Neler Yeni

İncehesap ölü piksel bulunan monitörün iadesini kabul etmedi

Valla Reis 1 hafta önce bende monitör aldım hepsiburada üzerinden bir satıcıdan urun benden önce hem açılmıştı hemde üründe 4 adet ölü piksel mevcuttu direk iade ettim sorunsuz bir vaziyette iade aldılar sen ürünü teknosadan aldım demişsin teknosa üzerinden iade talebi oluşturdun dimi
 
Valla Reis 1 hafta önce bende monitör aldım hepsiburada üzerinden bir satıcıdan urun benden önce hem açılmıştı hemde üründe 4 adet ölü piksel mevcuttu direk iade ettim sorunsuz bir vaziyette iade aldılar sen ürünü teknosadan aldım demişsin teknosa üzerinden iade talebi oluşturdun dimi
Evet teknosa üzerinden oluşturdum iade talebini. Hepsijet kargo gelip kapımdan aldı hatta.
 
Merhabalar Teknosa üzerinden incehesap satıcısından MSI G274QPX monitörünü satın almıştım elime ulaştı ilk gün direkt ölü piksel testi yaptım ve 3 adet ölü piksel çıktı. Sonrasında ürünü geri kutulayıp iade için geri gönderdim, ürünü iade için gönderirken ölü piksel durumundan hiç bahsetmedim sadece ürünün beğenmedim cayma hakkımı kullanarak iade etmek istiyorum dedim. Ürün incehesapa gönderildikten sonra ölü piksel sebebiyle servis kaydınız oluşturuldu diye mesaj geldi. Hemen incehesapı aradım, ben ürünü arıza sebebiyle göndermedim cayma hakkımı kullanarak iade yapmak istiyorum dedim. Kutusu açılmış ürünlerin iadesini kabul edebilmemiz için ürünün satın alınabilirliğinin bozulmamış olması gerekir bu yüzden servis kararıyla iade işlemi gerçekleştiriyoruz dediler. Tamam dedim bir sorun olmaz diye düşündüm. Bu sabah incehesaptan ürününüz kargoya verilmiştir diye sms ve mail geldi fakat iadenin neden kabul edilmediği hiçbir yerde yazmıyordu. Tekrar incehesapı aradım, servis kontrolünde cihazda bir sorun görülmemiştir bu yüzden iade kabul edemiyoruz dediler. Madem bir sorun yok niye iade olmuyor ozaman diye sordum. Kutusu açılmış ürünlerin herhangi bir arızası yoksa iade alamıyoruz çünkü tekrar satamıyoruz dediler.

Kısacası süreç bu şekilde ne yapmam gerekiyor bilen birileri yardımcı olursa sevinirim. 13000TL verdiğim bir monitörü 3 ölü pikselle kullanmak istemiyorum.
vatandan almıştım bende 3 ölü piksel vardı kutu bir kenara monitörün güç ve dpş kabloları kapalı şeffaf poşet içindeydi. hepsini açmıştım(iade ihtimali için düzgün makasla açmıştım) fakat ölü piksel olunca kabloları poşetin içine koyup bantla poşetin ağzını kapatmıştım. buna ragmen iade kabul etmişlerdi. sanki biraz caydırmaya calısıyorlar gibi geldi bana cunku teknik servisin amacı üründe bir problem yoksa tekrar satılabilmesi için eksik kitapcık, poşet cart curt varsa bunları temin edip yetkili magazaya geri gönderiyor. magazada iadeyi yapması gerekirdi.

siz ürünü incehesaba, onlarda yetkili servise mi götürmüş? incehesap işleri karıştırıyor bence..
 
Şans tamemen 1 hafta veya 3 ay eline iade kağıdı alsan bile iade etmeyebilirler canları isterse
Post automatically merged:

Ben e ticaret şirketinde çalıştım birak teknolojik bir şeyi iğne bile almam bence sizde almayın sizi güzel öpüyorlar
vay vay bilirkişiye bak sen hele iğne bile almıyor internetten öpücüklüyorlar sonra vay vay vay hele hele hele nasıl bi boş adamsın sen
 
Hocam 5 ölü pikselin altındaki ürünleri ayıplı mal olarak kabul etmiyorlar diye bir bilgi görmüştüm oyüzden direkt olarak cayma hakkımı kullanmak istedim
işte bunun hukuki bir bildirimi yok
kendi aramızda oturduk biz 3 ün üstünde olursa kabul edelim gibi sözlü bir anlaşma gibi bir şey bu
 
öyle bir hakkım var mı?
Post automatically merged:


Almayın derken? Ne demek istedin anlamadım ne yapalım?
Şurada bir sorun yaşamışım onu anlatıyorum çözüm arıyorum siz dönüp diyorsunuz ki sizi güzel öpüyorlar. Yardımcı olmayacaksanız boş mesaj kalabalıklığı yapmayın lütfen.
kardeş takma kafaya sen
bu ürünü mağazadan alsaydın ne olacaktı
aldın hadi vatan mağazadan gittin eve ölü piksel çıktı
gittin mağazaya
canları isterse müşteri memnuniyeti için direkt değişim yapabilirlerdi
ama istemedikten sonra arıa kaydı ile servis yolu görünecekti ve bir itiraz yolunuz olmayacaktı çünkü hukuki olarak hakları var

internetten alışveriş te de böyle bir durum yok onlar için ama işte yokuşa sürüyor bazıları
 
vatandan almıştım bende 3 ölü piksel vardı kutu bir kenara monitörün güç ve dpş kabloları kapalı şeffaf poşet içindeydi. hepsini açmıştım(iade ihtimali için düzgün makasla açmıştım) fakat ölü piksel olunca kabloları poşetin içine koyup bantla poşetin ağzını kapatmıştım. buna ragmen iade kabul etmişlerdi. sanki biraz caydırmaya calısıyorlar gibi geldi bana cunku teknik servisin amacı üründe bir problem yoksa tekrar satılabilmesi için eksik kitapcık, poşet cart curt varsa bunları temin edip yetkili magazaya geri gönderiyor. magazada iadeyi yapması gerekirdi.

siz ürünü incehesaba, onlarda yetkili servise mi götürmüş? incehesap işleri karıştırıyor bence..
Benteknosa üzerinden iade kaydı oluşturdum kargoya verdim kargo incehesapa verdi incehesapta servise vermiş servisde kusur bulmamış.
Post automatically merged:

THH başvurusunu nasıl yapabileceğimle ilgili bir rehber var mı? İlk defa yapacağım da
 
İncehesap zaten aşağılık bir firma, yapıyor böyle, şikayet sayısı çok olan bir firma. THH' ne başvuruda bulun. Bende İncehesap'ı verdim THH'ya 1 ay 10 gün sonra mahkeme kararı leyhime çıktı. Böyle birmaları verin mahkemeye alın hakkınızı. Şimdi bana misli ile ürün verecekler gerçi onu da kıllatıyorlar da öppe öppe verecekler.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,088,596
Mesajlar
9,791,361
Üyeler
173,042
Son üye
ghost69
Geri
Top