Neler Yeni

Yardım İtopya Bilgisayardan aldığım ürün ilk hafta sorun verdi ve bir çözüme ulaşılamadı.

Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
297
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
Konum
Kocaeli/Gebze
İsim
Faruk Can Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Yazılım, Havacılık ve Uzay
Instagram
yilmazfarukcan.exe
Steam
https://steamcommunity.com/id/strong28
Twitter
yilmazfarukcan_
Discord
! STRONG'/Faruk Can#3967
Yani çok sonuç çıkıcağını sanmıyorum açıkçası ama gene sen doğru olanı yapmışsın biliyosun devletimiz böyle şeylerle çok ilgilenmiyor
ne demek ilgilenmiyor ? casper model telefonum e1c model kodlu sıkıntılar yaşıyordum hakem heyetine başvurdum iade veya değişim isteyebilirsiniz dedi fatura tutarı kadar iademi aldım. 6 ay içinde dediler 4 ay gibi sürede sonuçlandı.
 
Katılım
10 Ocak 2021
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Doğukan Ateşçi
İtopya’dan alacak veya almayı düşünen arkadaşlar için çok yararlı bir yazı olmuş elinize sağlık. İnşallah sorunu en kısa zamanda çözersiniz ben olsam kafayı yerdim :D
Valla hocam sizlerin sayesinde bu konuyu üstlere taşırsak inşallah herkes anlasın ne olduklarını
 

songokutr

80+ Bronze
Katılım
14 Haziran 2020
Mesajlar
1,805
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,159
İsim
haro
Valla hocam sizlerin sayesinde bu konuyu üstlere taşırsak inşallah herkes anlasın ne olduklarını
Sorununuzu okudum ve oyun oynarken bir anda görüntü gidiyorsa ama arkad müzik ve oyun sesi geliyorsa sorunun normal de monitör kaynaklı olması lazım? Monitörünüzn markası nedir?
 

Yagiz20

80+ Bronze
Katılım
11 Ocak 2021
Mesajlar
676
Dahası  
Reaksiyon skoru
256
İsim
YağızEfe
ne demek ilgilenmiyor ? casper model telefonum e1c model kodlu sıkıntılar yaşıyordum hakem heyetine başvurdum iade veya değişim isteyebilirsiniz dedi fatura tutarı kadar iademi aldım. 6 ay içinde dediler 4 ay gibi sürede sonuçlandı.
Neyse hocam iyi o zaman yakın çevremde mahkemeye başvuran çoğu kişi olumlu sonuç alamadım ondan dedim ama umarım olumlu bir sonuç alırsın
 
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
297
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
Konum
Kocaeli/Gebze
İsim
Faruk Can Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Yazılım, Havacılık ve Uzay
Instagram
yilmazfarukcan.exe
Steam
https://steamcommunity.com/id/strong28
Twitter
yilmazfarukcan_
Discord
! STRONG'/Faruk Can#3967
Neyse hocam iyi o zaman yakın çevremde mahkemeye başvuran çoğu kişi olumlu sonuç alamadım ondan dedim ama umarım olumlu bir sonuç alırsın
dilekçe vs nasıl yazıldığı önemli.
 

thErenSK

80+ Gold
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
7,011
En İyi Cevap
2
ne demek ilgilenmiyor ? casper model telefonum e1c model kodlu sıkıntılar yaşıyordum hakem heyetine başvurdum iade veya değişim isteyebilirsiniz dedi fatura tutarı kadar iademi aldım. 6 ay içinde dediler 4 ay gibi sürede sonuçlandı.
4 ay az mı? çook uzun bir süre 4 ayda parçalar eskiyor zaten
 
