Neler Yeni

Yardım İtopya Bilgisayardan aldığım ürün ilk hafta sorun verdi ve bir çözüme ulaşılamadı.

Katılım
10 Ocak 2021
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Doğukan Ateşçi
Arkadaşlar merhabalar.
Baya uzun bir metin oldu bilginize :)
İlk defa bir foruma yazıyorum umarım sizlerden bir destek alırım. Şimdiden vereceğiniz destekler için çok teşekkürler.
Öncelikle hastane bilgi işlem çalışanı ve bilgisayar programcısı olduğum için hem nöbetlerimde yardımcı olacak hem kod+photoshop ve oyun odaklı sistem toplamaya karar verdim.
Bunun için 29.11.2020 tarihinde İtopya Acıbadem mağazasından toplamış olduğum;
AMD Ryzen 5 3600x İşlemci
Asus Prime B550 Plus Anakart
G-Skill 3200 MHz 2x16 Trident Z Neo RGB Ram
Gigabyte RTX 2060 Windforce OC
Kingston 250 GB M.2 SSD
Sandisk 500 GB M.2 SSD
WD 1 TB HDD
Cooler Master ML240L Sıvı soğutma
Thermaltake Versa J24 RGB 650 W 80+ Kasa PSU'lu
Sistemimi 30.11.2020 tarihinde mağazadan toplanmış bir şekilde aldım. Bu sistemim 04.12.2020 tarihinde aynı hafta cuma günü oynamış olduğum oyunlarda bir anda görüntü gidiyor ama bilgisayar açık arkada arkadaşlarımla discord konuşması yapabiliyor ve müzik dinleyebiliyorum. Fakat bilgisayar hep açık kalıyor sadece görüntü gidiyor kasadan kapatmak zorunda kalıyorum. Bu hatanın üzerine 07.12.2020 tarihinde İtopya Bilgisayar'ın mağazasının yanındaki Müşteri Hizmetleri kısmına götürdüm ve bana sorunun nvcpl.dll ve ekran kartı driverlerinden olduğunu söyleyerek hem dll yükleyerek hemde driver kurarak 08.12.2020 tarihinde teslim ettiler. Ve ben aynı akşam gene win kurulumu driver kurulumları bios update vs. gerçekleştirdim. 09.12.2020 tarihinde oyun oynarken yine aynı sorunu yaşadım. 10.12.2020 tarihinde tekrardan aynı yere götürdüm. Bu sefer aynı sorundan 2 defa götürdüğüm ve 14 günlük süreyi aşmadığımdan iade talep ettim fakat bana iade yapmadıklarını söylediler. 11.12.2020 tarihinde kasanız hazır diye aradılar ne yapıldığını sordum bios güncellendi dediler. Ben onlara zaten bios güncelleyip vermiştim fakat onlara bunu dememe rağmen ya aynı sürümü yada daha önceki sürümü yükleyip bana geri vereceklerdi ben almak istemedim telefonda da iade talep ettim yapamıyoruz dediler başka bir yol var mı değişim dedim değişime servis karar veriyor servise göndermemiz gerekli dediler 20 iş günü süresi var dediler. Bende o sinirle gönderin demekten başka çarem yoktu. Ve bu 20 iş günlük süre 2 gün önce 08.01.2021 tarihinde doldu.
Servis süresi sonunda yapılanlar;
İşlemci fabrika hatalı stokta yok ücreti iade olacak
Anakart stoktan değişim
RAM'ler değişti
500 GB M.2 SSD stokta olmadığından iade yapıldı.
Bizde iade olan parçaları itopyadan tekrar satın alarak aynı tarihte topladılar ve win 10 kurulumu yaptılar. Bu sefer sistemin içeriği şu şekilde oldu.
AMD Ryzen 5 3600 İşlemci
Asus Prime B550 Plus Anakart
G-Skill 3200 MHz 2x16 Trident Z Neo RGB Ram
Gigabyte RTX 2060 Windforce OC
Kingston 250 GB M.2 SSD
XPG Spectrix 512 GB RGB M.2 SSD
WD 1 TB HDD
Cooler Master ML240L Sıvı soğutma
Thermaltake Versa J24 RGB 650 W 80+ Kasa PSU'lu
Fakat ben yine aynı sorunları almaya devam ediyorum. Ama bu sefer sorun şöyle oldu oyun esnasında görüntü gidiyor ben arkada yine konuşup müzik dinleyebiliyorum 2 dakika sonra bilgisayar kendi kendine reset atıyor windows açılıyor. Mavi ekran hiçbir şekilde yok. Sorunun neyden kaynaklı olabileceği hakkında kafam karıştı sizlerden yardım bekliyorum. Sorunun videolarını dün çekmiştim ek kısmına koymayı deneyeceğim olmazsa isteyen kişilere atarım sorun yok. Metin biraz uzun oldu farkındayım inşallah sizler sayesinde bu sorunu çözeriz çok teşekkürler. Bu arada itopya bilgisayarı tüketici hakem heyeti vs. tüm yetkili mercilere bildirdim. Verdiği satış hizmeti sorunsuz fakat müşteri hizmetleri kısmında çalışan personeller bilgi düzeyleri yetersiz ve sorun çözümleri tamamen yok. Ben mağdur oldum başkaları mağdur olmasın.
 
