Neler Yeni

İncehesapın Akla Hayale Sığmaz Utanmazlığı...

Katılım
6 Haziran 2022
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Serdar İdris
Yani dilerdim ki bir daha bir şey yazmayayım. Ama hayatım boyunca bu kadar DERİN bir UTANMAZLIK görmedim. İncehesap üzerinden 01/07/2022 - 20:56:54 tarih ve saatlerinde Asus Tuf Gaming LC 240 ARGB İşlemci Sıvı Soğutucu satın aldım. Ürünün en erken 04/07/2022 tarihinde kargoya verileceğine dair sayfa içerisinde bir bilgilendirme vardı. Onlara mesaj gönderdim: "Yaşadığım yer çok sıcak havalar beni de bilgisayarımı da yaktı. Sizlerden ricam ürünü cumartesi günü kargolayabilir misiniz?" Onlar bana: "Değerli Müşterimiz, Hızlı gönderi ibareli ürünler aynı gün içerisinde kargoya verilmeye hazır hale getirilmekte ve kargo firmasının müsaitlik durumuna göre saat 15.00 a kadar oluşturulan siparişler aynı gün,en geç bir sonraki iş günü kargoya verilmektedir." diye bir mesaj gönderdiler. Ertesi gün, cumartesi ikindi vakitlerinde tekrar mesaj gönderdim. Ama bu sefer ürünün İPTALİ içindi. Ama yazan olur mu ki canım. Sonuçta birkaç UTANMAZın oturup oluşturduğu bir şey. Akşam vakti tekrar mesaj yazdım, yine ürünün iptali içindi. Yine yazan yok. "Ya Allah Ya Sabır" dedim. Bu sabaha kadar kendimi tuttum. Belki pazartesi iptalini alırlar. Ama ne olsa iyi. Sabah vakti 3 - 4 defa mesaj göndermeme rağmen sistemin otomatik mesajları beni çıldırma noktasına kadar getirdi. Saatin 9.30 olmasını iple çektikten sonra da en sonunda onlarla görüşüp durumumu dile getirdim. Gayet insancıl bir dil ile. Tek istediğim daha kargoya bile verilmemiş olan ürünün iptal edilmesi. Onlar da "Tamam bugün içerisinde ürününüzü iptal edeceğiz, sizlere mesaj gelecektir." dediler. Ve ne olsa iyi. Daha 10 dakika geçmiş ya da geçmemiş bana, "Siparişiniz için iptal talebiniz alınmıştır. Ancak sipariniz faturalandırma sürecine alınmıştır. Kargo sürecine dahil edilmiş olduğundan kargoya verilmesi durumu gerçekleşirse ürün adresinize geldiğinde ürünü teslim almadan geri gönderebilirsiz.Ürün tarafımıza ulaştığında iptal iade işlem süreciniz başlatılacaktır." bu mesaj geldi. Oku da kalan sabrının nasıl gittiğini hisset. Tekrar aradım. Bu sefer başka biri telefonu açtı ve aynı durumu şu anda yeni gelen mesaj dahil her şeyi söyledim. Onun bana ne dediğini pek hatırlamıyorum. Ama o da ilkine benzer bir şeyler söylemişti. Tamam dedim. Ve ürünümün iptal edilmesi umuduyla işime başladım. Ne olsa iyidir... Yaklaşık 1 saat falan önce ürünü kargoya vermişler AHAHAHAHA. Komedi gibi. Bir insana nasıl bu şekilde zorla bir ürün satabilirsiniz ya? Nasıl ben sizin UMURSAMAZlığınız yüzünden 2 hafta boyunca bekleyeceğim ya? Nasıl yani, gerçekten nasıl? Yarım saat önce falan onları tekrar aradım ve yüzlerine karşı nasıl bu kadar utanmaz ve işe yaramaz olabileceklerini söyledim. Hala daha bana bu konuyla ilgili verebileceğim bir bilgi yok diye robot gibi tekrarlamaya başladı. Yani nasıl? Bir insan nasıl böyle bir şeyi kendine yakıştırabilir? Bir insan nasıl bu kadar UTANMAZ olur?

NOT: Neyse bunları yarın sabah veya yapabilirsem bugün Mahkeme Heyetine şikayet edeceğim. Eğer ki incehesap üzerinden bir şey satın alacaksanız. Başıma gelenlerden örnek alın lütfen. Türk mağaza satıcılarına bir daha ASLA!
 
