sorun sende geçmiş olsun ama senin hatan iptal etmen lazımdı ve sonra yeni hesap açıp oradan sipariş vermen gerekirdiXDDDDD Komik. Ben sorunumu çözmeye çalışıp derdimi amazona anlatıyorum niye para iadesi için ekstra süre bekliyim adamların yönlendirmesi ne kadar doğru çözebiliriz demesi ^^ Sana global bir platform olan amazon bilgi verecek sende inanmayıp bunlar beni uğraştırır bence diyip zarlayıp siparişi iptal edicen baya iyiymiş knk
Alıntıyı görüntüle
Ayn knk Alıntıyı görüntüle
Sanırım canlı destekte konuştuğum eleman falan gibi ne bu şevk ya .d daha sana cevap vermeden kendine yenik düşüp tekrar cevap vermişsin. Dostum sakin ol bahsetiklerinde sorun bu da sorun ok?
Alıntıyı görüntüle
Yo yaşım küçük değil 27 yaşındayım. Yazı dilinin konuşma stilinin bir anlamı yok sen kimsin sana özel muamele yapıp konuşayım allah aşkına sende insansın başkaları da ne özel muamele bekliyorsun onu çözemedim. Ben sorunumun derdindeyim sen toxiclik peşindesin. Ayrıca sen kimsin aileme sabır diliyorsun Amazon protectlemeye devam et dostum sen . Kavga edicek ya da sataşacak başka birini bulBu yazı diline bakarsak yaşın küçük anladığım kadarıyla ailene sabır diliyorum kardeşim. Yinede dediğim gibi sen rezillik görmemişsin :d
Sondaki görsel koparttı harbidenYo yaşım küçük değil 27 yaşındayım. Yazı dilinin konuşma stilinin bir anlamı yok sen kimsin sana özel muamele yapıp konuşayım allah aşkına sende insansın başkaları da ne özel muamele bekliyorsun onu çözemedim. Ben sorunumun derdindeyim sen toxiclik peşindesin. Ayrıca sen kimsin aileme sabır diliyorsun Amazon protectlemeye devam et dostum sen . Kavga edicek ya da sataşacak başka birini bul
Alıntıyı görüntüle
benzer şeyi incehesapta yaşadım adamlar kargoya haber verdiler bende aradım kargo firması zaten bize mail geldi mağdur olmazsınız dediler iyi günler diyip kapandı konu bir kaç gün geç aldım kargoyu çünkü farklı ildeydi sorunsuz çözüldü amazonun yapması kötü olmuş mng de haklı firma ulaşması lazım belki adamın birisi başkasının kargosuna çökecekÖncelikle sizlere yaşadığım deneyimi aktaracağım. Başlamadan önce '' Amazon çok iyi firmadur yav , amazon öyle şey yapmaz , hallederler kanka takılmacılar dikkatli okusunlar '' sonra yorum yaparlarsa sevinirim .
Gerçekten çok sinirliyim arkadaşlar belki benden daha kötü deneyimlere sahip olan insanlar vardır ama gelin başlayalım.
İnternet üzerinden gezinirken SSD ihtiyaçım oldu ve amazonda prime fırsatlarında bir adet samsung ssd yakaladım alalım dedik ve aldık.
Ek1:
Alıntıyı görüntüle
Ürünü 13 Temmuz (Perşembe günü) tarihinde sipariş veriyorum. Ürün 17 Temmuz (Pazartesi Günü) tarihinde ancak kargolanıyor. Bilin bakalım hangi firmayla geliyor ^^ Tabiii ki MNG KARGGGOOOO.. Şımarmadan konunun detaylarına ineyim. Ürün siparişinde taşınmış olduğumuz evin adresi kayıtlı olduğu için yeni adresi kaydetmeme rağmen yanlışlıkla eski eve sipariş vermiş oluyorum. Bununla alakalı destek alabilmek için canlı desteklerine bağlanıyorum. Mailime gelen Transkript'i paylaşacağım. Bu arada transkripte niyeyse yaptığı makaraların bilgisi gelmiyor sadece resmi şeyler geliyor niyeyse .
