gunesss
80+
- Katılım
- 20 Haziran 2024
- Mesajlar
- 180
selam, konuya son nokta koymaya geldim 
Aynı model ve aynı renk bile olsa, iki iPhone 13'ün ekranında bazı renkler bu şekilde farklı gözükebilir. Bu normal bir durumdur dostum. Her ürünün ekran paneli aynı firma tarafından üretilmiyor maalesef. Apple da olsan hala bu ekonomik krizlerle dolu dünyada ayakta durabilmek için bu şekilde şeyler yapman gerekebiliyor. Eğer Apple Destek uygulaması üzerinden ya da telefon numaraları üzerinden destek ekibiyle iletişime geçersen öncelikle seninle normal kontrolleri sağlarlar, yazılımsal değil de donanımsal olduğuna kanaat getirilince de seni servise yönlendirirler. Serviste inceleme sonucunda panelde arıza belirlenirse zaten gerekeni yaparlar, eğer söylediğim sebepten dolayı sen şanssız kişi seçildiysen bu noktada yapacak bir şey olmaz. Ek olarak sorun yazılımsal da olabilir, önerdikleri tüm adımları mutlaka tamamla. Son adımda yedekleme ve iTunes üzerinden bir sıfırlama bile önerilebilir. 2025 yılı itibari ile servis prosedürlerine artık hakim değilim ama günün sonunda sizi üzecek bir sonuç çıkma ihtimali çok az.
Eğer ki başka bir iPhone 13 ile arasında fark yoksa, zaten ortada bir sorun da yoktur. Önce bunu kıyaslamalısınız.
Aynı model ve aynı renk bile olsa, iki iPhone 13'ün ekranında bazı renkler bu şekilde farklı gözükebilir. Bu normal bir durumdur dostum. Her ürünün ekran paneli aynı firma tarafından üretilmiyor maalesef. Apple da olsan hala bu ekonomik krizlerle dolu dünyada ayakta durabilmek için bu şekilde şeyler yapman gerekebiliyor. Eğer Apple Destek uygulaması üzerinden ya da telefon numaraları üzerinden destek ekibiyle iletişime geçersen öncelikle seninle normal kontrolleri sağlarlar, yazılımsal değil de donanımsal olduğuna kanaat getirilince de seni servise yönlendirirler. Serviste inceleme sonucunda panelde arıza belirlenirse zaten gerekeni yaparlar, eğer söylediğim sebepten dolayı sen şanssız kişi seçildiysen bu noktada yapacak bir şey olmaz. Ek olarak sorun yazılımsal da olabilir, önerdikleri tüm adımları mutlaka tamamla. Son adımda yedekleme ve iTunes üzerinden bir sıfırlama bile önerilebilir. 2025 yılı itibari ile servis prosedürlerine artık hakim değilim ama günün sonunda sizi üzecek bir sonuç çıkma ihtimali çok az.
Eğer ki başka bir iPhone 13 ile arasında fark yoksa, zaten ortada bir sorun da yoktur. Önce bunu kıyaslamalısınız.