Bu konuda ben de THH ile alırız demiyorum , belli zaten kategori hatası yaptıkları, isteseler de kazanamazlar..THH yanlış fiyat konusunda yardımcı olmuyor hatta sizi haksız bulabilirler. Suistimal olarak.THH ile alırız diyenlere bir şey demeyeceğim :F
Bu konuda ben de THH ile alırız demiyorum , belli zaten kategori hatası yaptıkları, isteseler de kazanamazlar..
thh'yi kazanma ihtimalimiz var diye ben dedim ama dememin sebebi fritözde çoğu kişinin kazanmış olmasıydı. fritözde de çok büyük fiyat farkı vardıTHH yanlış fiyat konusunda yardımcı olmuyor hatta sizi haksız bulabilirler. Suistimal olarak.THH ile alırız diyenlere bir şey demeyeceğim :F
Bilinçli olarak ürünü satıp satmama da etkiliyor, bunlar bariz kategori hatası yapmış, üstüne üstlük aynı anda birkaç satıcıda da benzer fiyatta ürünler vardı. Nasıl bir sistemleri varsa..thh'yi kazanma ihtimalimiz var diye ben dedim ama dememin sebebi fritözde çoğu kişinin kazanmış olmasıydı. fritözde de çok büyük fiyat farkı vardı
Mesaj otomatik birleştirildi:
Kazanma sebepleri ürünlerin "İndirim" olarak girilmesi ki bu ürünler de "indirim" olarak girildi.
Konudaki başta belirttiğimSatıcı da bu riske girmemek adına iptal sağlar ve hakkını araman iyi olmuş.Bu durumda yanlış fiyatlandırma deyip iptal etmeleri çok yüksek.thh başvurusundan da bi sonuç çıkmaz sistem tarafından bariz fiyat hatası savunmalarını yaparlar o yüzden gereksiz bir sonuç beklemek olur ama eğer ki şöyle bi şey yaparlarsa ceza yememek için başka bir ürün gönderip sizin şahsi olarak siparişi iptal etmenizi sağlarlarsa hakkınıızı arayın.Benzer bir durumu forumda psu alımında yaşadım takip eden varsa görmüştür.Psu yerine şarj aleti gönderildi hakkımı aradım.Üretici markayı araya soktum ve satıcıyla iletişime geçip sorunumu çözdüler.Satıcıda hatasını kabullenip telafi etmek için çabaladı ürünü teslim aldım.O konuda da bazı arkadaşlar vardı bi sonuç çıkmaz uğraşmaya değmez.Siparişlerinizi iptal edin uğraşmayın diyorlardı.Ezilmeye bastırılmaya alışılmış kişilikler olurlar bunlar genelde.Yani tipik Türk genotipi.
Tamam konuyu gördüm, haklı olanı yapmışsın. Hiç böyle durumla karşılaşmadım ama ben de hakkımı arardım yerinde olsam.Bu durumda yanlış fiyatlandırma deyip iptal etmeleri çok yüksek.thh başvurusundan da bi sonuç çıkmaz sistem tarafından bariz fiyat hatası savunmalarını yaparlar o yüzden gereksiz bir sonuç beklemek olur ama eğer ki şöyle bi şey yaparlarsa ceza yememek için başka bir ürün gönderip sizin şahsi olarak siparişi iptal etmenizi sağlarlarsa hakkınıızı arayın.Benzer bir durumu forumda psu alımında yaşadım takip eden varsa görmüştür.Psu yerine şarj aleti gönderildi hakkımı aradım.Üretici markayı araya soktum ve satıcıyla iletişime geçip sorunumu çözdüler.Satıcıda hatasını kabullenip telafi etmek için çabaladı ürünü teslim aldım.O konuda da bazı arkadaşlar vardı bi sonuç çıkmaz uğraşmaya değmez.Siparişlerinizi iptal edin uğraşmayın diyorlardı.Ezilmeye bastırılmaya alışılmış kişilikler olurlar bunlar genelde.Yani tipik Türk genotipi.
Naysla beraber 1100 civarına gelmişti.Ben de ilk defa hiç bi şekilde alakası olmayan üretici bi firmanın müşterisi mağdur olmasın diye bu denli olaydan rahatsız olduğunu gördüm.Cougar Türkiye'nin müşteri memnuniyetine hayran kaldım şahsen.Tamam konuyu gördüm, haklı olanı yapmışsın. Hiç böyle durumla karşılaşmadım ama ben de hakkımı arardım yerinde olsam.
bu durumda ne yapmalıyım hocamTamam konuyu gördüm, haklı olanı yapmışsın. Hiç böyle durumla karşılaşmadım ama ben de hakkımı arardım yerinde olsam.
Aynen bendede o şekilde şuanÜrünler hazırlanıyordan sipariş alındıya geçmiş sanırım iptal etmeye hazırlanıyorlar.