Katılım
21 Haziran 2022
Mesajlar
245
Dahası  
Reaksiyon skoru
124
İsim
ali
Yani dilerdim ki bir daha bir şey yazmayayım. Ama hayatım boyunca bu kadar DERİN bir UTANMAZLIK görmedim. İncehesap üzerinden 01/07/2022 - 20:56:54 tarih ve saatlerinde Asus Tuf Gaming LC 240 ARGB İşlemci Sıvı Soğutucu satın aldım. Ürünün en erken 04/07/2022 tarihinde kargoya verileceğine dair sayfa içerisinde bir bilgilendirme vardı. Onlara mesaj gönderdim: "Yaşadığım yer çok sıcak havalar beni de bilgisayarımı da yaktı. Sizlerden ricam ürünü cumartesi günü kargolayabilir misiniz?" Onlar bana: "Değerli Müşterimiz, Hızlı gönderi ibareli ürünler aynı gün içerisinde kargoya verilmeye hazır hale getirilmekte ve kargo firmasının müsaitlik durumuna göre saat 15.00 a kadar oluşturulan siparişler aynı gün,en geç bir sonraki iş günü kargoya verilmektedir." diye bir mesaj gönderdiler. Ertesi gün, cumartesi ikindi vakitlerinde tekrar mesaj gönderdim. Ama bu sefer ürünün İPTALİ içindi. Ama yazan olur mu ki canım. Sonuçta birkaç UTANMAZın oturup oluşturduğu bir şey. Akşam vakti tekrar mesaj yazdım, yine ürünün iptali içindi. Yine yazan yok. "Ya Allah Ya Sabır" dedim. Bu sabaha kadar kendimi tuttum. Belki pazartesi iptalini alırlar. Ama ne olsa iyi. Sabah vakti 3 - 4 defa mesaj göndermeme rağmen sistemin otomatik mesajları beni çıldırma noktasına kadar getirdi. Saatin 9.30 olmasını iple çektikten sonra da en sonunda onlarla görüşüp durumumu dile getirdim. Gayet insancıl bir dil ile. Tek istediğim daha kargoya bile verilmemiş olan ürünün iptal edilmesi. Onlar da "Tamam bugün içerisinde ürününüzü iptal edeceğiz, sizlere mesaj gelecektir." dediler. Ve ne olsa iyi. Daha 10 dakika geçmiş ya da geçmemiş bana, "Siparişiniz için iptal talebiniz alınmıştır. Ancak sipariniz faturalandırma sürecine alınmıştır. Kargo sürecine dahil edilmiş olduğundan kargoya verilmesi durumu gerçekleşirse ürün adresinize geldiğinde ürünü teslim almadan geri gönderebilirsiz.Ürün tarafımıza ulaştığında iptal iade işlem süreciniz başlatılacaktır." bu mesaj geldi. Oku da kalan sabrının nasıl gittiğini hisset. Tekrar aradım. Bu sefer başka biri telefonu açtı ve aynı durumu şu anda yeni gelen mesaj dahil her şeyi söyledim. Onun bana ne dediğini pek hatırlamıyorum. Ama o da ilkine benzer bir şeyler söylemişti. Tamam dedim. Ve ürünümün iptal edilmesi umuduyla işime başladım. Ne olsa iyidir... Yaklaşık 1 saat falan önce ürünü kargoya vermişler AHAHAHAHA. Komedi gibi. Bir insana nasıl bu şekilde zorla bir ürün satabilirsiniz ya? Nasıl ben sizin UMURSAMAZlığınız yüzünden 2 hafta boyunca bekleyeceğim ya? Nasıl yani, gerçekten nasıl? Yarım saat önce falan onları tekrar aradım ve yüzlerine karşı nasıl bu kadar utanmaz ve işe yaramaz olabileceklerini söyledim. Hala daha bana bu konuyla ilgili verebileceğim bir bilgi yok diye robot gibi tekrarlamaya başladı. Yani nasıl? Bir insan nasıl böyle bir şeyi kendine yakıştırabilir? Bir insan nasıl bu kadar UTANMAZ olur?

NOT: Neyse bunları yarın sabah veya yapabilirsem bugün Mahkeme Heyetine şikayet edeceğim. Eğer ki incehesap üzerinden bir şey satın alacaksanız. Başıma gelenlerden örnek alın lütfen. Türk mağaza satıcılarına bir daha ASLA!
abi özet geç nolur cok uzun
 

wake up to reality

80+ Silver
Katılım
20 Temmuz 2020
Mesajlar
2,336
Siparişi verdikten sonra direkt iptal edilmeyince genelde ileri aşamalara geçtiğinden böyle oluyor. Bir akşam amazondan ürün aldım sonra aynı akşam iade etmek istedim akşam olmasına rağmen şuan şu şu işlemler yapıldı ondan kapınıza gelince geri gönderin dediler. Hani sabah versem diyecem kargoya falan verildi ama akşam niye iptal edilmiyor anlamamıştım. Yani bu incehesapla alakalı bir durum değil pek. Firmaların hepsinde oluyor bu durum.
 
Katılım
6 Haziran 2022
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Serdar İdris
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Siparişi verdikten sonra direkt iptal edilmeyince genelde ileri aşamalara geçtiğinden böyle oluyor. Bir akşam amazondan ürün aldım sonra aynı akşam iade etmek istedim akşam olmasına rağmen şuan şu şu işlemler yapıldı ondan kapınıza gelince geri gönderin dediler. Hani sabah versem diyecem kargoya falan verildi ama akşam niye iptal edilmiyor anlamamıştım. Yani bu incehesapla alakalı bir durum değil pek. Firmaların hepsinde oluyor bu durum.
Cumartesi iki defa onlara mesaj gönderdim. Yani zerre umurlarında değil.
 

Mert

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,583
Ürün sayfasında bugün gönderileceği yazılmış. Cumartesi birçok yer yarım gün çalışır. Cumartesi günü paketlenmiş ve bugün de kargoya hazır hale getirilmiş olabilir. Fatura aşamasına geçen ürün bu tip büyük firmalarda iptal edilemez, kapıdan çevrilebilir. Ben herhangi bir problem göremedim, her şey alışık olduğumuz düzende ilerliyor.
 
Top Bottom