Alıntıyı görüntüle
Canlı desteğe bağlanıyorum ve siparişin yanlış adrese gideceğini akabinde o adrese erişimin olmadığını vs belirtiyorum bu transkripte gözükmüyor ama '' fatura kesildiği için değişimin olmayacağını , kargo firmasının belirlenmesi sonrasında adres değişikliği yapabileceğimi belirtiyor '' .
Tabi bizde bu Canlı desteğin sözüne kulak asıp inanıyoruz
Gün içerisinde kargo firması belirleniyor ve kargo firmasının MNG KARGO (TADAAAAAA) olduğunu görüyorum ve arama gereksinimi duyuyorum.
Alıntıyı görüntüle
MNG kargoyu aradıktan sonra benim herhangi bir işlem hakkımın olmadığını sadece göndericinin bu işlemi sağlayacağını belirterek işlemi yarıda kesiyor. Ben de gerilmeye başlıyorum açıkcası. Ek olarak amazonun canlı desteği aşırı yayvan böyle nasıl iş yapıyorlar nasıl işe alındılar ufak bir fikrim yok neyse konumuz o değil. İkinci bir görüşme sağlıyorum ; Bu arada transkriptlerde bir sıkıntı var gibi bilmiyorum ama bu Melisle konuşmalarımız bu şekilde değil ama yine benzer cevaplar veriyor;
Alıntıyı görüntüle
Sonra asabım gerçekten bozuluyor boş boş işlerle uğraşıyorum firmayı yaptığı hataya ikna etmeye çalışıyorum yediremiyorum kendime bu olayı diyorum çözüm sosyal medya meramımızı bildirelim belki bir çözüm noktasına ulaşırız ( KOMİK OLAYLAR BURADA BAŞLIYOR ARKADAŞLAR İYİ GÖZLEMLEYİN GÖRSELLERİ.)
Twitterdan twit atıyorum ; Merak edenler 5 aşamalı twite bakabilir (çokta bir şey yok twitte sitemde bulunuyorum o kadar ) çok fotoğraf olmasın diye onları koymadım.
Alıntıyı görüntüle
Amazon sonra yanıt veriyor ;
Alıntıyı görüntüle
Adamlara güvenip hani umut var içimde anlıyor musunuz olayı çözücez edecez bilmem ne diye diyorum okey ya sosyal medyayı kullanmam gerekiyormuş vs. Amazondan gelen mail yanıtına bakın ;
Alıntıyı görüntüle
Adamlar resmen boş yere aynı yanıtı vermek için bana form doldurtuyorlar
Ha bu arada twitter üzerinden twit atarken MNG belki ilgilenir sosyal medyadan belki çözeriz diye onu da etiketliyorum onu da iyi izleyin.
Alıntıyı görüntüle
Not: Tarafıma sadece takip kimliği verildi sipariş numarası vs bilmem ne hiç bir şey yok elimde sadece takip kimliği var onla kontrolde edemiyorum ürünümü
Kısacası hiç bir şey çözülmedi ve bu kadar eforu zamanı boşa harcamış oldum.
Eğer değişmesi gereken görsellere uygulanması gereken farklı bir olay mevcutsa '' yönetici tarafından bilgilendirilirse düzenleyebilirim'' .
Hoş benim dememle laf etmemle amazon sarsılacak bir firma değil bana ihtiyaçları da yok zaten fazlasıyla kullanıcıları var amazondan sipariş verirken 2 kez düşünün. Ben kargoma iyi kötü bir şekilde ulaşmaya çalışacağım ama sizler bu durumu yaşayıp ulaşamadığınızı düşünün. En kötü ya eski adresinizde kamplamanız gerekiyor ya da şubeye paşalar gibi yürüyüp alacaksınız ^^.
