Neler Yeni

Maksimum Amazon Rezilliği

timssy

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
715
Dahası  
Reaksiyon skoru
429
İsim
Salih
Bu yazı diline bakarsak yaşın küçük anladığım kadarıyla ailene sabır diliyorum kardeşim. Yinede dediğim gibi sen rezillik görmemişsin :d
 

efetg

80+ Bronze
Katılım
15 Şubat 2022
Mesajlar
1,406
Dahası  
Reaksiyon skoru
489
İsim
Tuğra
XDDDDD Komik. Ben sorunumu çözmeye çalışıp derdimi amazona anlatıyorum niye para iadesi için ekstra süre bekliyim adamların yönlendirmesi ne kadar doğru çözebiliriz demesi ^^ Sana global bir platform olan amazon bilgi verecek sende inanmayıp bunlar beni uğraştırır bence diyip zarlayıp siparişi iptal edicen baya iyiymiş knk
Alıntıyı görüntüle



Ayn knk Alıntıyı görüntüle


Sanırım canlı destekte konuştuğum eleman falan gibi ne bu şevk ya .d daha sana cevap vermeden kendine yenik düşüp tekrar cevap vermişsin. Dostum sakin ol bahsetiklerinde sorun bu da sorun ok?
Alıntıyı görüntüle
sorun sende geçmiş olsun ama senin hatan iptal etmen lazımdı ve sonra yeni hesap açıp oradan sipariş vermen gerekirdi
 

FatZeus

80+
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
434
Dahası  
Reaksiyon skoru
177
İsim
İlker Mutlu Fil
Bu yazı diline bakarsak yaşın küçük anladığım kadarıyla ailene sabır diliyorum kardeşim. Yinede dediğim gibi sen rezillik görmemişsin :d
Yo yaşım küçük değil 27 yaşındayım. Yazı dilinin konuşma stilinin bir anlamı yok sen kimsin sana özel muamele yapıp konuşayım allah aşkına sende insansın başkaları da ne özel muamele bekliyorsun onu çözemedim. Ben sorunumun derdindeyim sen toxiclik peşindesin. Ayrıca sen kimsin aileme sabır diliyorsun :D Amazon protectlemeye devam et dostum sen . Kavga edicek ya da sataşacak başka birini bul
think.png
 

ijustfaruk

80+ Gold
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
8,751
En İyi Cevap
1
Yo yaşım küçük değil 27 yaşındayım. Yazı dilinin konuşma stilinin bir anlamı yok sen kimsin sana özel muamele yapıp konuşayım allah aşkına sende insansın başkaları da ne özel muamele bekliyorsun onu çözemedim. Ben sorunumun derdindeyim sen toxiclik peşindesin. Ayrıca sen kimsin aileme sabır diliyorsun :D Amazon protectlemeye devam et dostum sen . Kavga edicek ya da sataşacak başka birini bul
Alıntıyı görüntüle
Sondaki görsel koparttı harbiden
 

Can...

80+ Platinum
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
11,197
Öncelikle sizlere yaşadığım deneyimi aktaracağım. Başlamadan önce '' Amazon çok iyi firmadur yav , amazon öyle şey yapmaz , hallederler kanka takılmacılar dikkatli okusunlar '' sonra yorum yaparlarsa sevinirim :) .
Gerçekten çok sinirliyim arkadaşlar belki benden daha kötü deneyimlere sahip olan insanlar vardır ama gelin başlayalım.
İnternet üzerinden gezinirken SSD ihtiyaçım oldu ve amazonda prime fırsatlarında bir adet samsung ssd yakaladım alalım dedik ve aldık.
Ek1:
Alıntıyı görüntüle

Ürünü 13 Temmuz (Perşembe günü) tarihinde sipariş veriyorum. Ürün 17 Temmuz (Pazartesi Günü) tarihinde ancak kargolanıyor. Bilin bakalım hangi firmayla geliyor ^^ Tabiii ki MNG KARGGGOOOO.. Şımarmadan konunun detaylarına ineyim. Ürün siparişinde taşınmış olduğumuz evin adresi kayıtlı olduğu için yeni adresi kaydetmeme rağmen yanlışlıkla eski eve sipariş vermiş oluyorum. Bununla alakalı destek alabilmek için canlı desteklerine bağlanıyorum. Mailime gelen Transkript'i paylaşacağım. Bu arada transkripte niyeyse yaptığı makaraların bilgisi gelmiyor sadece resmi şeyler geliyor niyeyse .
Alıntıyı görüntüle