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
297
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
Konum
Kocaeli/Gebze
İsim
Faruk Can Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Yazılım, Havacılık ve Uzay
Instagram
yilmazfarukcan.exe
Steam
https://steamcommunity.com/id/strong28
Twitter
yilmazfarukcan_
Discord
! STRONG'/Faruk Can#3967
konuyu hortlatıyorum son durum nedir
 
Katılım
10 Ocak 2021
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Doğukan Ateşçi
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
konuyu hortlatıyorum son durum nedir
Hocam çok teşekkür ederim öncelikle

Sorunum tekrardan devam ediyordu 11 ocak pazartesi itopyaya tekrar götürdüm güç kaynağını değiştirmişler akşam aldım tekrardan aynı sorunu yaşadım. Ertesi gün tekrar gidip artık üslubumu değiştirerek konuştum çünkü güzellikten anlamıyorlar bana hala gelmiş bilgisayarı 8 saat test ettik hiçbirşey yok diyorlar iade de yapmıyorlar değişimde son çare bende kadıköy yazıcıoğlunda bir tanıdığımız var ondan yardım istedim saolsun kasayı aldı bakıyor şu anda çıkan sonucu buraya tekrar yazarım teşekkürler.
 
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
297
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
Konum
Kocaeli/Gebze
İsim
Faruk Can Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Yazılım, Havacılık ve Uzay
Instagram
yilmazfarukcan.exe
Steam
https://steamcommunity.com/id/strong28
Twitter
yilmazfarukcan_
Discord
! STRONG'/Faruk Can#3967
Hocam çok teşekkür ederim öncelikle

Sorunum tekrardan devam ediyordu 11 ocak pazartesi itopyaya tekrar götürdüm güç kaynağını değiştirmişler akşam aldım tekrardan aynı sorunu yaşadım. Ertesi gün tekrar gidip artık üslubumu değiştirerek konuştum çünkü güzellikten anlamıyorlar bana hala gelmiş bilgisayarı 8 saat test ettik hiçbirşey yok diyorlar iade de yapmıyorlar değişimde son çare bende kadıköy yazıcıoğlunda bir tanıdığımız var ondan yardım istedim saolsun kasayı aldı bakıyor şu anda çıkan sonucu buraya tekrar yazarım teşekkürler.
sorunu tespit etsin sonra muhattabınız yine itopya olsun sıkıntı yaratabilirler size
 
Katılım
10 Ocak 2021
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Doğukan Ateşçi
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
sorunu tespit etsin sonra muhattabınız yine itopya olsun sıkıntı yaratabilirler size
aynen öyle hocam yoksa garanti dışı falan bu gereksiz insanlarla daha fazla uğraşmak istemiyorum hiç bir şeyden anladıkları yok sorun çözme yada anlama becerileri sıfır hep geçiştirme içerisindeler işlemci iade olacak dediler 30 aralıkta en fazla 14 iş günü dediler hala yok para ortada böyle bir şirket işte bunlar ben mağdur oldum başkaları inşallah bu yazımı görür onlarda mağdur olmasın diye faydalı olurum inşallah
 

Yagiz20

80+ Bronze
Katılım
11 Ocak 2021
Mesajlar
676
Dahası  
Reaksiyon skoru
256
İsim
YağızEfe
yani itopya güvenilir bir yer ama bilmiyorum neden iade yapmadıklarını hala iade yapmazlarsa mahkeme'ye başvurmanı öneririm
 

thErenSK

80+ Gold
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
7,016
En İyi Cevap
2
aynen öyle hocam yoksa garanti dışı falan bu gereksiz insanlarla daha fazla uğraşmak istemiyorum hiç bir şeyden anladıkları yok sorun çözme yada anlama becerileri sıfır hep geçiştirme içerisindeler işlemci iade olacak dediler 30 aralıkta en fazla 14 iş günü dediler hala yok para ortada böyle bir şirket işte bunlar ben mağdur oldum başkaları inşallah bu yazımı görür onlarda mağdur olmasın diye faydalı olurum inşallah
her firma böyle hocam vatan dahi olsa aynılarını yaşardınız sorun çıkınca yüzünüze bakmıyorlar.
 