Aldığım üründe bu ;
Alıntıyı görüntüle
Ben sıkıntımı bu forumda dile getirmeyi seçtim belki sipariş vereceğiniz platformu iyi seçersiniz. Bana sorarsanız bir daha amazondan sipariş verir misin? VERMEM. Gider kıytırık başka firmadan verir ya da gider elektronik mağazaya yürür paşalar gibi öyle alırım. Diyeceksiniz niye gidip o zaman verdin siparişi bi tık uygundu ve hiç sorun yaşamamıştım çevremden de olumlu oyu aldığım için sipariş verdim
Arkadaşlar ben sıkıntımı bu forumda getirdim kötü deneyimi olanlar konu altında yazabilirler en azından sipariş verirken insanlar karşılaşacağı şeylerle alacağı destekle az çok bilgi sahibi olur.
Herkese iyi forumlar. Önemli bir gelişme olursa konuya ekleyeceğim.
Benzer şeyi ben de yaşadım. Nisan ayında Msi Force GC20 V2 gamepad almıştım geçen hafta birden bozuldu değişim yaptım maalesef MNG ile geldi. Eski adrese fatura kesilmiş Amazon ile görüştüm adres değişti dediler. Dağıtım devam edarken dağıtım iptal oldu ürün merkezde dediler babam merkeze gitti daha sonra da ürün arabada dendi. Adrss eskisi görünüyordu babam yine değiştirdi. Akşam da eski adrese taksimi denemişler yanlış adres filan dediler. Akşam yine Amazon ime görüştüm bu sefer de adres değişti müşteri temsilcisi süreci kendim takip edecem dedi. Daha sonra ürün değişik değişik yerlere gitti anlamadım gecenin 2'sinde bile saçma sapan yerlere gidiyordu. Sabah yine baktım bu sefer de hesap ayarlarından adres değişmeni istemişler onu da yaptım. Ürün dağıtıma çıktı ama çıkış şubesi benden 20km uzakta ben şehir merkezindeyim. 16'da bi zahmet getirebildiler.Öncelikle sizlere yaşadığım deneyimi aktaracağım. Başlamadan önce '' Amazon çok iyi firmadur yav , amazon öyle şey yapmaz , hallederler kanka takılmacılar dikkatli okusunlar '' sonra yorum yaparlarsa sevinirim .
Gerçekten çok sinirliyim arkadaşlar belki benden daha kötü deneyimlere sahip olan insanlar vardır ama gelin başlayalım.
İnternet üzerinden gezinirken SSD ihtiyaçım oldu ve amazonda prime fırsatlarında bir adet samsung ssd yakaladım alalım dedik ve aldık.
Ek1:
Alıntıyı görüntüle
Ürünü 13 Temmuz (Perşembe günü) tarihinde sipariş veriyorum. Ürün 17 Temmuz (Pazartesi Günü) tarihinde ancak kargolanıyor. Bilin bakalım hangi firmayla geliyor ^^ Tabiii ki MNG KARGGGOOOO.. Şımarmadan konunun detaylarına ineyim. Ürün siparişinde taşınmış olduğumuz evin adresi kayıtlı olduğu için yeni adresi kaydetmeme rağmen yanlışlıkla eski eve sipariş vermiş oluyorum. Bununla alakalı destek alabilmek için canlı desteklerine bağlanıyorum. Mailime gelen Transkript'i paylaşacağım. Bu arada transkripte niyeyse yaptığı makaraların bilgisi gelmiyor sadece resmi şeyler geliyor niyeyse .
Alıntıyı görüntüle
Canlı desteğe bağlanıyorum ve siparişin yanlış adrese gideceğini akabinde o adrese erişimin olmadığını vs belirtiyorum bu transkripte gözükmüyor ama '' fatura kesildiği için değişimin olmayacağını , kargo firmasının belirlenmesi sonrasında adres değişikliği yapabileceğimi belirtiyor '' .
