Öncelikle herkese selamlar.
Ben 8 Ocak 2021 tarihinde "incehesap.com" üzerinden AOC 27G2U marka model bir monitör satın aldım. Bu monitörü 13 Ocak 2021 tarihinde teslim aldım.
Monitörü teslim aldıktan hemen sonra kutusunu ve etiketlerini dikkatli bir şekilde açıp kutu içerisinden çıkan "poşetli" Display Port kablosu ve kendi güc kablosunu takıp çalıştırdım. Sonrasında ise hemen bir ölü piksel testi yaptım.
Bu testi yaparken siyah ekranda iken tam 3 adet ölü piksel tespit ettim.
Gördüğünüz üzere çapraz 3 adet ölü piksel.
Ben bu manzarayla karşılaştıktan hemen sonra incehesap.com çağrı merkezini aradım ve durumu anlattım. Önce bire bir değişimi sordum. Bana ölü piksel olması durumunda bunu yapamayacaklarını garantinin bunu kapsamadığını söyledi çağrı merkezindeki hanımefendi. Bende iade hakkımın olup olmadığını sorduğumda evet iade edebilirsiniz dedi ve görüşmeyi sonlandırdım. Bunun ardından aynı gün incehesap.com üzerinden bir iade talebinde bulundum. İade talebinin açıklamasını yaptığımız bölüme sadece "Ürünü beğenmedim." yazdım. Sonra ürünü tekrar demonte edip kendi paketlerinin içine koydum. Kutunun içine bir de not bıraktım. "Üründe 3 adet ölü piksel bulunmakta" yazmıştım. Hemen ertesi gün yani 14 Ocak 2021 ürünü bana gelen kutusuyla oturduğum semtteki Yurtiçi şubesine gidip incehesap.com üzerinden bana verilen kodla kargoya verdim.
Bugün saat 16.00 gibi kargonun onlara teslim edildiğini gördüm ve hemen incehesap çağrı merkezini arayıp bilgi almak istedim. Bana, henüz kayitlara işlenmediğini ama en yakın zamanda kontrol edileceğini söylediler ve lazartesi tekrar aramamı söylediler. Ama bundan 1 saat önce saat 18.40'ta şu aşağıya attığım mesaj geldi.
Benim anlamadığım şey ben bir tamir işlemi veya değişim işlemi istemiyorum ben iade etmek istiyorum ama burada bana servis işlemleri başlatıldığını ve bittiğinde teslim edileceği tarzı gibi bir mesaj almış olmam. Yani ne alaka hocam ben değişim istemiyorum. Ben paramı geri istiyorum bizzat oraya iade işlemi açtım ve zaman işliyor. 14 gün geçtikten sonra benim yasal hakkımda çöp olacak ama bu adamlar bana kargodan teslimden bahsediyor. Yani ne alaka?
Biri beni aydınlatsın lütfen kafayı sıyırıcam bir tomar para verdim çıkan rezilliğe bak. Ben şimdi kime başvuracağım ne yapacağım? Bu adamlar bana neyi ima etmeye çalışıyor?
Güncel +
Ben 8 Ocak 2021 tarihinde "incehesap.com" üzerinden AOC 27G2U marka model bir monitör satın aldım. Bu monitörü 13 Ocak 2021 tarihinde teslim aldım.
AOC 27G2U 27" 1ms 144Hz FreeSync Pivot IPS WLED Full HD Gaming Monitör - incehesap.com
Hemen incele, avantajlı fiyatlarla satın al!
www.incehesap.com
Monitörü teslim aldıktan hemen sonra kutusunu ve etiketlerini dikkatli bir şekilde açıp kutu içerisinden çıkan "poşetli" Display Port kablosu ve kendi güc kablosunu takıp çalıştırdım. Sonrasında ise hemen bir ölü piksel testi yaptım.
Bu testi yaparken siyah ekranda iken tam 3 adet ölü piksel tespit ettim.
Gördüğünüz üzere çapraz 3 adet ölü piksel.
Ben bu manzarayla karşılaştıktan hemen sonra incehesap.com çağrı merkezini aradım ve durumu anlattım. Önce bire bir değişimi sordum. Bana ölü piksel olması durumunda bunu yapamayacaklarını garantinin bunu kapsamadığını söyledi çağrı merkezindeki hanımefendi. Bende iade hakkımın olup olmadığını sorduğumda evet iade edebilirsiniz dedi ve görüşmeyi sonlandırdım. Bunun ardından aynı gün incehesap.com üzerinden bir iade talebinde bulundum. İade talebinin açıklamasını yaptığımız bölüme sadece "Ürünü beğenmedim." yazdım. Sonra ürünü tekrar demonte edip kendi paketlerinin içine koydum. Kutunun içine bir de not bıraktım. "Üründe 3 adet ölü piksel bulunmakta" yazmıştım. Hemen ertesi gün yani 14 Ocak 2021 ürünü bana gelen kutusuyla oturduğum semtteki Yurtiçi şubesine gidip incehesap.com üzerinden bana verilen kodla kargoya verdim.
Bugün saat 16.00 gibi kargonun onlara teslim edildiğini gördüm ve hemen incehesap çağrı merkezini arayıp bilgi almak istedim. Bana, henüz kayitlara işlenmediğini ama en yakın zamanda kontrol edileceğini söylediler ve lazartesi tekrar aramamı söylediler. Ama bundan 1 saat önce saat 18.40'ta şu aşağıya attığım mesaj geldi.
Benim anlamadığım şey ben bir tamir işlemi veya değişim işlemi istemiyorum ben iade etmek istiyorum ama burada bana servis işlemleri başlatıldığını ve bittiğinde teslim edileceği tarzı gibi bir mesaj almış olmam. Yani ne alaka hocam ben değişim istemiyorum. Ben paramı geri istiyorum bizzat oraya iade işlemi açtım ve zaman işliyor. 14 gün geçtikten sonra benim yasal hakkımda çöp olacak ama bu adamlar bana kargodan teslimden bahsediyor. Yani ne alaka?
Biri beni aydınlatsın lütfen kafayı sıyırıcam bir tomar para verdim çıkan rezilliğe bak. Ben şimdi kime başvuracağım ne yapacağım? Bu adamlar bana neyi ima etmeye çalışıyor?
Mesaj otomatik birleştirildi:
Güncel +