RTX3070
80+ Platinum
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 11,869
- En İyi Cevap
- 7
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 9,081
- İsim
- RTX 3070
- İlgilendiği Kategoriler
- Windows ve teknik sorunlar
Öncelikle sorunumu anlatarak başlayacağım, AX200 kablosuz modülümde (anakartın içinde yerleşik - B550 Gaming Edge Wi-Fi) bir sorun yaşamaya başladım. PC'yi yeniden başlatınca eskiden kablosuz ağ sürücüsü beklemeden yüklenirken şimdi bir süre beklemek zorunda kalıyorum. Ben de Intel'e yazayım dedim. Canlı sohbet vardı bağlandım, sorunu açıkladım vs. ve benden gerçek ad-soyadımı, telefon numaramı, ülkemi sordu. E-postamı da sordu ama o önemli değil. Dedim siz bunları neden istiyorsunuz ben daha önceden birçok destek ekibiyle konuştum hiçbiri istemedi dedim. Bana Intel'in bir şey politikasından bahsetti, not almamıştım unuttum da. Ne politikası olursa olsun bu bilgileri istemeleri ilk baştan garip. Sonra bana PC'nin "teknik durumunu" kontrol etmek için uzaktan bağlantı teklif etti. İçimden sorguladım, şu teknik servis dolandırıcıları var bu Intel mi yoksa bunlar mı diye? Intel ama, gerçek Intel desteği. Çok ilginç, kimse bunları istemezdi. Bunun devamını görmeyi çok isterdim ancak hangi uygulama lazım dedim ben linkini atacağım dedi. Tamam dedim, sistem dili İngilizce mi dedi değil dedim ama sistem dilini değiştirmem için oturumu kapatmam lazımdı. Kapattım geri bağlandım. Bir sonraki çıkan kişiye case number'ımla beni aynı kişiye bağlamalarını istedim. Bir kişiye bağlayamam ama case'i görüntüleyebilirim dedi, olur dedim. Sonra bu hesaptan mı girdin demişti ben de hayır dedim çünkü o hesap değildi. Gerçek bilgilerimi vermedim ikisine de, gizlilik açısından. Sonra o hesapla girmen gerek dedi, hadi iyi tamam dedim bu sefer gerçek bilgilerimi yazdım ve "Live chat is unavailable" hatası verdi. Yine tamam dedim, Intel Forum'a sorayım dedim. Hesap açmaya çalışırken de "Network error" hatası veriyor. IP ban yedim sandım, proxy ile ve telefondan denedim hepsinde aynı hata vardı.
En son MSI'ın kendi resmi sürücülerini denedim, onlarda da aynı sorun olunca MSI'a ticket açtım. En azından saçma sapan bir teknik destek ile uğraşmam. Bunlar düzgünce cevap veriyor.
Bu olanlar beni iyiden iyiye Intel'den soğuttu açıkça.
En son MSI'ın kendi resmi sürücülerini denedim, onlarda da aynı sorun olunca MSI'a ticket açtım. En azından saçma sapan bir teknik destek ile uğraşmam. Bunlar düzgünce cevap veriyor.
Bu olanlar beni iyiden iyiye Intel'den soğuttu açıkça.