Canlı desteğe bağlanıyorum ve siparişin yanlış adrese gideceğini akabinde o adrese erişimin olmadığını vs belirtiyorum bu transkripte gözükmüyor ama '' fatura kesildiği için değişimin olmayacağını , kargo firmasının belirlenmesi sonrasında adres değişikliği yapabileceğimi belirtiyor '' .
Tabi bizde bu Canlı desteğin sözüne kulak asıp inanıyoruz :)
Gün içerisinde kargo firması belirleniyor ve kargo firmasının MNG KARGO (TADAAAAAA) olduğunu görüyorum ve arama gereksinimi duyuyorum.
Alıntıyı görüntüle
MNG kargoyu aradıktan sonra benim herhangi bir işlem hakkımın olmadığını sadece göndericinin bu işlemi sağlayacağını belirterek işlemi yarıda kesiyor. Ben de gerilmeye başlıyorum açıkcası. Ek olarak amazonun canlı desteği aşırı yayvan böyle nasıl iş yapıyorlar nasıl işe alındılar ufak bir fikrim yok neyse konumuz o değil. İkinci bir görüşme sağlıyorum ; Bu arada transkriptlerde bir sıkıntı var gibi bilmiyorum ama bu Melisle konuşmalarımız bu şekilde değil ama yine benzer cevaplar veriyor;
Alıntıyı görüntüle

Sonra asabım gerçekten bozuluyor boş boş işlerle uğraşıyorum firmayı yaptığı hataya ikna etmeye çalışıyorum yediremiyorum kendime bu olayı diyorum çözüm sosyal medya meramımızı bildirelim belki bir çözüm noktasına ulaşırız ( KOMİK OLAYLAR BURADA BAŞLIYOR ARKADAŞLAR İYİ GÖZLEMLEYİN GÖRSELLERİ.)
Twitterdan twit atıyorum ; Merak edenler 5 aşamalı twite bakabilir (çokta bir şey yok twitte sitemde bulunuyorum o kadar ) çok fotoğraf olmasın diye onları koymadım.
Alıntıyı görüntüle

Amazon sonra yanıt veriyor ;
Alıntıyı görüntüle
Adamlara güvenip hani umut var içimde anlıyor musunuz olayı çözücez edecez bilmem ne diye diyorum okey ya sosyal medyayı kullanmam gerekiyormuş vs. Amazondan gelen mail yanıtına bakın :D ;
Alıntıyı görüntüle
Adamlar resmen boş yere aynı yanıtı vermek için bana form doldurtuyorlar :D

Ha bu arada twitter üzerinden twit atarken MNG belki ilgilenir sosyal medyadan belki çözeriz diye onu da etiketliyorum onu da iyi izleyin.

Alıntıyı görüntüle
Not: Tarafıma sadece takip kimliği verildi sipariş numarası vs bilmem ne hiç bir şey yok elimde sadece takip kimliği var onla kontrolde edemiyorum ürünümü :D

Kısacası hiç bir şey çözülmedi ve bu kadar eforu zamanı boşa harcamış oldum.
Eğer değişmesi gereken görsellere uygulanması gereken farklı bir olay mevcutsa '' yönetici tarafından bilgilendirilirse düzenleyebilirim'' .
Hoş benim dememle laf etmemle amazon sarsılacak bir firma değil bana ihtiyaçları da yok zaten fazlasıyla kullanıcıları var amazondan sipariş verirken 2 kez düşünün. Ben kargoma iyi kötü bir şekilde ulaşmaya çalışacağım ama sizler bu durumu yaşayıp ulaşamadığınızı düşünün. En kötü ya eski adresinizde kamplamanız gerekiyor ya da şubeye paşalar gibi yürüyüp alacaksınız ^^.

Aldığım üründe bu ;
Alıntıyı görüntüle

Ben sıkıntımı bu forumda dile getirmeyi seçtim belki sipariş vereceğiniz platformu iyi seçersiniz. Bana sorarsanız bir daha amazondan sipariş verir misin? VERMEM. Gider kıytırık başka firmadan verir ya da gider elektronik mağazaya yürür paşalar gibi öyle alırım. Diyeceksiniz niye gidip o zaman verdin siparişi bi tık uygundu ve hiç sorun yaşamamıştım çevremden de olumlu oyu aldığım için sipariş verdim :)
Arkadaşlar ben sıkıntımı bu forumda getirdim kötü deneyimi olanlar konu altında yazabilirler en azından sipariş verirken insanlar karşılaşacağı şeylerle alacağı destekle az çok bilgi sahibi olur.
Herkese iyi forumlar. Önemli bir gelişme olursa konuya ekleyeceğim.
benzer şeyi incehesapta yaşadım adamlar kargoya haber verdiler bende aradım kargo firması zaten bize mail geldi mağdur olmazsınız dediler iyi günler diyip kapandı konu bir kaç gün geç aldım kargoyu çünkü farklı ildeydi sorunsuz çözüldü amazonun yapması kötü olmuş mng de haklı firma ulaşması lazım belki adamın birisi başkasının kargosuna çökecek
 

