Hayır daha nazik bir şekilde konuşuyorum sizde bu konuyu sil çek git forumdan der gibisinizsöylemen şeklin çok tehditkar :d
"bana bak tatsızlık çıkmasın" gibi
Rahatsız etmek istemem fakat şuan bir tatsızlığı düzeltmeye çalışıyorumKESİN YETER!!!!
Rahatsız etmek istemem fakat şuan bir tatsızlığı düzeltmeye çalışıyorumKESİN YETER!!!!