İtopya'nın rezilliği

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Sıraya ismini yazdırmak ne alaka ? Orada bekleyen kişilerin sırayla içeri alınması gerekirdi. Sistem felan alınmaz bu firmadan.
 
Aga hastayım valla üstüne üşütüm bari alsaydım değerdi hayla bir umut bekliyorum
 
Oraya gidip ismini listeye yazdıranlarda suç. Banane kardeşim ben geldim sıradayım ve bekliyorum diyeceksin. 1-2 tane çakal kendi liste yapacak sen de hakkını yedirmeyeceksin
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,662
Mesajlar
11,069,391
Üyeler
197,954
Son üye
jesusspeed
Geri
Top