Neler Yeni

İncehesap iade işlemi hakkında

Hawkz

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2020
Mesajlar
609
Öncelikle herkese selamlar.
Ben 8 Ocak 2021 tarihinde "incehesap.com" üzerinden AOC 27G2U marka model bir monitör satın aldım. Bu monitörü 13 Ocak 2021 tarihinde teslim aldım.


Monitörü teslim aldıktan hemen sonra kutusunu ve etiketlerini dikkatli bir şekilde açıp kutu içerisinden çıkan "poşetli" Display Port kablosu ve kendi güc kablosunu takıp çalıştırdım. Sonrasında ise hemen bir ölü piksel testi yaptım.


Bu testi yaparken siyah ekranda iken tam 3 adet ölü piksel tespit ettim.
20210113_142108.jpg


Gördüğünüz üzere çapraz 3 adet ölü piksel.

Ben bu manzarayla karşılaştıktan hemen sonra incehesap.com çağrı merkezini aradım ve durumu anlattım. Önce bire bir değişimi sordum. Bana ölü piksel olması durumunda bunu yapamayacaklarını garantinin bunu kapsamadığını söyledi çağrı merkezindeki hanımefendi. Bende iade hakkımın olup olmadığını sorduğumda evet iade edebilirsiniz dedi ve görüşmeyi sonlandırdım. Bunun ardından aynı gün incehesap.com üzerinden bir iade talebinde bulundum. İade talebinin açıklamasını yaptığımız bölüme sadece "Ürünü beğenmedim." yazdım. Sonra ürünü tekrar demonte edip kendi paketlerinin içine koydum. Kutunun içine bir de not bıraktım. "Üründe 3 adet ölü piksel bulunmakta" yazmıştım. Hemen ertesi gün yani 14 Ocak 2021 ürünü bana gelen kutusuyla oturduğum semtteki Yurtiçi şubesine gidip incehesap.com üzerinden bana verilen kodla kargoya verdim.

Bugün saat 16.00 gibi kargonun onlara teslim edildiğini gördüm ve hemen incehesap çağrı merkezini arayıp bilgi almak istedim. Bana, henüz kayitlara işlenmediğini ama en yakın zamanda kontrol edileceğini söylediler ve lazartesi tekrar aramamı söylediler. Ama bundan 1 saat önce saat 18.40'ta şu aşağıya attığım mesaj geldi.

20210115_191138.jpg


Benim anlamadığım şey ben bir tamir işlemi veya değişim işlemi istemiyorum ben iade etmek istiyorum ama burada bana servis işlemleri başlatıldığını ve bittiğinde teslim edileceği tarzı gibi bir mesaj almış olmam. Yani ne alaka hocam ben değişim istemiyorum. Ben paramı geri istiyorum bizzat oraya iade işlemi açtım ve zaman işliyor. 14 gün geçtikten sonra benim yasal hakkımda çöp olacak ama bu adamlar bana kargodan teslimden bahsediyor. Yani ne alaka?

Biri beni aydınlatsın lütfen kafayı sıyırıcam bir tomar para verdim çıkan rezilliğe bak. Ben şimdi kime başvuracağım ne yapacağım? Bu adamlar bana neyi ima etmeye çalışıyor?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Güncel +
 

6nok

80+
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
147
Dahası  
Reaksiyon skoru
77
İsim
Emre Altınok
Merhaba, konuyu hortlattığım için üzgünüm. Sorunu çözebildiniz mi? Çözebildiyseniz nasıl yol izlediniz? Şuanda aynı olayları yaşamaktayım.
 

Squirtle48

80+ Silver
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
2,449
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,853
Konum
Random.
İsim
Metehan Akyalı
Öncelikle herkese selamlar.
Ben 8 Ocak 2021 tarihinde "incehesap.com" üzerinden AOC 27G2U marka model bir monitör satın aldım. Bu monitörü 13 Ocak 2021 tarihinde teslim aldım.


Monitörü teslim aldıktan hemen sonra kutusunu ve etiketlerini dikkatli bir şekilde açıp kutu içerisinden çıkan "poşetli" Display Port kablosu ve kendi güc kablosunu takıp çalıştırdım. Sonrasında ise hemen bir ölü piksel testi yaptım.