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
297
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
Konum
Kocaeli/Gebze
İsim
Faruk Can Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Yazılım, Havacılık ve Uzay
Instagram
yilmazfarukcan.exe
Steam
https://steamcommunity.com/id/strong28
Twitter
yilmazfarukcan_
Discord
! STRONG'/Faruk Can#3967
her firma böyle hocam vatan dahi olsa aynılarını yaşardınız sorun çıkınca yüzünüze bakmıyorlar.
nE ? Samsung marka ssd aldım bir ay sonra sorun yaşadım 1 hafta içinde değişim yapıldı.
 
Katılım
10 Ocak 2021
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Doğukan Ateşçi
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
nE ? Samsung marka ssd aldım bir ay sonra sorun yaşadım 1 hafta içinde değişim yapıldı.
her firma böyle hocam vatan dahi olsa aynılarını yaşardınız sorun çıkınca yüzünüze bakmıyorlar.
hocam vatandan çok memnunum tüm ürünlerimi ya değişim ya iade yaptılar hatta zamanında klavye almıştım microsoft 2000 diye belki hatırlarsınız garantisinin bitmesine 1 hafta kala üstüne su döküldü müşteri hatası bile saymadılar bir üst modelini direk değiştirdiler garantiden
Mesaj otomatik birleştirildi:

yani itopya güvenilir bir yer ama bilmiyorum neden iade yapmadıklarını hala iade yapmazlarsa mahkeme'ye başvurmanı öneririm
mahkemeye başvurdum da inşallah sonuçlanır adamlar sadece e devletten başvuru alıyorlarmış 2 defa yazdım cimer falan her yere yazdım
 

Egemen

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
319
Dahası  
Reaksiyon skoru
100
İsim
Egemen
hocam vatandan çok memnunum tüm ürünlerimi ya değişim ya iade yaptılar hatta zamanında klavye almıştım microsoft 2000 diye belki hatırlarsınız garantisinin bitmesine 1 hafta kala üstüne su döküldü müşteri hatası bile saymadılar bir üst modelini direk değiştirdiler garantiden
Her firmadan şikayetçi olan ve çok memnun kalan oluyor.
 

Yagiz20

80+ Bronze
Katılım
11 Ocak 2021
Mesajlar
676
Dahası  
Reaksiyon skoru
256
İsim
YağızEfe
hocam vatandan çok memnunum tüm ürünlerimi ya değişim ya iade yaptılar hatta zamanında klavye almıştım microsoft 2000 diye belki hatırlarsınız garantisinin bitmesine 1 hafta kala üstüne su döküldü müşteri hatası bile saymadılar bir üst modelini direk değiştirdiler garantiden
Mesaj otomatik birleştirildi:


mahkemeye başvurdum da inşallah sonuçlanır adamlar sadece e devletten başvuru alıyorlarmış 2 defa yazdım cimer falan her yere yazdım
Yani çok sonuç çıkıcağını sanmıyorum açıkçası ama gene sen doğru olanı yapmışsın biliyosun devletimiz böyle şeylerle çok ilgilenmiyor
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,594
En İyi Cevap
1
Bahsedilen firmaya mecbur kalsam yine de uğramam/uğrattırmam geçmiş olsun..
 

