesajlar
605
Dahası  
Reaksiyon skoru
260
Yaş
43
İsim
Mert

mea554477

80+
Katılım
31 Ocak 2023
Mesajlar
112
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Muhammed Emin Akan
Tekrar geri gönderirlerse kullanmaya devam edin. Lehinize karar çıktıktan sonra paşa paşa iade alacaklar.
Değerli Müşterimiz, servis tarafından iade onayı verilmemiştir.

LCD panelde 1 adet ölü piksel mevcut. MSı prosedürleri gereği 3 adet renkli olması gerekmektedir. Sorun görülmedi.

Saygılarımızla

incehesap.com
Uygulamadan bu mesajı atmışlar ne yapmalıyım
 

Amanita

80+ Gold
Katılım
4 Mart 2021
Mesajlar
9,524
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,013
İsim
Hasan
Değerli Müşterimiz, servis tarafından iade onayı verilmemiştir.

LCD panelde 1 adet ölü piksel mevcut. MSı prosedürleri gereği 3 adet renkli olması gerekmektedir. Sorun görülmedi.

Saygılarımızla

incehesap.com
Uygulamadan bu mesajı atmışlar ne yapmalıyım
İncehesaba ve servise ürünü ölü pixele rağmen iade almazlarsa yada değiştirmezlerse THH'ye başvuracağını söyle.

Ondan sonra Şikayetvara 2 ayrı şikayet yaz delillerini göstererek. Biri incehesap biri servis için.

Sonra da İkisinden de cevap beklemeden THH'ye başvur.
 

mertoxin

80+ Bronze
Katılım
20 Mayıs 2024
Mesajlar
605
Dahası  
Reaksiyon skoru
260
Yaş
43
İsim
Mert
Değerli Müşterimiz, servis tarafından iade onayı verilmemiştir.

LCD panelde 1 adet ölü piksel mevcut. MSı prosedürleri gereği 3 adet renkli olması gerekmektedir. Sorun görülmedi.

Saygılarımızla

incehesap.com
Uygulamadan bu mesajı atmışlar ne yapmalıyım
Selam. 14 günlük cayma hakkını kullanarak iade etmek istediğini belirt. “Bu yasal hakkın”

Ölü pikseli falan hiç karıştırma. Aksi halde Thh’ye başvurarak gerekli işlemleri başlatacağını söyle.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Muhtemelen sana monitörü geri yollayacaklar. Thh’den karar çıkana dek monitörü kullanmaya devam et. İade almak zorunda kalacaklar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Sizi yıldırmak için yapıyorlar, birçok emsal karar mevcut.

 
Son düzenleme:

yazotilla

80+
Katılım
30 Haziran 2024
Mesajlar
95
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
yazotilla
iyi akşamlar başımdan bir olay geçti sizin fikriniz lazım ben xiaomi den bir kulaklık almıştım 1 yıl kadar kullandım ondan sonra kulaklıkların sesi kısıldı (ilk sesin %70 i kadar azaldı) ürünü garantiye yolladım bana ürünün aynısının yenisini yolladılar yeni gelen kutuyu açıp denerken sol kulağından hiç ses gelmediğini fark ettim ve mh aradım bana tekrar kulaklığı yollayıp kulaklığın durumuna bakıldıktan sonra genel servisle konuşulup belki para iadesi yapılacağını söylediler içine bir kağıtda sorununuzu yazıp yollayın dediler içine (kulaklığı daha önce garantiye yolladığımı ve yeni yolladıkları üründe sol kulağından ses gelmediğini ve kutunun şarj olmadığını ve kararın bana bildirilmesini istediğimi yazdım büyüğüm para iadesi yapmazlar içine para iadesi olmazsa üst modelini fiyatı karşılığında değiştirmek istiyorum yaz yani üst modeli 1000tl ise ben kendi kulaklığımı 500 aldım üstünde kalan 500 tlyi ben ödiyeyim bana üst modelini yollayın yazdırdı) ve bunu bugün kargoyla yolladım

sizce bu durum ne olur ve ne yapmam lazım
 

mertoxin

80+ Bronze
Katılım
20 Mayıs 2024
Mesajlar
605
Dahası  
Reaksiyon skoru
260
Yaş
43
İsim
Mert
iyi akşamlar başımdan bir olay geçti sizin fikriniz lazım ben xiaomi den bir kulaklık almıştım 1 yıl kadar kullandım ondan sonra kulaklıkların sesi kısıldı (ilk sesin %70 i kadar azaldı) ürünü garantiye yolladım bana ürünün aynısının yenisini yolladılar yeni gelen kutuyu açıp denerken sol kulağından hiç ses gelmediğini fark ettim ve mh aradım bana tekrar kulaklığı yollayıp kulaklığın durumuna bakıldıktan sonra genel servisle konuşulup belki para iadesi yapılacağını söylediler içine bir kağıtda sorununuzu yazıp yollayın dediler içine (kulaklığı daha önce garantiye yolladığımı ve yeni yolladıkları üründe sol kulağından ses gelmediğini ve kutunun şarj olmadığını ve kararın bana bildirilmesini istediğimi yazdım büyüğüm para iadesi yapmazlar içine para iadesi olmazsa üst modelini fiyatı karşılığında değiştirmek istiyorum yaz yani üst modeli 1000tl ise ben kendi kulaklığımı 500 aldım üstünde kalan 500 tlyi ben ödiyeyim bana üst modelini yollayın yazdırdı) ve bunu bugün kargoyla yolladım

sizce bu durum ne olur ve ne yapmam lazım
Selam. Zaten gerekli aksiyonu sağlamışsınız. Bundan sonrası için gelecek cevaba göre hareket edilmesi gerekir. İleride gelişmelerle ilgili bir konu açarsanız tecrübelerimize göre yardımcı olmaya çalışırız.
 

yazotilla

80+
Katılım
30 Haziran 2024
Mesajlar
95
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
yazotilla
Selam. Zaten gerekli aksiyonu sağlamışsınız. Bundan sonrası için gelecek cevaba göre hareket edilmesi gerekir. İleride gelişmelerle ilgili bir konu açarsanız tecrübelerimize göre yardımcı olmaya çalışırız.
tamamdır gelişmeleri aktarıcam iyi akşamlar
 

mea554477

80+
Katılım
31 Ocak 2023
Mesajlar
112
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Muhammed Emin Akan
Screenshot_20240702_100215_nceHesap.png

Mesaj otomatik birleştirildi:

Akşam servis içinde thh başvuracağım
"Oksid bilişim"
 

Ekler

  • Screenshot_20240702_100210_nceHesap.png
    Screenshot_20240702_100210_nceHesap.png
    227.9 KB · Hit: 28

FurkanIIy

80+ Bronze
Katılım
22 Ekim 2020
Mesajlar
861
Hocam tüketici hakem heyetine "satıcı" desen direkt cezayı basıyorlar zaten. Hiç bir şeyle uğraşmadan şikayet et.
 

mea554477

80+
Katılım
31 Ocak 2023
Mesajlar
112
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Muhammed Emin Akan
Hocam tüketici hakem heyetine "satıcı" desen direkt cezayı basıyorlar zaten.
İncehesap ın servis dediği oksid bilişimi şikayet etmiyim mi yani? İncehesap ı şikayet başvurusu yaptım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
960,356
Mesajlar
8,708,784
Üyeler
151,534
Son üye
tittlesovy
Top Bottom