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
297
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
Konum
Kocaeli/Gebze
İsim
Faruk Can Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Yazılım, Havacılık ve Uzay
Instagram
yilmazfarukcan.exe
Steam
https://steamcommunity.com/id/strong28
Twitter
yilmazfarukcan_
Discord
! STRONG'/Faruk Can#3967
Katılım
10 Ocak 2021
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Doğukan Ateşçi
SON GÜNCELLEME
Arkadaşlar sistemi toplamamdan itibaren tam tamına 3 ay oldu ve aynı sorunları bu 3 ay boyunca düzenli olarak yaşıyordum. İtopya bilgisayarın bu tutarsız davranışı müşteriyi hiç bir şekilde takmaması beni halen daha sinirlendiriyor. Sorunun sebebi ekran kartının fabrika hatalı olmasıymış. Bunu öğrenmem de baya bir uzun sürdü. 23 Şubat 2021 tarihinde Gigabyte RTX 2060 Windforce OC model ekran kartımı ithalatçı firma olan Arena Bilgisayar'ın yerine götürdüm. İstanbul Pendik'te yer alıyor. Şikayetlerimi anlattım servise aldılar doğal olarak ve 10 gün sonra arandım. Ekran kartınızın fabrika hatalı olduğu anlaşıldı size iade raporu göndereceğiz dediler bu raporla ürünü aldığınız firmadan iade ya da stoktan değişim talep edebilirsiniz dediler. Formu ekte bulabilirsiniz bu arada ve bunun üzerine 8 Mart tarihinde İtopya'ya bu raporla gittim. İtopya ilk önce bu rapora inanmadı biz servise göndermişiz bir sorun çıkmamış sizde nasıl çıkıyor diye beni azarlıyorlar bende aynen şunu söyledim "Sizin inanmadığınız müşteriye adamlar inanıyor kanıt göstermeme rağmen sorunun nerden olduğunu bulamadınız ve sallamaya devam ettiniz." Değişim talep ettim stokta 2060 yok gelmesi uzun sürer dedi yapmadı iade istiyorum ödediğim yola veya nakit o da olmaz dedi en sonunda aynı gün kullanmak üzere ekran kartının faturadaki fiyatı tutarında hediye çeki verdi bunla mağazadan alabilirsiniz dedi. Ben istemediğimi belirttim fakat şu an tek yapabileceğinin bu olduğunu söylediler (Külliyen Yalan). Aynı gün üstüne bir kasa parası daha ödeyerek MSI RTX 3070 Ventus 2X Modelini almış bulundum. Sorunlarım tamamen çözüldü. Ben tüketici hakem heyeti şikayetimi geri almayacağım sonuna kadar gideceğim benim başım yandı başkalarının başı yanmasın. Herkese çok teşekkürler.
 

Ekler

  • iade formu.PNG
    iade formu.PNG
    94.2 KB · Hit: 74

Beşiktaşlı Reyna

80+ Bronze
Katılım
21 Şubat 2021
Mesajlar
916
Dahası  
Reaksiyon skoru
353
İsim
Samet Kapucuoğlu
SON GÜNCELLEME
Arkadaşlar sistemi toplamamdan itibaren tam tamına 3 ay oldu ve aynı sorunları bu 3 ay boyunca düzenli olarak yaşıyordum. İtopya bilgisayarın bu tutarsız davranışı müşteriyi hiç bir şekilde takmaması beni halen daha sinirlendiriyor. Sorunun sebebi ekran kartının fabrika hatalı olmasıymış. Bunu öğrenmem de baya bir uzun sürdü. 23 Şubat 2021 tarihinde Gigabyte RTX 2060 Windforce OC model ekran kartımı ithalatçı firma olan Arena Bilgisayar'ın yerine götürdüm. İstanbul Pendik'te yer alıyor. Şikayetlerimi anlattım servise aldılar doğal olarak ve 10 gün sonra arandım. Ekran kartınızın fabrika hatalı olduğu anlaşıldı size iade raporu göndereceğiz dediler bu raporla ürünü aldığınız firmadan iade ya da stoktan değişim talep edebilirsiniz dediler. Formu ekte bulabilirsiniz bu arada ve bunun üzerine 8 Mart tarihinde İtopya'ya bu raporla gittim. İtopya ilk önce bu rapora inanmadı biz servise göndermişiz bir sorun çıkmamış sizde nasıl çıkıyor diye beni azarlıyorlar bende aynen şunu söyledim "Sizin inanmadığınız müşteriye adamlar inanıyor kanıt göstermeme rağmen sorunun nerden olduğunu bulamadınız ve sallamaya devam ettiniz." Değişim talep ettim stokta 2060 yok gelmesi uzun sürer dedi yapmadı iade istiyorum ödediğim yola veya nakit o da olmaz dedi en sonunda aynı gün kullanmak üzere ekran kartının faturadaki fiyatı tutarında hediye çeki verdi bunla mağazadan alabilirsiniz dedi. Ben istemediğimi belirttim fakat şu an tek yapabileceğinin bu olduğunu söylediler (Külliyen Yalan). Aynı gün üstüne bir kasa parası daha ödeyerek MSI RTX 3070 Ventus 2X Modelini almış bulundum. Sorunlarım tamamen çözüldü. Ben tüketici hakem heyeti şikayetimi geri almayacağım sonuna kadar gideceğim benim başım yandı başkalarının başı yanmasın. Herkese çok teşekkürler.
Hort için kusura bakma sonuç çıktı mı ?
 

Qzer

80+ Bronze
Katılım
9 Ağustos 2020
Mesajlar
1,985
Dahası  
Reaksiyon skoru
816
İsim
Ekrem
banada sinerji yamuk yaptı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
908,847
Mesajlar
8,319,705
Üyeler
141,056
Son üye
muhammet021
Top Bottom