hamzacolk

80+ Bronze
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
1,830
Dahası  
Reaksiyon skoru
976
İsim
Hamza Çolak
Instagram
hamzacolk
Arkadaşlar merhabalar.
Baya uzun bir metin oldu bilginize :)
İlk defa bir foruma yazıyorum umarım sizlerden bir destek alırım. Şimdiden vereceğiniz destekler için çok teşekkürler.
Öncelikle hastane bilgi işlem çalışanı ve bilgisayar programcısı olduğum için hem nöbetlerimde yardımcı olacak hem kod+photoshop ve oyun odaklı sistem toplamaya karar verdim.
Bunun için 29.11.2020 tarihinde İtopya Acıbadem mağazasından toplamış olduğum;
AMD Ryzen 5 3600x İşlemci
Asus Prime B550 Plus Anakart
G-Skill 3200 MHz 2x16 Trident Z Neo RGB Ram
Gigabyte RTX 2060 Windforce OC
Kingston 250 GB M.2 SSD
Sandisk 500 GB M.2 SSD
WD 1 TB HDD
Cooler Master ML240L Sıvı soğutma
Thermaltake Versa J24 RGB 650 W 80+ Kasa PSU'lu
Sistemimi 30.11.2020 tarihinde mağazadan toplanmış bir şekilde aldım. Bu sistemim 04.12.2020 tarihinde aynı hafta cuma günü oynamış olduğum oyunlarda bir anda görüntü gidiyor ama bilgisayar açık arkada arkadaşlarımla discord konuşması yapabiliyor ve müzik dinleyebiliyorum. Fakat bilgisayar hep açık kalıyor sadece görüntü gidiyor kasadan kapatmak zorunda kalıyorum. Bu hatanın üzerine 07.12.2020 tarihinde İtopya Bilgisayar'ın mağazasının yanındaki Müşteri Hizmetleri kısmına götürdüm ve bana sorunun nvcpl.dll ve ekran kartı driverlerinden olduğunu söyleyerek hem dll yükleyerek hemde driver kurarak 08.12.2020 tarihinde teslim ettiler. Ve ben aynı akşam gene win kurulumu driver kurulumları bios update vs. gerçekleştirdim. 09.12.2020 tarihinde oyun oynarken yine aynı sorunu yaşadım. 10.12.2020 tarihinde tekrardan aynı yere götürdüm. Bu sefer aynı sorundan 2 defa götürdüğüm ve 14 günlük süreyi aşmadığımdan iade talep ettim fakat bana iade yapmadıklarını söylediler. 11.12.2020 tarihinde kasanız hazır diye aradılar ne yapıldığını sordum bios güncellendi dediler. Ben onlara zaten bios güncelleyip vermiştim fakat onlara bunu dememe rağmen ya aynı sürümü yada daha önceki sürümü yükleyip bana geri vereceklerdi ben almak istemedim telefonda da iade talep ettim yapamıyoruz dediler başka bir yol var mı değişim dedim değişime servis karar veriyor servise göndermemiz gerekli dediler 20 iş günü süresi var dediler. Bende o sinirle gönderin demekten başka çarem yoktu. Ve bu 20 iş günlük süre 2 gün önce 08.01.2021 tarihinde doldu.
Servis süresi sonunda yapılanlar;
İşlemci fabrika hatalı stokta yok ücreti iade olacak
Anakart stoktan değişim
RAM'ler değişti
500 GB M.2 SSD stokta olmadığından iade yapıldı.
Bizde iade olan parçaları itopyadan tekrar satın alarak aynı tarihte topladılar ve win 10 kurulumu yaptılar. Bu sefer sistemin içeriği şu şekilde oldu.
AMD Ryzen 5 3600 İşlemci
Asus Prime B550 Plus Anakart
G-Skill 3200 MHz 2x16 Trident Z Neo RGB Ram
Gigabyte RTX 2060 Windforce OC
Kingston 250 GB M.2 SSD
XPG Spectrix 512 GB RGB M.2 SSD
WD 1 TB HDD
Cooler Master ML240L Sıvı soğutma
Thermaltake Versa J24 RGB 650 W 80+ Kasa PSU'lu
Fakat ben yine aynı sorunları almaya devam ediyorum. Ama bu sefer sorun şöyle oldu oyun esnasında görüntü gidiyor ben arkada yine konuşup müzik dinleyebiliyorum 2 dakika sonra bilgisayar kendi kendine reset atıyor windows açılıyor. Mavi ekran hiçbir şekilde yok. Sorunun neyden kaynaklı olabileceği hakkında kafam karıştı sizlerden yardım bekliyorum. Sorunun videolarını dün çekmiştim ek kısmına koymayı deneyeceğim olmazsa isteyen kişilere atarım sorun yok. Metin biraz uzun oldu farkındayım inşallah sizler sayesinde bu sorunu çözeriz çok teşekkürler. Bu arada itopya bilgisayarı tüketici hakem heyeti vs. tüm yetkili mercilere bildirdim. Verdiği satış hizmeti sorunsuz fakat müşteri hizmetleri kısmında çalışan personeller bilgi düzeyleri yetersiz ve sorun çözümleri tamamen yok. Ben mağdur oldum başkaları mağdur olmasın.
İtopya’dan alacak veya almayı düşünen arkadaşlar için çok yararlı bir yazı olmuş elinize sağlık. İnşallah sorunu en kısa zamanda çözersiniz ben olsam kafayı yerdim :D
 
Top Bottom