Neler Yeni

İncehesap Rezilliği / Kargo Kayıp

BatuhanKLC

80+ Bronze
Katılım
21 Şubat 2021
Mesajlar
1,205
Dahası  
Reaksiyon skoru
854
Yaş
30
İsim
Batuhan Kılıç
Gamepower Skadi 240 ürününün geçenlerde ufak bir incelemesini yapmıştım. Ürünün içinden çıkan 2 adet fanı kasa egzoz fanı olarak kullanacaktım fakat ürünler sorunlu olarak gelmişti dönerken vurma sesi gibi ses yapıyorlardı. Durumu tam olarak izah ettim , aldığımın 3. günü sadece 2 adet fan olmak üzere değişime yolladım.
- Ürün için değişim talep etmeme rağmen ürün sistemimde TAMİR EDİLDİ OLARAK GÖZÜKEREK KARGOYA ÇIKTI.
-Ürün elime ulaştı her tarafı nokta nokta yağ içinde , göbeği yağlamışlar çalıştırmışlar problem yok . Aynı ürünü bana değişim yaptık diye geri göndermişler.
-Hemen aradım değişim talep ettiğimi bu şekilde kabul etmediğimi yasal hakkımın olduğunu söyledim ve telefondaki hanımefendi sistemlerinde 0 ürün ile değiştiğini eğer değişmediğini düşünüyorsanız [email protected]m a şikayetiniz ile durumu izah eden mail atın fotoğraf çekin delil olsun onlar yardımcı olacaktır dedi.
- Çektim fotoğrafları ve gönderdim, mailleştikten sonra Oğuzhan beyin dikkatine yazıp değişim istediğinizi söyleyin yardımcı olalım dediler.
Bu yukarıdaki süreç bu hafta ile 4. haftasında ve şu anda Tekrardan kargoladığım kargom MNG kargo tarafından kaybedildi :D 3
Kargo kayıp ve tazmin talep edeceğim ayın 15 inde mng kargodan.
Bu başlığı açmamın sebebi hem alışveriş yapacak arkadaşlara fikir vermesi için (servis ağının ne kadar kötü olduğu ile alakalı)
Hem de belki biri görür ve yardımı dokunur diye açtım .
Keyifli okumalar fotoğrafları da yüklüyorum.
mail ss.png

incehsap serviis.png

3.png


WhatsApp Image 2021-05-04 at 14.09.08 (1).jpeg
 

GhosT__

80+
Katılım
13 Nisan 2021
Mesajlar
78
Dahası  
Reaksiyon skoru
32
İsim
GhosTT
Büyük şanssızlık yaşamışsınız. Bende incehesaptan monitör almıştım iade ettim hiçbir sıkıntı olmadı şans demek ki.
 

BatuhanKLC

80+ Bronze
Katılım
21 Şubat 2021
Mesajlar
1,205
Dahası  
Reaksiyon skoru
854
Yaş
30
İsim
Batuhan Kılıç
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Büyük şanssızlık yaşamışsınız. Bende incehesaptan monitör almıştım iade ettim hiçbir sıkıntı olmadı şans demek ki.
10 larca ürün aldım alırken hiç problem yaşamadım , demekki değişim süreci berbatmış.
 

Muhammed.eminn

80+ Bronze
Katılım
27 Nisan 2021
Mesajlar
529
Gamepower Skadi 240 ürününün geçenlerde ufak bir incelemesini yapmıştım. Ürünün içinden çıkan 2 adet fanı kasa egzoz fanı olarak kullanacaktım fakat ürünler sorunlu olarak gelmişti dönerken vurma sesi gibi ses yapıyorlardı. Durumu tam olarak izah ettim , aldığımın 3. günü sadece 2 adet fan olmak üzere değişime yolladım.
- Ürün için değişim talep etmeme rağmen ürün sistemimde TAMİR EDİLDİ OLARAK GÖZÜKEREK KARGOYA ÇIKTI.
-Ürün elime ulaştı her tarafı nokta nokta yağ içinde , göbeği yağlamışlar çalıştırmışlar problem yok . Aynı ürünü bana değişim yaptık diye geri göndermişler.
-Hemen aradım değişim talep ettiğimi bu şekilde kabul etmediğimi yasal hakkımın olduğunu söyledim ve telefondaki hanımefendi sistemlerinde 0 ürün ile değiştiğini eğer değişmediğini düşünüyorsanız [email protected]m a şikayetiniz ile durumu izah eden mail atın fotoğraf çekin delil olsun onlar yardımcı olacaktır dedi.
- Çektim fotoğrafları ve gönderdim, mailleştikten sonra Oğuzhan beyin dikkatine yazıp değişim istediğinizi söyleyin yardımcı olalım dediler.
Bu yukarıdaki süreç bu hafta ile 4. haftasında ve şu anda Tekrardan kargoladığım kargom MNG kargo tarafından kaybedildi :D 3
Kargo kayıp ve tazmin talep edeceğim ayın 15 inde mng kargodan.
Bu başlığı açmamın sebebi hem alışveriş yapacak arkadaşlara fikir vermesi için (servis ağının ne kadar kötü olduğu ile alakalı)
Hem de belki biri görür ve yardımı dokunur diye açtım .
Keyifli okumalar fotoğrafları da yüklüyorum.
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle
Yani incehesap güvenilir bir site
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,032,797
Mesajlar
9,308,850
Üyeler
163,726
Son üye
khanivore23
Top Bottom