istanbulda yaşıyorsan.Kartaldaki depolarına götür elden ver.Bana yanlış rem yollamışlardı bu sekilde geri istediler.Elden götürüp değiştim.öğrenciyim yarına proje ödevlerim var. Tüketici hh başvurmam için ne kadar süre var. Bugün başvurmasam olur mu?
İstanbuldayım değişim yapacaklarsa beylikdüzü şubesine gidebilirim de değişim yapmazlarsa boşuna gitmiş olurumistanbulda yaşıyorsan.Kartaldaki depolarına götür elden ver.Bana yanlış rem yollamışlardı bu sekilde geri istediler.Elden götürüp değiştim.
müşteri hizmetleri sana diyecekki.İnternet satışları mağaza ile alakasız oluyor.Sana kargo kodu verıyolar kargoyla yollaman gerekecek.İstanbuldayım değişim yapacaklarsa beylikdüzü şubesine gidebilirim de değişim yapmazlarsa boşuna gitmiş olurum
Müşteri hizmetleri ile whattsaptan konuştugumda bana microsoftla görüşün dediler işte. Nasıl kayıt açacağım ki anlamadımmüşteri hizmetleri sana diyecekki.İnternet satışları mağaza ile alakasız oluyor.Sana kargo kodu verıyolar kargoyla yollaman gerekecek.
Depoları kartal sanayide.
müşteri hizmetlerine ayıplı-kusurlu ürün diye kayıt aç.o şekilde insallah geri yolla derlerse.kargoyu beklerım dersen yollarsın.Beklemem dersen elden götürürsün.
ben musterı temsılcısı ıle 4. kez aramamda ancak incelemeye aldılar.ilk 3 bana değişim olmayacak demişti.
Yarına proje ödevim var. Bunla ugrasmaktan ödev yapamıyorum. Az para da vermedim. Aylık harçlığım 2000 tl. Biriktirerek aldığım ürünün bozuk çıkıp iade alınmaması çok canımı sıktı.itopya ürün satış sonrası destekte hiç ilgilenmiyor birdaha alışveriş falan yapmam burdan
Hocam selamlar bende kulaklık aldım geri iade etmek istiyorum hijyen konusundan dolayı kabul etmiyorlarmis aynı şey benim içinde geçerli mi ?Koşulsuz iade seçeneğimi kullanmama izin verilmiyor, arızalı ürünü iade almıyorlar bir çok sebep var tüketici hakem heyetine başvurmana yarayacak. Uğraşacaksın ama kazanacaksın. Başvur gitsin
İtopyadan alışveriş yapmayacağım bende bundan sonra çoğu kez beni de uğraştırdılarYarına proje ödevim var. Bunla ugrasmaktan ödev yapamıyorum. Az para da vermedim. Aylık harçlığım 2000 TL. Biriktirerek aldığım ürünün bozuk çıkıp iade alınmaması çok canımı sıktı.
musterı hizmetleri ile sesli görüş.Seslide kendinden de emin konuşMüşteri hizmetleri ile whattsaptan konuştugumda bana microsoftla görüşün dediler işte. Nasıl kayıt açacağım ki anlamadım
14 gün içinde iade hakkimi kullanmak istiyorum de. Arızayı felan bahsetme gönder gitsinarızasız ürünleri iade için bizle arızalı ürünleri microsoftla görüşün dediler.
kulaklık işi biraz sıkıntılı.Hijyen muhabbeti var evet.Üründe bir arıza kusur vs yoksa biraz zor diye tahmin ediyorumHocam selamlar bende kulaklık aldım geri iade etmek istiyorum hijyen konusundan dolayı kabul etmiyorlarmis aynı şey benim içinde geçerli mi ?
Mesaj otomatik birleştirildi:
İtopyadan alışveriş yapmayacağım bende bundan sonra çoğu kez beni de uğraştırdılar