Neler Yeni

Öneri Incehesap ve Oksid Bilişim arızalı ürün değişim rezaleti / THH'Yİ KAZANDIM AMA İNCEHESAP İLGİLENMEDİ :D

gunesss

80+
Katılım
20 Haziran 2024
Mesajlar
161
11 Haziran 2023 tarihinde incehesap üzerinden "1 adet Razer DeathAdder V2 Pro RZ01-03350400-R3G1 Kablosuz Gaming Mouse + Şarj İstasyonu" ürününü satın aldım. Üründe bağlantı sorunları yaşadığım için 1 ay sonra Arena Bilgisayar'a (ürünün teknik servisi, içerisinden garanti belgesi çıkıyor) yolladım. Kendileri ürünün değişimi için belge sağladı, incehesap'da ürünümü değiştirdi. Sonrasında mouse scroll tuşunda 1 ay sonra tekrar ufak bir sorun oluştu, ürün şarj istasyonu yani Dock üzerinden şarj olmamaya başladı. Başlarda aldırış etmedim fakat scroll artık kullanılamayacak hale geldi ve hemen hemen her şarj için istasyondan kabloyu çıkartıp mouse'a takar hale geldim. Bu sebepten dolayı 2024 3. ayda ürünü servise gönderecektim fakat; değişim ürünü olduğu için saygıdeğer Oksid Bilişim ya da incehesap herhangi bir yardımda bulunmasa da sağolsun Arena Bilgisayar kendi sistemlerinde satışı gözükmediği için kayıtlı olmayan ve seri numarası işlenmemiş olan ürünümü servise kabul etti. 2 Haziran 2024 tarihinde ürün için tarafıma DOA raporu, yani değişim/iade raporu iletildi. Ürünü incehesap'tan aldığım için kendilerine raporu ilettim, mouse ise Arena Bilgisayar'da kaldı. Ardından incehesap ürünün distribütörlüğünü bile almaya tenezzül etmeyip başka distribütörün ürününü sattığı için beni distribütöre yönlendirdi. Distribütör yani Oksid Bilişim, ürün stoğu olmadığı gerekçesiyle bana başka bir ürün ile değişim yapalım dilerseniz tarzında bir tutum sergileyince; ben de düzgün bir teklif gelecek sandım fakat kendileri bana Razer Deathadder V2 Pro ve şarj istasyonu yerine; MSI CLUTCH GM41 (KAHKAHA TUFANI) önerisinde bulundular. Kendilerinin suratlarına bizzat telefonda gülerek "yapmayın bu ürünün muadili bu mudur gerçekten, ben kendi ürünümün değiştirilmesini ve tarafıma iletilmesini istiyorum" dedim, ürünü servise yollarken içine iade yapmayın sadece değişim istiyorum yazdım, DOA raporunu incehesap'a iletirken sadece değişim istediğimi belirttim, tıpkı ürün Oksid bilişime gittiğinde ve bana ulaştıklarında değişim istediğimi söylediğim gibi. Konuşan arkadaş tamamdır not alıyorum yazdıktan ve telefonu suratıma kapattıktan 1 dakika sonra ürünün fiyatının (1599₺) iade edildiğine yönelik bir mesaj aldım incehesap tarafından. Yani güncel piyasa değeri 3-4 bin arası olan (şarj istasyonlu model, yurtdışı fiyatlarını baz aldım çünkü Türkiye'de şarj istasyonlu model yok, normali de 3.200'den başlıyor zaten) ürün için tarafıma 1599₺ ücret iadesini istemediğimi belirtmeme, mail atmama rağmen yapmışlar. İncehesap'a mail geldiğinde, para henüz hesabıma geçmeden iadeyi iptal edin yazdım; distribütöre ulaşın dediler. Distribütöre mail attım, incehesap satıcı, onlarla konuşun dediler.

Bu şaka mıdır? Şu durumu size sırf bu firmalardan uzak durun diye izah ederken bile sinirden klavyeyi yumruklamak üzereyim. Birisi diğerine atıyor, öbürü bir başkasına atıyor, değişim diyorum, iade istemiyorum diyorum haberim olmadan zorla bana parayı yolluyorlar. THH'ye başvurdum, gerekirse avukat masrafı, dosya masrafı hiç çekinmem, sonuna kadar dibine kadar sıyırırım. Bu iş artık inada bindi. Şikayetvar üzerinde şikayetimi paylaştım, takip ettiğim tüm forumlarda bu rezaleti duyuracağım.