F.A. Idoll

80+ Bronze
Katılım
14 Ekim 2020
Mesajlar
1,583
En İyi Cevap
3
Dostun şikayetini buraya değil de şikayet.var'a yapman daha yararlı olacaktır
 

Che_

80+ Platinum
Katılım
24 Nisan 2022
Mesajlar
11,713
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,784
Konum
United States of Adana
İsim
MehmedVII
Öncelikle sizlere yaşadığım deneyimi aktaracağım. Başlamadan önce '' Amazon çok iyi firmadur yav , amazon öyle şey yapmaz , hallederler kanka takılmacılar dikkatli okusunlar '' sonra yorum yaparlarsa sevinirim :) .
Gerçekten çok sinirliyim arkadaşlar belki benden daha kötü deneyimlere sahip olan insanlar vardır ama gelin başlayalım.
İnternet üzerinden gezinirken SSD ihtiyaçım oldu ve amazonda prime fırsatlarında bir adet samsung ssd yakaladım alalım dedik ve aldık.
Ek1:
Alıntıyı görüntüle

Ürünü 13 Temmuz (Perşembe günü) tarihinde sipariş veriyorum. Ürün 17 Temmuz (Pazartesi Günü) tarihinde ancak kargolanıyor. Bilin bakalım hangi firmayla geliyor ^^ Tabiii ki MNG KARGGGOOOO.. Şımarmadan konunun detaylarına ineyim. Ürün siparişinde taşınmış olduğumuz evin adresi kayıtlı olduğu için yeni adresi kaydetmeme rağmen yanlışlıkla eski eve sipariş vermiş oluyorum. Bununla alakalı destek alabilmek için canlı desteklerine bağlanıyorum. Mailime gelen Transkript'i paylaşacağım. Bu arada transkripte niyeyse yaptığı makaraların bilgisi gelmiyor sadece resmi şeyler geliyor niyeyse .
Alıntıyı görüntüle

Canlı desteğe bağlanıyorum ve siparişin yanlış adrese gideceğini akabinde o adrese erişimin olmadığını vs belirtiyorum bu transkripte gözükmüyor ama '' fatura kesildiği için değişimin olmayacağını , kargo firmasının belirlenmesi sonrasında adres değişikliği yapabileceğimi belirtiyor '' .
Tabi bizde bu Canlı desteğin sözüne kulak asıp inanıyoruz :)
Gün içerisinde kargo firması belirleniyor ve kargo firmasının MNG KARGO (TADAAAAAA) olduğunu görüyorum ve arama gereksinimi duyuyorum.
Alıntıyı görüntüle
MNG kargoyu aradıktan sonra benim herhangi bir işlem hakkımın olmadığını sadece göndericinin bu işlemi sağlayacağını belirterek işlemi yarıda kesiyor. Ben de gerilmeye başlıyorum açıkcası. Ek olarak amazonun canlı desteği aşırı yayvan böyle nasıl iş yapıyorlar nasıl işe alındılar ufak bir fikrim yok neyse konumuz o değil. İkinci bir görüşme sağlıyorum ; Bu arada transkriptlerde bir sıkıntı var gibi bilmiyorum ama bu Melisle konuşmalarımız bu şekilde değil ama yine benzer cevaplar veriyor;
Alıntıyı görüntüle

Sonra asabım gerçekten bozuluyor boş boş işlerle uğraşıyorum firmayı yaptığı hataya ikna etmeye çalışıyorum yediremiyorum kendime bu olayı diyorum çözüm sosyal medya meramımızı bildirelim belki bir çözüm noktasına ulaşırız ( KOMİK OLAYLAR BURADA BAŞLIYOR ARKADAŞLAR İYİ GÖZLEMLEYİN GÖRSELLERİ.)
Twitterdan twit atıyorum ; Merak edenler 5 aşamalı twite bakabilir (çokta bir şey yok twitte sitemde bulunuyorum o kadar ) çok fotoğraf olmasın diye onları koymadım.
Alıntıyı görüntüle