Bu testi yaparken siyah ekranda iken tam 3 adet ölü piksel tespit ettim.
Alıntıyı görüntüle

Gördüğünüz üzere çapraz 3 adet ölü piksel.

Ben bu manzarayla karşılaştıktan hemen sonra incehesap.com çağrı merkezini aradım ve durumu anlattım. Önce bire bir değişimi sordum. Bana ölü piksel olması durumunda bunu yapamayacaklarını garantinin bunu kapsamadığını söyledi çağrı merkezindeki hanımefendi. Bende iade hakkımın olup olmadığını sorduğumda evet iade edebilirsiniz dedi ve görüşmeyi sonlandırdım. Bunun ardından aynı gün incehesap.com üzerinden bir iade talebinde bulundum. İade talebinin açıklamasını yaptığımız bölüme sadece "Ürünü beğenmedim." yazdım. Sonra ürünü tekrar demonte edip kendi paketlerinin içine koydum. Kutunun içine bir de not bıraktım. "Üründe 3 adet ölü piksel bulunmakta" yazmıştım. Hemen ertesi gün yani 14 Ocak 2021 ürünü bana gelen kutusuyla oturduğum semtteki Yurtiçi şubesine gidip incehesap.com üzerinden bana verilen kodla kargoya verdim.

Bugün saat 16.00 gibi kargonun onlara teslim edildiğini gördüm ve hemen incehesap çağrı merkezini arayıp bilgi almak istedim. Bana, henüz kayitlara işlenmediğini ama en yakın zamanda kontrol edileceğini söylediler ve lazartesi tekrar aramamı söylediler. Ama bundan 1 saat önce saat 18.40'ta şu aşağıya attığım mesaj geldi.

Alıntıyı görüntüle

Benim anlamadığım şey ben bir tamir işlemi veya değişim işlemi istemiyorum ben iade etmek istiyorum ama burada bana servis işlemleri başlatıldığını ve bittiğinde teslim edileceği tarzı gibi bir mesaj almış olmam. Yani ne alaka hocam ben değişim istemiyorum. Ben paramı geri istiyorum bizzat oraya iade işlemi açtım ve zaman işliyor. 14 gün geçtikten sonra benim yasal hakkımda çöp olacak ama bu adamlar bana kargodan teslimden bahsediyor. Yani ne alaka?

Biri beni aydınlatsın lütfen kafayı sıyırıcam bir tomar para verdim çıkan rezilliğe bak. Ben şimdi kime başvuracağım ne yapacağım? Bu adamlar bana neyi ima etmeye çalışıyor?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Güncel +
Merhaba, konuyu hortlattığım için üzgünüm. Sorunu çözebildiniz mi? Çözebildiyseniz nasıl yol izlediniz? Şuanda aynı olayları yaşamaktayım.
Bu servise gönderme adımları aldığınız ürünü geri gönderdiğinizde bir darbe olup olmadığına kutu içeriğinin tam olup olmadığına kısaca genel kontrol amaçlı veriyorlar sanırım. Belki parça söküp geri birleştirip gönderdiniz. Bunun önlemini almak için olabilir.

Kısa süre içinde paranızı vermiş olduğunuz IBAN adresine yatırırlar. Aynı süreçten bende mouse ile geçtim ve ücretimi geri aldım.

Ayrıca 14 gün koşulsuz şartsız geri iade etme hakkınız var, yanar mı demişsiniz. Yanmaz. Firmaya gönderdiğiniz tarih belli çünkü.
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Bu servise gönderme adımları aldığınız ürünü geri gönderdiğinizde bir darbe olup olmadığına kutu içeriğinin tam olup olmadığına kısaca genel kontrol amaçlı veriyorlar sanırım. Belki parça söküp geri birleştirip gönderdiniz. Bunun önlemini almak için olabilir.

Kısa süre içinde paranızı vermiş olduğunuz IBAN adresine yatırırlar. Aynı süreçten bende mouse ile geçtim ve ücretimi geri aldım.

Ayrıca 14 gün koşulsuz şartsız geri iade etme hakkınız var, yanar mı demişsiniz. Yanmaz. Firmaya gönderdiğiniz tarih belli çünkü.
Hocam konuyu hortlatıyorum bende sıvı soğutma iadesi yapacaktım lakin dediğiniz gibi servise gidecek servise gitmeden kutunun içine cayma hakkı ile iade etmek istiyorum diye bir not bırakın fatura bırakın dediler yarın kargolamayı düşünüyorum ama acayip geriliyorum ya iade olmazsa diye bir problem yaşarmıyım?
 

