BatuhanKLC
80+ Bronze
- Katılım
- 21 Şubat 2021
- Mesajlar
- 1,205
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 854
- Yaş
- 30
- İsim
- Batuhan Kılıç
Gamepower Skadi 240 ürününün geçenlerde ufak bir incelemesini yapmıştım. Ürünün içinden çıkan 2 adet fanı kasa egzoz fanı olarak kullanacaktım fakat ürünler sorunlu olarak gelmişti dönerken vurma sesi gibi ses yapıyorlardı. Durumu tam olarak izah ettim , aldığımın 3. günü sadece 2 adet fan olmak üzere değişime yolladım.
- Ürün için değişim talep etmeme rağmen ürün sistemimde TAMİR EDİLDİ OLARAK GÖZÜKEREK KARGOYA ÇIKTI.
-Ürün elime ulaştı her tarafı nokta nokta yağ içinde , göbeği yağlamışlar çalıştırmışlar problem yok . Aynı ürünü bana değişim yaptık diye geri göndermişler.
-Hemen aradım değişim talep ettiğimi bu şekilde kabul etmediğimi yasal hakkımın olduğunu söyledim ve telefondaki hanımefendi sistemlerinde 0 ürün ile değiştiğini eğer değişmediğini düşünüyorsanız [email protected]m a şikayetiniz ile durumu izah eden mail atın fotoğraf çekin delil olsun onlar yardımcı olacaktır dedi.
- Çektim fotoğrafları ve gönderdim, mailleştikten sonra Oğuzhan beyin dikkatine yazıp değişim istediğinizi söyleyin yardımcı olalım dediler.
Bu yukarıdaki süreç bu hafta ile 4. haftasında ve şu anda Tekrardan kargoladığım kargom MNG kargo tarafından kaybedildi 3
Kargo kayıp ve tazmin talep edeceğim ayın 15 inde mng kargodan.
Bu başlığı açmamın sebebi hem alışveriş yapacak arkadaşlara fikir vermesi için (servis ağının ne kadar kötü olduğu ile alakalı)
Hem de belki biri görür ve yardımı dokunur diye açtım .
Keyifli okumalar fotoğrafları da yüklüyorum.
- Ürün için değişim talep etmeme rağmen ürün sistemimde TAMİR EDİLDİ OLARAK GÖZÜKEREK KARGOYA ÇIKTI.
-Ürün elime ulaştı her tarafı nokta nokta yağ içinde , göbeği yağlamışlar çalıştırmışlar problem yok . Aynı ürünü bana değişim yaptık diye geri göndermişler.
-Hemen aradım değişim talep ettiğimi bu şekilde kabul etmediğimi yasal hakkımın olduğunu söyledim ve telefondaki hanımefendi sistemlerinde 0 ürün ile değiştiğini eğer değişmediğini düşünüyorsanız [email protected]m a şikayetiniz ile durumu izah eden mail atın fotoğraf çekin delil olsun onlar yardımcı olacaktır dedi.
- Çektim fotoğrafları ve gönderdim, mailleştikten sonra Oğuzhan beyin dikkatine yazıp değişim istediğinizi söyleyin yardımcı olalım dediler.
Bu yukarıdaki süreç bu hafta ile 4. haftasında ve şu anda Tekrardan kargoladığım kargom MNG kargo tarafından kaybedildi 3
Kargo kayıp ve tazmin talep edeceğim ayın 15 inde mng kargodan.
Bu başlığı açmamın sebebi hem alışveriş yapacak arkadaşlara fikir vermesi için (servis ağının ne kadar kötü olduğu ile alakalı)
Hem de belki biri görür ve yardımı dokunur diye açtım .
Keyifli okumalar fotoğrafları da yüklüyorum.