İtopya son zamanlarda kalitesini bozdu sanırım. Özellikle müşteri hizmetlerinde çalışan bazı arkadaşlar biraz seviyesiz ve kaba konusabiliyor. Anlam veremedim. Bir çok alışverişim oldu bu zamana kadar büyük bir sorun yaşamadım ama son zamanlardaki tutumları müşteri memnuniyetinden epey bir uzak..
Bizim Türk firmalarında şunu öğrenemedi, satış öncesi ne kadar iyi olursan ol, satış sonrası müşterinin sorunuyla ilgilenmezsen kötü bir marka şöhretin olur.
Bakkaldan hallice kurumsallığa sahip bir site hocam, internet sitesi açmış mahalle bilgisayarcısı bu site.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Tüketici hakem heyetine başvuru yaptım. Kargolamadan önce çektiğim fotoğrafları, mailleşmelerimizi, kargoyu ne zaman teslim aldığıma dair kargo takip ekran görüntüsü ve takip numarası, geri kargoladığım tarihi belirten kargo takip ekran görüntüsü ve kargo takip numarasını dosyamda sundum.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Eklediğim emsal kararda gerekçe belirtmeksizin 14 içinde iadelerin kabul edilmesi gerektiğini belirtmiş thh.
Sanırım buradaki hijyen maddesinden kaynaklı böyle bir tutum sergilemiş olabilirler. Paketin açılmadığına dair bir kanıtınız varsa THH sizi haklı bulacaktır.
Yukarıda attığım mesafeli satış sözleşmesinde hijyen ürünü diye bir tabir geçmiyor ve emsal kararda tüketici hakem heyetine kulaklığın hijyen ürünü olduğu için iadesi olmaz diye itirazda bulunan firmanın heyet tarafından dikkate alınmadığı, yasalara göre karar verdiği görülüyor.
Bende oradan blackshar v2 aldım ama kulaklık sıkıntılı gibi duruyor anlamadım. Mesela kutunun içinden çıkan kod 2022 den kalma ve içinden 7.1 aktivasyon kodu çıkmalıydı o da çıkmadı anlamadım. Kulaklığın sıkıntısı şöyle bazı seslerde çok az cızırtı yapıyor anlaşılıyor ama çok nadiren oluyor normalde böyle mi anlamıyorum yoksa benim kulaklık mı sıkıntılı bilmiyorum. Oyun oynarken sıkıntı yok ama dediğim gibi bazı sesleri cızırtılı veriyor hangi sesleri anlamıyorum. İade etmek içi mail attığımda bana bunu yolladılar.
Sizce ne yapmalıyım üzerinden 14 gün geçti ama 2 yıl destek sağlamaktayız diyor. İade edebilir miyim yoksa garantiye mi göndermeliyim?
itopya denilen yer nedir ki? 1-2 twitch yayıncısının pompaladığı ticarethane oldum olası ısınamadım firmaya.. bir iki alışverişte ben de sorun yaşadım öyle iade falan da değil. pek memnun kalmamıştım
Sanırım buradaki hijyen maddesinden kaynaklı böyle bir tutum sergilemiş olabilirler. Paketin açılmadığına dair bir kanıtınız varsa THH sizi haklı bulacaktır.
Hocam başlıkta görselini eklediğim emsal kararda firma kulaklık hijyen ürünüdür iadesini alamayız diye savunma vermiş, heyet itirazı kabul etmemiş 14 gün içinde yapılan iadeyi kayıtsız şartsız kabul edilmesi gerektiğine hükmetmiş.
Bende oradan blackshar v2 aldım ama kulaklık sıkıntılı gibi duruyor anlamadım. Mesela kutunun içinden çıkan kod 2022 den kalma ve içinden 7.1 aktivasyon kodu çıkmalıydı o da çıkmadı anlamadım. Kulaklığın sıkıntısı şöyle bazı seslerde çok az cızırtı yapıyor anlaşılıyor ama çok nadiren oluyor normalde böyle mi anlamıyorum yoksa benim kulaklık mı sıkıntılı bilmiyorum. Oyun oynarken sıkıntı yok ama dediğim gibi bazı sesleri cızırtılı veriyor hangi sesleri anlamıyorum. İade etmek içi mail attığımda bana bunu yolladılar.Alıntıyı görüntüle
Sizce ne yapmalıyım üzerinden 14 gün geçti ama 2 yıl destek sağlamaktayız diyor. İade edebilir miyim yoksa garantiye mi göndermeliyim?
Hocam 14 gün geçtiyse kayıtsız şartsız iade almazlar ama thh ye başvurursanız ürünün ayıplı mal olduğu anlaşılırsa size para iadesi veya ürün değişimi hakkı verirler. Kulaklığı kullanmaya devam ederek e-devlet üzerinden thh başvurusu yapabilirsiniz 1 ay içinde sonuçlanıyor ama iade mi yoksa değişim mi istediğinize karar verin. Bu arada aktivasyon kodu çıkmasına gerek yok, otomatik aktif geliyor 7.1 synapse 3 ü indirmeniz yeterli.
Hocam başlıkta görselini eklediğim emsal kararda firma kulaklık hijyen ürünüdür iadesini alamayız diye savunma vermiş, heyet itirazı kabul etmemiş 14 gün içinde yapılan iadeyi kayıtsız şartsız kabul edilmesi gerektiğine hükmetmiş.
Tamam hocam benımde demek istediğim durum bu. Bu maddeye sığınıp iadeni kabul etmemişler. Ama haklarını bilen bir tüketici ilgili makamlara şikayeti ile iadeyi kabul ettirmiş. Ya TUTARSA hesabı işte.
itopya denilen yer nedir ki? 1-2 twitch yayıncısının pompaladığı ticarethane oldum olası ısınamadım firmaya.. bir iki alışverişte ben de sorun yaşadım öyle iade falan da değil. pek memnun kalmamıştım
Zaten müşteri temsilcisinde amazon gibi şirketlerin iadeyi kabul ettiği, sizin gibi sözde yerli kurumlardan daha çok yasalarımıza uyduklarını söylediğimde biz amazon değiliz diye cevap verdiler. Ona göre bu firmaya muamele yapın.
Hocam 14 gün geçtiyse kayıtsız şartsız iade almazlar ama thh ye başvurursanız ürünün ayıplı maş olduğu anlaşılırsa size para iadesi veya ürün değişimi hakkı verirler. Kulaklığı kullanmaya devam ederek e-devlet üzerinden thh başvurusu yapabilirsiniz 1 ay içinde sonuçlanıyor ama iade mi yoksa değişim mi istediğinize karar verin.
Şimdi ben kulaklıktan memnunum değişim olmasını isterim ama benim dediğim sorunu ben nasıl kanıtlıyıcam bilmiyorum. Bazı sesleri verirken cızırtı oluyor mesela bazı müziklerde cızırtı olduğunu duyabiliyorum.
Tamam hocam benımde demek istediğim durum bu. Bu maddeye sığınıp iadeni kabul etmemişler. Ama haklarını bilen bir tüketici ilgili makamlara şikayeti ile iadeyi kabul ettirmiş. Ya TUTARSA hesabı işte.