Neler Yeni

Çözüldü✓ *KARAR VERİLDİ*MUTLU SON* xDrive Firmasının Kalitesiz Ürün Satması/Almadan Okuyun

BobMarleyFaruk

80+ Bronze
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
990
belki firmadan koltuk düşürmeye çalışıyordur, adamı niye ekmeğinden ediyosun hocam :)
hocam anlamıyorum ne zaman firmalarla bir sorun yaşayan birini görsem bu oğlan firmaları övüyor 2 ay önce hepsiburadadan bilgisayar aldım bozuk çıktı adamlar geri almamak için tonla bahane uydurdu yine bu eleman gelip yalan söylüyorsun belki ne bilelim hb candır zart zurt diye övmeye çalışıyordu ne tür bir npc anlamadım
 
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
4,448
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,911
Konum
Adabazaar
İsim
Emir Yusuf
Resim 2'de her şey açık bir şekilde belli oluyor. 70kg birinin oturmasıyla bu şekilde oluyorsa bu üretim hatasından başka bir şey değildir.
 

Rosita

80+ Silver
Katılım
2 Ocak 2022
Mesajlar
2,070
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,334
Konum
İstanbul
İsim
Musa
İlgilendiği Kategoriler
Elektronik
hocam anlamıyorum ne zaman firmalarla bir sorun yaşayan birini görsem bu oğlan firmaları övüyor 2 ay önce hepsiburadadan bilgisayar aldım bozuk çıktı adamlar geri almamak için tonla bahane uydurdu yine bu eleman gelip yalan söylüyorsun belki ne bilelim hb candır zart zurt diye övmeye çalışıyordu ne tür bir npc anlamadım
oğlan sensin dostum böyle yakıştırmaları kendine sakla, sevdiğim bir kaç firma var onlara laf edilince tabii ki kullanıcı yorumumu yapacağım. benim yorum yapmam seni rahatsız ediyorsa , susturur geçersin tamam mı dostum. böyle yakıştırmalara gerek yok. sizin yaptığınız eleştiri değil aşağılama firmaları aşağıladıkça elinize bir şey geçeceğini sanıyorsanız yanılıyorsunuz.
 

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can
oğlan sensin dostum böyle yakıştırmaları kendine sakla, sevdiğim bir kaç firma var onlara laf edilince tabii ki kullanıcı yorumumu yapacağım. benim yorum yapmam seni rahatsız ediyorsa , susturur geçersin tamam mı dostum. böyle yakıştırmalara gerek yok. sizin yaptığınız eleştiri değil aşağılama firmaları aşağıladıkça elinize bir şey geçeceğini sanıyorsanız yanılıyorsunuz.
Pardon da dostum bu konuda kim bu firmayı aşağıladı ?
 

BobMarleyFaruk

80+ Bronze
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
990
oğlan sensin dostum böyle yakıştırmaları kendine sakla, sevdiğim bir kaç firma var onlara laf edilince tabii ki kullanıcı yorumumu yapacağım. benim yorum yapmam seni rahatsız ediyorsa , susturur geçersin tamam mı dostum. böyle yakıştırmalara gerek yok. sizin yaptığınız eleştiri değil aşağılama firmaları aşağıladıkça elinize bir şey geçeceğini sanıyorsanız yanılıyorsunuz.
ulan sorun sırf seviyorsun diye ayıplarını görmezden mi geliyorsun ne boş adamsın
Mesaj otomatik birleştirildi:

firma aşağılamak diyor bir de gelen ürünün bozuk olması ve ürünü zorla bana kilitlemerine rağmen gelip sen övüyordun kendi konumda
 

MertFM

80+ Silver
Katılım
6 Ağustos 2022
Mesajlar
2,033
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,056
İsim
Mertcan Ceylan
xDrive firmasından satın almış olduğum xDrive 15 LI Profesyonel Oyuncu Koltuğu daha henüz garantisi bitmediği halde oturmuş olduğum kısım içine göçtü derileri yamuldu ve düzelmiyor 8-10 cm büyüklüğünde kendiliğinden koltuk üzerinde çatlak oluştu.
Ben bu durumu satıcı firmaya ilettim ve videosunu gönderdim. Satıcı firma tarafından kullanıcı hatası olduğu fakat eğer istersem 300 TL değerinde koltuğumun hasar gören kısmının üstüne oturma pedini ücretsiz gönderebileceklerini söylediler. Oturma pedini istemediğimi koltuğumun yenisiyle veya demonte olan oturma kısmı parçasının değişmesini istedim olumsuz yanıt aldım.

Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum şuan karşı tarafın savunması isteniyor sizce sonuç netice ne olur ve bu markadan alışveriş yapacak arkadaşlar almadan 2 kez düşünsünler.


Resim1

Resim2


Güncelleme

Dostlar karar çıktı

Ürünün yenisi ile değiştirilmesine eski ürünün benden alınmasına
Tebliğ ücreti olan 20.50₺ ve Bilirkişi Ücreti olan 517.08₺ nin karşı tarafından alınmasına karar verildi.

Bilirkişi Kararı

Alıntıyı görüntüle


Güncelleme
Firma yetkilisi Emre bey benimle Çarşamba (18.01.2023) günü iletişime geçerek itiraz sürelerinin dolduğunu koltuğumu değiştirmek istediklerini söyledi.
Bu hafta veya önümüzdeki hafta yeni koltuğumu teslim almış olacağım.
Bu süreçte bütün konuyu okuyup yanımda olan arkadaşlara teşekkür ediyorum iyi ki varsınız <3

Hakkınızı aramaktan hiç bir zaman kaçınmayın



25.01.2023 Yeni Koltuğumu Teslim Aldım :)




Alıntıyı görüntüle
süreç ne kadar sürdü şikayet etmeniz ve sonuç almanız
 

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can
Top Bottom