bahtsizbedevi23
80+
- Katılım
- 5 Mart 2022
- Mesajlar
- 376
Yeni bir eve taşındık önceden turkcel superonline vdsl 24 mbps kullanıyorduk. İnterneti yeni adrese almak için Müşteri hizmetlerini aradık dediki adresinizde vdsl altyapısı yok adslye veya superboxa gecmelisiniz. O kadar para verip adsl 8 mbps kullanmayız yani superboxta ise 100 gb sinir var. Taahhüt olmadan iptal hakkımız var mı dedik evet dedi ve iptal işlemlerini başlattılar. Ben yeni internet arayışına girdim turknetin sitesinde bizim dairede 61 mbps vdsl altyapısı gözüküyor bu nasıl iş dedim en iyisi turknete başvuralim. Başvurduk 1-2 saat içerisinde turktelekomdan biri geldi ve apartmanın girişindeki o internet kutusuna bir kağıda birseyler yazdı asti ben burayı hallettim turknetin ekibi gelip kurulum yapacak dedi ve dediki siz 75 mbps almışsınız ama burası için en fazla 50 mbps hiz alabilirsin onu düzenle sıkıntı yaşamayın. Zaten biz superonline sagolsun 12 mbps kullandığımizdan 50 mbps bizim için bir nimet olur ama neyse bekledik bakalım o adam işini yaptıktan sonra ben yine bir altyapı sorgulaması yaptim bizim daire 14 mbps adsl gözüküyor bu sefer. Diğer daireler 61 mbps vdsl gözüküyor, apartmanda sadece bizim daire 14 mbps adsl gözüküyor. Dedim ulan başvuru yaptık ne olacak bu iş. Diğer gün tekrar altyapı sorguladım 61 mbps vdsl yazdı bu sefer. Arkadaş biri altyapıyı mi götürüp getiriyor anlamıyorum bu ayrı bir meselede. Apartmanda tek bizim dairede böyle bir sıkıntı yaşaması daha ayrı bir garip. Kurulum ekibi gelse onlara soracaz müşteri hizmetleri desen ulaşamıyoruz. Benim sorum şimdi yetkili tecrübeli arkadaşların bir bilgisi varsa böyle bir durumda ne oluyor ne yapılmalı anlatırsa güzel olur