Amazon sonra yanıt veriyor ;
Alıntıyı görüntüle
Adamlara güvenip hani umut var içimde anlıyor musunuz olayı çözücez edecez bilmem ne diye diyorum okey ya sosyal medyayı kullanmam gerekiyormuş vs. Amazondan gelen mail yanıtına bakın :D ;
Alıntıyı görüntüle
Adamlar resmen boş yere aynı yanıtı vermek için bana form doldurtuyorlar :D

Ha bu arada twitter üzerinden twit atarken MNG belki ilgilenir sosyal medyadan belki çözeriz diye onu da etiketliyorum onu da iyi izleyin.

Alıntıyı görüntüle
Not: Tarafıma sadece takip kimliği verildi sipariş numarası vs bilmem ne hiç bir şey yok elimde sadece takip kimliği var onla kontrolde edemiyorum ürünümü :D

Kısacası hiç bir şey çözülmedi ve bu kadar eforu zamanı boşa harcamış oldum.
Eğer değişmesi gereken görsellere uygulanması gereken farklı bir olay mevcutsa '' yönetici tarafından bilgilendirilirse düzenleyebilirim'' .
Hoş benim dememle laf etmemle amazon sarsılacak bir firma değil bana ihtiyaçları da yok zaten fazlasıyla kullanıcıları var amazondan sipariş verirken 2 kez düşünün. Ben kargoma iyi kötü bir şekilde ulaşmaya çalışacağım ama sizler bu durumu yaşayıp ulaşamadığınızı düşünün. En kötü ya eski adresinizde kamplamanız gerekiyor ya da şubeye paşalar gibi yürüyüp alacaksınız ^^.

Aldığım üründe bu ;
Alıntıyı görüntüle

Ben sıkıntımı bu forumda dile getirmeyi seçtim belki sipariş vereceğiniz platformu iyi seçersiniz. Bana sorarsanız bir daha amazondan sipariş verir misin? VERMEM. Gider kıytırık başka firmadan verir ya da gider elektronik mağazaya yürür paşalar gibi öyle alırım. Diyeceksiniz niye gidip o zaman verdin siparişi bi tık uygundu ve hiç sorun yaşamamıştım çevremden de olumlu oyu aldığım için sipariş verdim :)
Arkadaşlar ben sıkıntımı bu forumda getirdim kötü deneyimi olanlar konu altında yazabilirler en azından sipariş verirken insanlar karşılaşacağı şeylerle alacağı destekle az çok bilgi sahibi olur.
Herkese iyi forumlar. Önemli bir gelişme olursa konuya ekleyeceğim.
Benzer şeyi ben de yaşadım. Nisan ayında Msi Force GC20 V2 gamepad almıştım geçen hafta birden bozuldu değişim yaptım maalesef MNG ile geldi. Eski adrese fatura kesilmiş Amazon ile görüştüm adres değişti dediler. Dağıtım devam edarken dağıtım iptal oldu ürün merkezde dediler babam merkeze gitti daha sonra da ürün arabada dendi. Adrss eskisi görünüyordu babam yine değiştirdi. Akşam da eski adrese taksimi denemişler yanlış adres filan dediler. Akşam yine Amazon ime görüştüm bu sefer de adres değişti müşteri temsilcisi süreci kendim takip edecem dedi. Daha sonra ürün değişik değişik yerlere gitti anlamadım gecenin 2'sinde bile saçma sapan yerlere gidiyordu. Sabah yine baktım bu sefer de hesap ayarlarından adres değişmeni istemişler onu da yaptım. Ürün dağıtıma çıktı ama çıkış şubesi benden 20km uzakta ben şehir merkezindeyim. 16'da bi zahmet getirebildiler.
 