Tabi bizde bu Canlı desteğin sözüne kulak asıp inanıyoruz
Gün içerisinde kargo firması belirleniyor ve kargo firmasının MNG KARGO (TADAAAAAA) olduğunu görüyorum ve arama gereksinimi duyuyorum.
Alıntıyı görüntüle
MNG kargoyu aradıktan sonra benim herhangi bir işlem hakkımın olmadığını sadece göndericinin bu işlemi sağlayacağını belirterek işlemi yarıda kesiyor. Ben de gerilmeye başlıyorum açıkcası. Ek olarak amazonun canlı desteği aşırı yayvan böyle nasıl iş yapıyorlar nasıl işe alındılar ufak bir fikrim yok neyse konumuz o değil. İkinci bir görüşme sağlıyorum ; Bu arada transkriptlerde bir sıkıntı var gibi bilmiyorum ama bu Melisle konuşmalarımız bu şekilde değil ama yine benzer cevaplar veriyor;
Alıntıyı görüntüle
Sonra asabım gerçekten bozuluyor boş boş işlerle uğraşıyorum firmayı yaptığı hataya ikna etmeye çalışıyorum yediremiyorum kendime bu olayı diyorum çözüm sosyal medya meramımızı bildirelim belki bir çözüm noktasına ulaşırız ( KOMİK OLAYLAR BURADA BAŞLIYOR ARKADAŞLAR İYİ GÖZLEMLEYİN GÖRSELLERİ.)
Twitterdan twit atıyorum ; Merak edenler 5 aşamalı twite bakabilir (çokta bir şey yok twitte sitemde bulunuyorum o kadar ) çok fotoğraf olmasın diye onları koymadım.
Alıntıyı görüntüle
Amazon sonra yanıt veriyor ;
Alıntıyı görüntüle
Adamlara güvenip hani umut var içimde anlıyor musunuz olayı çözücez edecez bilmem ne diye diyorum okey ya sosyal medyayı kullanmam gerekiyormuş vs. Amazondan gelen mail yanıtına bakın ;
Alıntıyı görüntüle
Adamlar resmen boş yere aynı yanıtı vermek için bana form doldurtuyorlar
Ha bu arada twitter üzerinden twit atarken MNG belki ilgilenir sosyal medyadan belki çözeriz diye onu da etiketliyorum onu da iyi izleyin.
Alıntıyı görüntüle
Not: Tarafıma sadece takip kimliği verildi sipariş numarası vs bilmem ne hiç bir şey yok elimde sadece takip kimliği var onla kontrolde edemiyorum ürünümü
Kısacası hiç bir şey çözülmedi ve bu kadar eforu zamanı boşa harcamış oldum.
Eğer değişmesi gereken görsellere uygulanması gereken farklı bir olay mevcutsa '' yönetici tarafından bilgilendirilirse düzenleyebilirim'' .
Hoş benim dememle laf etmemle amazon sarsılacak bir firma değil bana ihtiyaçları da yok zaten fazlasıyla kullanıcıları var amazondan sipariş verirken 2 kez düşünün. Ben kargoma iyi kötü bir şekilde ulaşmaya çalışacağım ama sizler bu durumu yaşayıp ulaşamadığınızı düşünün. En kötü ya eski adresinizde kamplamanız gerekiyor ya da şubeye paşalar gibi yürüyüp alacaksınız ^^.
Aldığım üründe bu ;
Alıntıyı görüntüle
Ben sıkıntımı bu forumda dile getirmeyi seçtim belki sipariş vereceğiniz platformu iyi seçersiniz. Bana sorarsanız bir daha amazondan sipariş verir misin? VERMEM. Gider kıytırık başka firmadan verir ya da gider elektronik mağazaya yürür paşalar gibi öyle alırım. Diyeceksiniz niye gidip o zaman verdin siparişi bi tık uygundu ve hiç sorun yaşamamıştım çevremden de olumlu oyu aldığım için sipariş verdim
Arkadaşlar ben sıkıntımı bu forumda getirdim kötü deneyimi olanlar konu altında yazabilirler en azından sipariş verirken insanlar karşılaşacağı şeylerle alacağı destekle az çok bilgi sahibi olur.
