- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
20 iş günü hocam totalde 31 gündür ellerinde.hocam şans evet her firmada sorunlar oluyor ama 20 gün bekletmek rezillik, yeni almıs adam.
20 iş günü hocam totalde 31 gündür ellerinde.hocam şans evet her firmada sorunlar oluyor ama 20 gün bekletmek rezillik, yeni almıs adam.
çok ya. düşünsene hevesle ürün alıp kullanmak için bekliyorsun sorun çıkarsa 1 ay beklemen gerek, sacmalık.. 1 hafta olmalı bu süreçler.20 iş günü hocam totalde 31 gündür ellerinde.
Hocam anlamadınız olay sonuçlanması değil aynı olayı casperda yaşadım 1 hafta sonra falan casper aradı çözüm amaçlı zaten çözmeye yanaşmazlarsa dediğin gibi 2 3 ay beklersin.Hocam THH'yi biliyorum ama şimdi THH'ye başvursam 2 ay sonra sonuçlanacak e ondan sonra itopya tekrardan monitörü geri isteyecek 1 ayda orda geçer neredeyse 3 ay kafadan gitti iyide ben neden bununla uğraşmak zorundayım benim sinirlendiğim şey o.
Hocam dediğiniz olay daha çok şikayetvar gibi sitelerde işe yarar gibi çünkü THH'ye zaten başvurduğumuzda orada şikayetimizi inceleyen ekibin incelemesi neredeyse 1 ay sonra bitiyor. Belki sizin şansınıza hemen bitirmişlerdir ama genelde durum böyle.Hocam anlamadınız olay sonuçlanması değil aynı olayı casperda yaşadım 1 hafta sonra falan casper aradı çözüm amaçlı zaten çözmeye yanaşmazlarsa dediğin gibi 2 3 ay beklersin.
Gigabyte G24Fmonitör modeli neydi acaba mag256f mi
Olabilir yaşadığım olay 2022 sonuydu bana denk gelmiş olabilirHocam dediğiniz olay daha çok şikayetvar gibi sitelerde işe yarar gibi ama çünkü THH'ye zaten başvurduğumuzda orada şikayetimizi inceleyen ekibin incelemesi neredeyse 1 ay sonra bitiyor. Belki sizin şansınıza hemen bitirmişlerdir ama genelde durum böyle.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Gigabyte G24F
sıfırı veya muadili bir ust modelle degitstirme hakkın var diye biliyorum işine gelir diyeyimMerhabalar öncelikle İtopya'dan monitör aldığım güne lanet olsun demekle başlamak istiyorum. Cuma günü itibariyle İtopya'ya ölü piksel şikayetiyle gönderdiğim monitörümün 20 iş günü doldu müşteri hizmetlerini aradığımda oyalıyorlar çok fazla yoğunluk var yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar. Peki bu durumda benim ne yapmam lazım? Hafta sonları da dahil 1 aydan fazladır monitör ellerinde hiç bir şekilde ne telefondan ne de mailden dönmediler ayrıca bu hafta [email protected]'a fatura belgem ile birlikte iki defa mail atmama rağmen cevap vermediler.