abcdefg1234
80+ Silver
- Katılım
- 25 Ocak 2021
- Mesajlar
- 3,223
İnternet sağlayıcımı değiştirmek istiyorum.(Kullandığımız tarife 16 Mbps ve 95 tl ödüyoruz ama değiştirebilirsem aynı fiyata netspeed,türknet veya millenicom dan 80 mbps hız alabileceğim) 24 aylık taahhüt ün 18.ayındayız ve müşteri hizmetleri bize 600 tl lik bir cayma bedeli ödememiz gerekeceğini söyledi.
Mesut Çevik ve Aydın Ağaoğlu un çektiği videoda şu kanundan bahsediliyor;
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 52. Madde 4. fıkra: "Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir" .
Bu kanuna göre nasıl bir yol izlemem gerekli ? Müşteri hizmetleriyle konuşup bu kanundan bahsetsem bir sonuç alacağımı sanmıyorum. Önce cayma bedeli ödeyip sonra Tüketici hakem heyetine veya BTK ya başvurmam mı gerekiyor?
Mesut Çevik ve Aydın Ağaoğlu un çektiği videoda şu kanundan bahsediliyor;
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 52. Madde 4. fıkra: "Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir" .
Bu kanuna göre nasıl bir yol izlemem gerekli ? Müşteri hizmetleriyle konuşup bu kanundan bahsetsem bir sonuç alacağımı sanmıyorum. Önce cayma bedeli ödeyip sonra Tüketici hakem heyetine veya BTK ya başvurmam mı gerekiyor?