Neler Yeni

Yardım İtopya Garanti Servisi 20 İş Günü Dolmasına Rağmen Aramıyor.

Ukhai

80+ Bronze
Katılım
28 Nisan 2022
Mesajlar
661

umix

80+ Bronze
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
960
Dahası  
Reaksiyon skoru
377
İsim
Ümit
20 iş günü hocam totalde 31 gündür ellerinde.
çok ya. düşünsene hevesle ürün alıp kullanmak için bekliyorsun sorun çıkarsa 1 ay beklemen gerek, sacmalık.. 1 hafta olmalı bu süreçler.
 

macelian

80+ Bronze
Katılım
20 Aralık 2022
Mesajlar
581
Dahası  
Reaksiyon skoru
147
İsim
İsmail
Hocam THH'yi biliyorum ama şimdi THH'ye başvursam 2 ay sonra sonuçlanacak e ondan sonra itopya tekrardan monitörü geri isteyecek 1 ayda orda geçer neredeyse 3 ay kafadan gitti iyide ben neden bununla uğraşmak zorundayım benim sinirlendiğim şey o.
Hocam anlamadınız olay sonuçlanması değil aynı olayı casperda yaşadım 1 hafta sonra falan casper aradı çözüm amaçlı zaten çözmeye yanaşmazlarsa dediğin gibi 2 3 ay beklersin.
 

Ukhai

80+ Bronze
Katılım
28 Nisan 2022
Mesajlar
661
Hocam anlamadınız olay sonuçlanması değil aynı olayı casperda yaşadım 1 hafta sonra falan casper aradı çözüm amaçlı zaten çözmeye yanaşmazlarsa dediğin gibi 2 3 ay beklersin.
Hocam dediğiniz olay daha çok şikayetvar gibi sitelerde işe yarar gibi çünkü THH'ye zaten başvurduğumuzda orada şikayetimizi inceleyen ekibin incelemesi neredeyse 1 ay sonra bitiyor. Belki sizin şansınıza hemen bitirmişlerdir ama genelde durum böyle.
Mesaj otomatik birleştirildi:

monitör modeli neydi acaba mag256f mi
Gigabyte G24F
 

macelian

80+ Bronze
Katılım
20 Aralık 2022
Mesajlar
581
Dahası  
Reaksiyon skoru
147
İsim
İsmail
Hocam dediğiniz olay daha çok şikayetvar gibi sitelerde işe yarar gibi ama çünkü THH'ye zaten başvurduğumuzda orada şikayetimizi inceleyen ekibin incelemesi neredeyse 1 ay sonra bitiyor. Belki sizin şansınıza hemen bitirmişlerdir ama genelde durum böyle.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Gigabyte G24F
Olabilir yaşadığım olay 2022 sonuydu bana denk gelmiş olabilir
 

Vachiron

80+
Katılım
6 Haziran 2024
Mesajlar
244
Dahası  
Reaksiyon skoru
28
İsim
Ali arda
Merhabalar öncelikle İtopya'dan monitör aldığım güne lanet olsun demekle başlamak istiyorum. Cuma günü itibariyle İtopya'ya ölü piksel şikayetiyle gönderdiğim monitörümün 20 iş günü doldu müşteri hizmetlerini aradığımda oyalıyorlar çok fazla yoğunluk var yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar. Peki bu durumda benim ne yapmam lazım? Hafta sonları da dahil 1 aydan fazladır monitör ellerinde hiç bir şekilde ne telefondan ne de mailden dönmediler ayrıca bu hafta [email protected]'a fatura belgem ile birlikte iki defa mail atmama rağmen cevap vermediler.
sıfırı veya muadili bir ust modelle degitstirme hakkın var diye biliyorum işine gelir diyeyim
 
Top Bottom