xdlips
80+
- Katılım
- 23 Haziran 2023
- Mesajlar
- 49
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 14
- İsim
- Özgür Divarcı
- Bütçe
- 5
Dostlar geçen sene İtopya'dan almış olduğum HyperX Cloud Core kulaklığında geçen aylarda sorun yaşamaya başladım ve sorunum üzerine ürünü itopya ile iletişime geçip garantiye yolladım. Az önce itopya tarafından bana bir mail iletildi ve mailde yazana göre ürünüm hakkında iade & değişim kararı çıkmış. Ancak stokta aynı üründen olmadığı için ürünümü muadil bir ürün ile değişebileceklerini belirtmişler. Aynı zamanda iade hakkım olduğunu yazmışlar. Belirttikleri muadil ürün benim kendilerine göndermiş olduğum kulaklıktan daha kalitesiz ve ucuz. Kendilerine mail aracılığıyla yanıt olarak faturamda belirtildiği miktarda ürünün ücretinin iade edilmesini ya da bir şekilde göndermiş olduğum ürünün yenisiyle değiştirilip gönderilmesini istediğimi yazdım.
Sizce ne sonuç çıkar? Ödediğim ücreti iade ederlermi? Eğer ücreti birebir iade etmezlerse yasal yollarla ne yapabilirim lütfen yardımcı olun.
Sizce ne sonuç çıkar? Ödediğim ücreti iade ederlermi? Eğer ücreti birebir iade etmezlerse yasal yollarla ne yapabilirim lütfen yardımcı olun.