Tüketicinin korunması hakkında 6502 numaralı 7/11/2013 tarihinde kabul edilen kanunun üçüncü kısım, birinci bölüm, Ayıplı Mallar bölümünde "Tüketicinin seçimlik hakları" başlığında "ç" maddesinde görebileceğiniz üzere; "İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür." - (3) ) "Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır."
Ama bu yasalar incehesap ve Oksid Bilişim için geçerli değil heralde :D

Önerebileceğiniz herhangi bir şey varsa dinlemek isterim çünkü bu komik durumun ortasında hayretle incehesap ve Oksid Bilişim'i izliyorum.
Bir daha incehesap'tan ürün alır mıyım? Bir daha ürünün distribütörünü öğrenmeden ürün satın alır mıyım? Bir daha Oksid Bilişim distribütörlüğündeki bir ürünü tercih eder miyim? Hiç sanmam.

---------------------------

01.01.2025, güncelleme atmayı unutmuşum
THH'yi kazandım, yine benimle uzlaşmadılar, saçma sapan teklifler ve ücretler istendi.

THH'Yİ KAZANMIŞ OLMAMA RAĞMEN, UZLAŞMACI DAVRANMADILAR VE ANLAŞAMADIK. EN SON OLARAK DA MAİLLERİME GERİ DÖNÜŞ YAPMADILAR, HALA DA YAPMIYORLAR :D BU KONU DA BÖYLECE KAPANMIŞ OLDU :D

İNCEHESAP'TAN TEKRAR ALIŞVERİŞ YAPACAKSANIZ 3-4 DEFA FALAN DÜŞÜNÜN DERİM.
 

Ekler

  • ek-3.png
    ek-3.png
    108.3 KB · Hit: 116
Son düzenleme:

gunesss

80+
Katılım
20 Haziran 2024
Mesajlar
161
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
incehesap iade/garanti/değişim/destek = 0/100
sonuna kadar doğru, satarken her şey süper gaming gecesi falan filan, ürün bozuldu abi: distribütör, ürünün ücretini iade etmişsin bana sormadan abi: distribütör

Anlamıyorum, distribütör bile beni sana yönlendiriyor, üstünü istesinler V3 Pro alayım, ya ne bileyim bir şey yapsınlar bu kadar komik bir teklif olabilir mi Allah aşkına MSI CLUTCH diyor bana ya aklımı bir köşeye çıkartıp koysam bu teklife yine kahkaha atarım ya...
 

ArqeNade

80+
Katılım
19 Mayıs 2022
Mesajlar
90
Dahası  
Reaksiyon skoru
32
İsim
Emircn Kcn
Yazı için teşekkürler. Böyle durumlar biz tüketiciler için de tecrübe oluyor. Umarım yaptıkları yanlıştan dönerler.
 

Atius

80+ Bronze
Katılım
31 Ekim 2020
Mesajlar
982
Dahası  
Reaksiyon skoru
365
İsim
atacan atmaca
gaming gecesinde bozuk açılmış ürün gönderip kakıtmaya çalışarak kar etmeye çalışan bir firma sadece
 

MehmetV2

80+ Silver
Katılım
7 Mayıs 2021
Mesajlar
2,064
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,232
Konum
Mehmet Yılmaz
İsim
Mehmet emre börekçi
Son zamanlarda incehesap hakkında çokça şikayet görüyorum alacak arkadaşlar mümkünse 2 kere düşünsün alışveriş yaparken
 

gunesss

80+
Katılım
20 Haziran 2024
Mesajlar
161
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Yazı için teşekkürler. Böyle durumlar biz tüketiciler için de tecrübe oluyor. Umarım yaptıkları yanlıştan dönerler.

Umarım, THH uzun sürmez inşallah.
gaming gecesinde bozuk açılmış ürün gönderip kakıtmaya çalışarak kar etmeye çalışan bir firma sadece

O açık ürün olayını gördüm, tam o gün ürünü servise vermiştim, Allah'ım sen konuyu biliyorsun dedim içimden, keşke biraz daha detay paylaşsaydım.

Son zamanlarda incehesap hakkında çokça şikayet görüyorum alacak arkadaşlar mümkünse 2 kere düşünsün alışveriş yaparken
Kesinlikle katılıyorum.
 

em1r oK?

80+ Silver
Katılım
2 Ocak 2022
Mesajlar
2,473
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,123
İsim
emir yapar
İncehesap’tan monitör almadan önce oluduğum kaçıncı şikayet bilmiyorum, ne yapacağımı bilemedim.
 

fury_

80+ Silver
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
4,117
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,162
Konum
Angara
İsim
Tunahan Cellat
İlgilendiği Kategoriler
Otobüs,Tır
Umarım, THH uzun sürmez inşallah.