Squirtle48

80+ Silver
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
2,449
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,853
Konum
Random.
İsim
Metehan Akyalı
Hocam konuyu hortlatıyorum bende sıvı soğutma iadesi yapacaktım lakin dediğiniz gibi servise gidecek servise gitmeden kutunun içine cayma hakkı ile iade etmek istiyorum diye bir not bırakın fatura bırakın dediler yarın kargolamayı düşünüyorum ama acayip geriliyorum ya iade olmazsa diye bir problem yaşarmıyım?
Sıvı soğutmada bir problem yok, kutu ve kutu içeriğinide aynı şekilde gönderirseniz sorun olmayacaktır diye düşünüyorum. Ama 14 gün içerisinde sorgusuz sualsiz iade edebiliyorsunuz.

İade olmazsa da uğraşacaksınız, Acer laptop almıştım, gayet iyi çalışıyor fakat oyunlara girince ekranda sürekli bozulmalar oluyordu, 14 günü geçmişti, 3-4 kez servise gitti geldi, işte değiştircez, değiştirmicez bilmem ne mevzular oldu.

Sonra adliyeye gidip dilekçe verdim yazılı bir şekilde. 1 hafta içerisinde arabulucu ile olay çözüldü.

Bu olay 6 ay sürdü. Eğer baktınız ki problem çıkartacaklar, adliyeye gidip bir dilekçe verin, o kadar hızlı çözümleniyor ki süreç. 6 aya yakın uğraşmama değmedi yani, dilekçe versem anında çözülecekmiş.
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Sıvı soğutmada bir problem yok, kutu ve kutu içeriğinide aynı şekilde gönderirseniz sorun olmayacaktır diye düşünüyorum. Ama 14 gün içerisinde sorgusuz sualsiz iade edebiliyorsunuz.

İade olmazsa da uğraşacaksınız, Acer laptop almıştım, gayet iyi çalışıyor fakat oyunlara girince ekranda sürekli bozulmalar oluyordu, 14 günü geçmişti, 3-4 kez servise gitti geldi, işte değiştircez, değiştirmicez bilmem ne mevzular oldu.

Sonra adliyeye gidip dilekçe verdim yazılı bir şekilde. 1 hafta içerisinde arabulucu ile olay çözüldü.

Bu olay 6 ay sürdü. Eğer baktınız ki problem çıkartacaklar, adliyeye gidip bir dilekçe verin, o kadar hızlı çözümleniyor ki süreç. 6 aya yakın uğraşmama değmedi yani, dilekçe versem anında çözülecekmiş.
İade onayı verdiler paramın yatmasını bekliyorum iadeye gönderirken müşteri hizmetlerinin karamsarlığı ve ilgisizliği ilerleyen süreçtr bana bir problem olsa sıkıntı çıkaracaklarını düşündüğüm ve memnun kalmadığım için cayma hakkımı kullanarak iade ettim onayladılar para gelsin birdaha incehesaptan alışveriş yapmam uğraşıpacak dert değil
 

Squirtle48

80+ Silver
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
2,449
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,853
Konum
Random.
İsim
Metehan Akyalı
İade onayı verdiler paramın yatmasını bekliyorum iadeye gönderirken müşteri hizmetlerinin karamsarlığı ve ilgisizliği ilerleyen süreçtr bana bir problem olsa sıkıntı çıkaracaklarını düşündüğüm ve memnun kalmadığım için cayma hakkımı kullanarak iade ettim onayladılar para gelsin birdaha incehesaptan alışveriş yapmam uğraşıpacak dert değil
İncehesap'tan çok alışveriş yaptım, şu güne kadar bir sorun sıkıntı yaşamadım, ne iade de, ne ürünlerde.

Tabi sizin tercihinize bir şey diyemem, çözümlenmesine sevindim 3-5 iş gününde yatıyordu hatırladığım kadarıyla.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
907,107
Mesajlar
8,305,249
Üyeler
140,769
Son üye
hikmetabihatirliyomusun
Top Bottom