Herkese iyi forumlar. Önemli bir gelişme olursa konuya ekleyeceğim.
27 yaşında bu üslupta konuşuyorsan problem daha büyük. Bana özel muamele yap diyende yok zaten kesin sen müşteri hizmetleri ile de bu üslupta -''özel muamele :d'' de konuşmuşsundur. Ondan çözmemişlerdir problemini.Yo yaşım küçük değil 27 yaşındayım. Yazı dilinin konuşma stilinin bir anlamı yok sen kimsin sana özel muamele yapıp konuşayım allah aşkına sende insansın başkaları da ne özel muamele bekliyorsun onu çözemedim. Ben sorunumun derdindeyim sen toxiclik peşindesin. Ayrıca sen kimsin aileme sabır diliyorsun Amazon protectlemeye devam et dostum sen . Kavga edicek ya da sataşacak başka birini bul
Alıntıyı görüntüle
Dediğim gibi kavga edicek forumda farklı arkadaşlara sataş benden sana ekmek çıkmaz timssy Yapması gereken şeyleri belirttim merak etme ben senin kafa da değilim. Özel muamele vs beklemem bana lord gibi davransınlar parayı verdim düdüğü çalarım diye Amazon protectlemeye devam et belki kupon falan kazanma şansın olabilir27 yaşında bu üslupta konuşuyorsan problem daha büyük. Bana özel muamele yap diyende yok zaten kesin sen müşteri hizmetleri ile de bu üslupta -''özel muamele :d'' de konuşmuşsundur. Ondan çözmemişlerdir problemini.
Haklısın lakin dediğim gibi işte firma amazon olunca böyle şeylerin olabileceğini düşünmüyor insan.Keşke ilk farkına vardığında siparişi iptal edip yeniden alsaydın. Çünkü ondan sonra ilerleyen süreç aslında normal gözüküyor. Canlı desteğin yanlış bilgilendirmesi yüzünden başın ağrımış. Amazon müşteri hizmetlerinin çok profesyonel olduğunu düşünmüyorum. Bu noktada iş dikkatli olmakta bitiyor.
Mng yi arayıp adresi değiştirebilirsin.Önemli bir gelişme olursa konuya ekleyeceğim.
Konu amazon değilki sen toxicsin :d Benim kupona falan ihtiyacım yok kendi kendime yetiyorum. Sen bir problem yaşadığında sorunu kendinde değilde başkalarında aramaya devam et. toxic seni :dDediğim gibi kavga edicek forumda farklı arkadaşlara sataş benden sana ekmek çıkmaz timssy Yapması gereken şeyleri belirttim merak etme ben senin kafa da değilim. Özel muamele vs beklemem bana lord gibi davransınlar parayı verdim düdüğü çalarım diye Amazon protectlemeye devam et belki kupon falan kazanma şansın olabilir
Haklısın lakin dediğim gibi işte firma amazon olunca böyle şeylerin olabileceğini düşünmüyor insan.
Aynen ben toxiciğim Bullylemeye çalış sonra sen toxicsin wowww. Ben iptal etmediğim için okeyim ama amazonun yönlendirmesiyle yanılgıya düştüm sen idrak edemiyorsan benim suçum ne? Hadi timssy başkalarıyla uğraş ciddiyim yorma kendini böyle şeyler için gerek yok. Sen beni ben seni hatırlamayacağım bile o yüzden efor harcayıp ne kendini yor ne beni yor.Konu amazon değilki sen toxicsin :d Benim kupona falan ihtiyacım yok kendi kendime yetiyorum. Sen bir problem yaşadığında sorunu kendinde değilde başkalarında aramaya devam et.