O açık ürün olayını gördüm, tam o gün ürünü servise vermiştim, Allah'ım sen konuyu biliyorsun dedim içimden, keşke biraz daha detay paylaşsaydım.


Kesinlikle katılıyorum.
THH çok uzun sürüyor ayakkabı için açmıştım thh 4.5 ay oldu hala sonuçlanmadı
 

gunesss

80+
Katılım
20 Haziran 2024
Mesajlar
161
İncehesap’tan monitör almadan önce oluduğum kaçıncı şikayet bilmiyorum, ne yapacağımı bilemedim.

Yani aslında benim yaşadığım durum biraz ekstrem sayılır, ancak bu durumdan anlayabileceğin üzere kendilerinin yardımcı olmak için herhangi bir çabaları bulunmuyor. 1 sene sonra monitörün bozulursa ve stokları yoksa fatura fiyatından iade almayı göze alıyorsan ki Razer Deathadder V2 Pro + şarj istasyonu hala Razer tarafından yurtdışındaki distribütörlere sağlanıyor stok nasıl yok anlam veremedim, çekinme sipariş et hocam.
 

buğra67

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2023
Mesajlar
629
Dahası  
Reaksiyon skoru
69
İsim
buğra taşdemir
11 Haziran 2023 tarihinde incehesap üzerinden "1 adet Razer DeathAdder V2 Pro RZ01-03350400-R3G1 Kablosuz Gaming Mouse + Şarj İstasyonu" ürününü satın aldım. Üründe bağlantı sorunları yaşadığım için 1 ay sonra Arena Bilgisayar'a (ürünün teknik servisi, içerisinden garanti belgesi çıkıyor) yolladım. Kendileri ürünün değişimi için belge sağladı, incehesap'da ürünümü değiştirdi. Sonrasında mouse scroll tuşunda 1 ay sonra tekrar ufak bir sorun oluştu, ürün şarj istasyonu yani Dock üzerinden şarj olmamaya başladı. Başlarda aldırış etmedim fakat scroll artık kullanılamayacak hale geldi ve hemen hemen her şarj için istasyondan kabloyu çıkartıp mouse'a takar hale geldim. Bu sebepten dolayı 2024 3. ayda ürünü servise gönderecektim fakat; değişim ürünü olduğu için saygıdeğer Oksid Bilişim ya da incehesap herhangi bir yardımda bulunmasa da sağolsun Arena Bilgisayar kendi sistemlerinde satışı gözükmediği için kayıtlı olmayan ve seri numarası işlenmemiş olan ürünümü servise kabul etti. 2 Haziran 2024 tarihinde ürün için tarafıma DOA raporu, yani değişim/iade raporu iletildi. Ürünü incehesap'tan aldığım için kendilerine raporu ilettim, mouse ise Arena Bilgisayar'da kaldı. Ardından incehesap ürünün distribütörlüğünü bile almaya tenezzül etmeyip başka distribütörün ürününü sattığı için beni distribütöre yönlendirdi. Distribütör yani Oksid Bilişim, ürün stoğu olmadığı gerekçesiyle bana başka bir ürün ile değişim yapalım dilerseniz tarzında bir tutum sergileyince; ben de düzgün bir teklif gelecek sandım fakat kendileri bana Razer Deathadder V2 Pro ve şarj istasyonu yerine; MSI CLUTCH GM41 (KAHKAHA TUFANI) önerisinde bulundular. Kendilerinin suratlarına bizzat telefonda gülerek "yapmayın bu ürünün muadili bu mudur gerçekten, ben kendi ürünümün değiştirilmesini ve tarafıma iletilmesini istiyorum" dedim, ürünü servise yollarken içine iade yapmayın sadece değişim istiyorum yazdım, DOA raporunu incehesap'a iletirken sadece değişim istediğimi belirttim, tıpkı ürün Oksid bilişime gittiğinde ve bana ulaştıklarında değişim istediğimi söylediğim gibi. Konuşan arkadaş tamamdır not alıyorum yazdıktan ve telefonu suratıma kapattıktan 1 dakika sonra ürünün fiyatının (1599₺) iade edildiğine yönelik bir mesaj aldım incehesap tarafından. Yani güncel piyasa değeri 3-4 bin arası olan (şarj istasyonlu model, yurtdışı fiyatlarını baz aldım çünkü Türkiye'de şarj istasyonlu model yok, normali de 3.200'den başlıyor zaten) ürün için tarafıma 1599₺ ücret iadesini istemediğimi belirtmeme, mail atmama rağmen yapmışlar. İncehesap'a mail geldiğinde, para henüz hesabıma geçmeden iadeyi iptal edin yazdım; distribütöre ulaşın dediler. Distribütöre mail attım, incehesap satıcı, onlarla konuşun dediler.

