🔥İndirim Kadın Montlar 😱 299₺

Yorumlar bayağı kötü, bu fiyata gideri var ama yorumlara bakın bence.
 
IMG_0884.webp
:D
 
Bunlar toptan alınan fason üretim montlar beş para etmez şeyler.

Ayrıca yorumlarda birine 4 bin TL'lik motorcu montu göndermişler yanlışılıkla :D
1.webp
 
Daha ne olsun usta. Beklentin ne 300 liraya pullbear mı
Ben de bu işin içindeyim ve bunlardan ucuza alma fırsatım var. Sorun şuradaki zaten bunların toptan fiyatı bile neredeyse bu kadar yani geri eklenen fiyat marka yaratıp kar yapmak için. Olay beklentiye girmek değil sırf ucuz diye giymeyi gerektirmiyor. Öyle ürünler var ki bırak 300 TL'yi bedava olsa giymezsin.
 
Ben de bu işin içindeyim ve bunlardan ucuza alma fırsatım var. Sorun şuradaki zaten bunların toptan fiyatı bile neredeyse bu kadar yani geri eklenen fiyat marka yaratıp kar yapmak için. Olay beklentiye girmek değil sırf ucuz diye giymeyi gerektirmiyor. Öyle ürünler var ki bırak 300 TL'yi bedava olsa giymezsin.
3 Paket sigara parası sonuçta babacım. Sen giymeyeceksin al manitaya hediye et.
 
Herkes 1 beden buyuk alin yazmis ama 40 bedende indirim yok
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,014
Mesajlar
11,072,686
Üyeler
198,029
Son üye
atakcay
Geri
Top