iPhone 15 Pro server kayıt

Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
4
Reaksiyon skoru
0
Merhaba arkadaşlar, iPhone 15 Pro model telefon alıp IMEI kaydı yaptırmamayı düşünüyorum. Konuştuğum herkes server kaydı denilen bir yöntemden bahsetti. iPhone server kayıt nedir? iPhone cihazlara servet kayıt oluyor mu? Mantıklı bir işlem mi? Konu hakkında bilgi sahibi arkadaşlar bilgi verebilir mi acaba? Bildiğim kadarıyla stok olarak 4 ay fiziksel 4 ay e-SIM şeklinde kullanılabiliyor, aklımdan kalan 4 ayda da server kayıt yaptırmak geçiyor.
 
sanırım 120 günden 180e çıkmıştı o yani 180 fiziksel 180 e sim yapabilirsiniz 5 gün de dinlensin telefon :D
 
Merhaba arkadaşlar, iPhone 15 Pro model telefon alıp IMEI kaydı yaptırmamayı düşünüyorum. Konuştuğum herkes server kaydı denilen bir yöntemden bahsetti. iPhone server kayıt nedir? iPhone cihazlara servet kayıt oluyor mu? Mantıklı bir işlem mi? Konu hakkında bilgi sahibi arkadaşlar bilgi verebilir mi acaba? Bildiğim kadarıyla stok olarak 4 ay fiziksel 4 ay e-SIM şeklinde kullanılabiliyor, aklımdan kalan 4 ayda da server kayıt yaptırmak geçiyor.
iPhone cihazlarda server kaydı yoktur. Server kayıt işlemi Samsung marka cihazlar içindir.
 
iPhone’da server kaydı olmaz inanmayın kesinlikle
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,917
Mesajlar
11,082,479
Üyeler
198,217
Son üye
Guemm
Geri
Top