Bu şaka mıdır? Şu durumu size sırf bu firmalardan uzak durun diye izah ederken bile sinirden klavyeyi yumruklamak üzereyim. Birisi diğerine atıyor, öbürü bir başkasına atıyor, değişim diyorum, iade istemiyorum diyorum haberim olmadan zorla bana parayı yolluyorlar. THH'ye başvurdum, gerekirse avukat masrafı, dosya masrafı hiç çekinmem, sonuna kadar dibine kadar sıyırırım. Bu iş artık inada bindi. Şikayetvar üzerinde şikayetimi paylaştım, takip ettiğim tüm forumlarda bu rezaleti duyuracağım.

Tüketicinin korunması hakkında 6502 numaralı 7/11/2013 tarihinde kabul edilen kanunun üçüncü kısım, birinci bölüm, Ayıplı Mallar bölümünde "Tüketicinin seçimlik hakları" başlığında "ç" maddesinde görebileceğiniz üzere; "İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür." - (3) ) "Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır."
Ama bu yasalar incehesap ve Oksid Bilişim için geçerli değil heralde :D

Önerebileceğiniz herhangi bir şey varsa dinlemek isterim çünkü bu komik durumun ortasında hayretle incehesap ve Oksid Bilişim'i izliyorum.
Bir daha incehesap'tan ürün alır mıyım? Bir daha ürünün distribütörünü öğrenmeden ürün satın alır mıyım? Bir daha Oksid Bilişim distribütörlüğündeki bir ürünü tercih eder miyim? Hiç sanmam.
Ben Trendyol oksid bilişim den kulaklık aldım sorunu PC ye takınca USB aygıtı tanınmadi diyor du ben tamir dedim ama mümkünse değişim istedim ve değişim yaptılar ve kargo hariç 1 günde bitti
 

gunesss

80+
Katılım
20 Haziran 2024
Mesajlar
161
Ben Trendyol oksid bilişim den kulaklık aldım sorunu PC ye takınca USB aygıtı tanınmadi diyor du ben tamir dedim ama mümkünse değişim istedim ve değişim yaptılar ve kargo hariç 1 günde bitti

Daha önce bu ürünü de değiştirdiler, zaten burada sorun şu: stok bitince bütün iyi yüzlerin bir anda kaybolması, komik teklifler ve müşteriyi zorla iadeye itmeleri. Bu bahsettiğiniz şeyi artık her firma yapıyor, biz bu gibi saçma sorunlar olmasın diye bu tarz büyük firmaları tercih ediyoruz, en ufak sorunda müşterinin hakkını yerle bir ediyorlar direkt. Sizce ben 11 aylık ürünümü 1600₺'ye iade edip 3200'e sıfırını almak için bir 1600 daha mı eklemem herhangi bir açıdan mantıklı mı? :D
 

buğra67

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2023
Mesajlar
629
Dahası  
Reaksiyon skoru
69
İsim
buğra taşdemir
Daha önce bu ürünü de değiştirdiler, zaten burada sorun şu: stok bitince bütün iyi yüzlerin bir anda kaybolması, komik teklifler ve müşteriyi zorla iadeye itmeleri. Bu bahsettiğiniz şeyi artık her firma yapıyor, biz bu gibi saçma sorunlar olmasın diye bu tarz büyük firmaları tercih ediyoruz, en ufak sorunda müşterinin hakkını yerle bir ediyorlar direkt. Sizce ben 11 aylık ürünümü 1600₺'ye iade edip 3200'e sıfırını almak için bir 1600 daha mı eklemem herhangi bir açıdan mantıklı mı? :D
Klâsik İncehesap işte
Mesaj otomatik birleştirildi:

Daha önce bu ürünü de değiştirdiler, zaten burada sorun şu: stok bitince bütün iyi yüzlerin bir anda kaybolması, komik teklifler ve müşteriyi zorla iadeye itmeleri. Bu bahsettiğiniz şeyi artık her firma yapıyor, biz bu gibi saçma sorunlar olmasın diye bu tarz büyük firmaları tercih ediyoruz, en ufak sorunda müşterinin hakkını yerle bir ediyorlar direkt. Sizce ben 11 aylık ürünümü 1600₺'ye iade edip 3200'e sıfırını almak için bir 1600 daha mı eklemem herhangi bir açıdan mantıklı mı? :D
Zaten senin rızan olmadan onların iade etme hakları yok mahkeme yoluyla tazminat fln filan alabilirsin
 
Top Bottom