timssy

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
715
Dahası  
Reaksiyon skoru
429
İsim
Salih
Yo yaşım küçük değil 27 yaşındayım. Yazı dilinin konuşma stilinin bir anlamı yok sen kimsin sana özel muamele yapıp konuşayım allah aşkına sende insansın başkaları da ne özel muamele bekliyorsun onu çözemedim. Ben sorunumun derdindeyim sen toxiclik peşindesin. Ayrıca sen kimsin aileme sabır diliyorsun :D Amazon protectlemeye devam et dostum sen . Kavga edicek ya da sataşacak başka birini bul
Alıntıyı görüntüle
27 yaşında bu üslupta konuşuyorsan problem daha büyük. Bana özel muamele yap diyende yok zaten kesin sen müşteri hizmetleri ile de bu üslupta -''özel muamele :d'' de konuşmuşsundur. Ondan çözmemişlerdir problemini.
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,885
En İyi Cevap
1
Keşke ilk farkına vardığında siparişi iptal edip yeniden alsaydın. Çünkü ondan sonra ilerleyen süreç aslında normal gözüküyor. Canlı desteğin yanlış bilgilendirmesi yüzünden başın ağrımış. Amazon müşteri hizmetlerinin çok profesyonel olduğunu düşünmüyorum. Bu noktada iş dikkatli olmakta bitiyor.
 

FatZeus

80+
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
434
Dahası  
Reaksiyon skoru
177
İsim
İlker Mutlu Fil
27 yaşında bu üslupta konuşuyorsan problem daha büyük. Bana özel muamele yap diyende yok zaten kesin sen müşteri hizmetleri ile de bu üslupta -''özel muamele :d'' de konuşmuşsundur. Ondan çözmemişlerdir problemini.
Dediğim gibi kavga edicek forumda farklı arkadaşlara sataş benden sana ekmek çıkmaz timssy :) Yapması gereken şeyleri belirttim merak etme ben senin kafa da değilim. Özel muamele vs beklemem bana lord gibi davransınlar parayı verdim düdüğü çalarım diye :D Amazon protectlemeye devam et belki kupon falan kazanma şansın olabilir :D

Keşke ilk farkına vardığında siparişi iptal edip yeniden alsaydın. Çünkü ondan sonra ilerleyen süreç aslında normal gözüküyor. Canlı desteğin yanlış bilgilendirmesi yüzünden başın ağrımış. Amazon müşteri hizmetlerinin çok profesyonel olduğunu düşünmüyorum. Bu noktada iş dikkatli olmakta bitiyor.
Haklısın lakin dediğim gibi işte firma amazon olunca böyle şeylerin olabileceğini düşünmüyor insan.
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,259
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,309
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything

timssy

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
715
Dahası  
Reaksiyon skoru
429
İsim
Salih
Dediğim gibi kavga edicek forumda farklı arkadaşlara sataş benden sana ekmek çıkmaz timssy :) Yapması gereken şeyleri belirttim merak etme ben senin kafa da değilim. Özel muamele vs beklemem bana lord gibi davransınlar parayı verdim düdüğü çalarım diye :D Amazon protectlemeye devam et belki kupon falan kazanma şansın olabilir :D


Haklısın lakin dediğim gibi işte firma amazon olunca böyle şeylerin olabileceğini düşünmüyor insan.
Konu amazon değilki sen toxicsin :d Benim kupona falan ihtiyacım yok kendi kendime yetiyorum. Sen bir problem yaşadığında sorunu kendinde değilde başkalarında aramaya devam et. toxic seni :d
Ekran görüntüsü 2023-07-17 205211.png
 

FatZeus

80+
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
434
Dahası  
Reaksiyon skoru
177
İsim
İlker Mutlu Fil
Konu amazon değilki sen toxicsin :d Benim kupona falan ihtiyacım yok kendi kendime yetiyorum. Sen bir problem yaşadığında sorunu kendinde değilde başkalarında aramaya devam et.
Aynen ben toxiciğim 🤣 Bullylemeye çalış sonra sen toxicsin wowww. Ben iptal etmediğim için okeyim ama amazonun yönlendirmesiyle yanılgıya düştüm sen idrak edemiyorsan benim suçum ne? Hadi timssy başkalarıyla uğraş ciddiyim yorma kendini böyle şeyler için gerek yok. Sen beni ben seni hatırlamayacağım bile o yüzden efor harcayıp ne kendini yor ne beni yor.

Ekleme1: Efor harcayıp twitter adresime girip attıklarımı screenleyip atıyor. Ben o yüklediğin şeylerden utanmam gocunmam. Adamların dediği şu adresinize gelsin kapıda ürünü iade edin. Ben adreste yokum nasıl iade ediyim?
Başkaları benim yaşadığımı niye yaşasın yaşama ihtimali olan. 3 kişi 3kişidir evet. Okuma yazman olsa bir daha amazondan sipariş geçmeyeceğimi okurdun. Vallahi alem çocuksun ya timssy 🤣
 
Son düzenleme:
Top Bottom