Neler Yeni

Çözüldü✓ Kargo sırasında kırılan Monitör

Katılım
13 Ağustos 2024
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Muhammet Bahadır
Merhaba,

Asus VG249QM1A markalı monitörü kullanıyordum ölü piksel oluşmasından dolayı UPS kargo ile Asus yetkili servise gönderdim.
Kargo ellerine ulaştıklarında beni aradılar ve monitörün kırık olduğunu garanti kapsamı dışına çıktığını söylediler.
Yani monitörüm kargo taşımacılığı sırasında kırılmıştı ve bana biz iadesini yapalım siz kargo şirketine tutanak tutturursunuz dediler.
Bende kargo şirketini aradım ve olayı anlattım, bana Kargo hasar tespit tutanağı tutacaklarını söylediler ancak kutuda herhangi bir ezilme vs. yoksa yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler.
Biraz araştırdım ancak daha önce böyle bir olay yaşamadığım için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bu yüzden sizden akıl almak istiyorum.

Saygılarımla,
 

Volkan:/

80+ Silver
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
3,355
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,176
İsim
Volkan
Merhaba,

Asus VG249QM1A markalı monitörü kullanıyordum ölü piksel oluşmasından dolayı UPS kargo ile Asus yetkili servise gönderdim.
Kargo ellerine ulaştıklarında beni aradılar ve monitörün kırık olduğunu garanti kapsamı dışına çıktığını söylediler.
Yani monitörüm kargo taşımacılığı sırasında kırılmıştı ve bana biz iadesini yapalım siz kargo şirketine tutanak tutturursunuz dediler.
Bende kargo şirketini aradım ve olayı anlattım, bana Kargo hasar tespit tutanağı tutacaklarını söylediler ancak kutuda herhangi bir ezilme vs. yoksa yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler.
Biraz araştırdım ancak daha önce böyle bir olay yaşamadığım için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bu yüzden sizden akıl almak istiyorum.

Saygılarımla,
göndermeden önce sağlam olduğuna dair görsel ve kutu resmi varsa kurtarırsın yoksa zor
 

LEO0

80+
Katılım
27 Haziran 2021
Mesajlar
335
Dahası  
Reaksiyon skoru
111
İsim
Cavit Aslan
Merhaba,

Asus VG249QM1A markalı monitörü kullanıyordum ölü piksel oluşmasından dolayı UPS kargo ile Asus yetkili servise gönderdim.
Kargo ellerine ulaştıklarında beni aradılar ve monitörün kırık olduğunu garanti kapsamı dışına çıktığını söylediler.
Yani monitörüm kargo taşımacılığı sırasında kırılmıştı ve bana biz iadesini yapalım siz kargo şirketine tutanak tutturursunuz dediler.
Bende kargo şirketini aradım ve olayı anlattım, bana Kargo hasar tespit tutanağı tutacaklarını söylediler ancak kutuda herhangi bir ezilme vs. yoksa yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler.
Biraz araştırdım ancak daha önce böyle bir olay yaşamadığım için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bu yüzden sizden akıl almak istiyorum.

Saygılarımla,
Aynısı benim başıma yurtiçi Kargo ile geldi şu an tazmin sonucunu bekliyorum kargo tu göndermeden önce fotoğrafını çekmiş miydin?
 
Katılım
13 Ağustos 2024
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Muhammet Bahadır
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
göndermeden önce sağlam olduğuna dair görsel ve kutu resmi varsa kurtarırsın yoksa zor
Göndermeden önce ölü pikselin fotoğrafını Asus yetkili servise yollamıştım ancak ne kadar işe yarar bilmiyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Aynısı benim başıma yurtiçi Kargo ile geldi şu an tazmin sonucunu bekliyorum kargo tu göndermeden önce fotoğrafını çekmiş miydin?
Maalesef çekmedim.
 

spitfire

80+ Bronze
Katılım
17 Mart 2024
Mesajlar
608
Dahası  
Reaksiyon skoru
352
İsim
Burak
Servisin tutanak raporu tutturmasi gerekiyor iade ne alaka? Kabul etmeyin, ben urunu saglam bir sekilde yolladim deyin. Umarim yollamadan once fotograflarini cekmissinizdir paketleme sirasinda
 

StrangerIX

80+ Silver
Katılım
30 Ağustos 2020
Mesajlar
2,637
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,266
İsim
Baran Kut
Servisin tutanak raporu tutturmasi gerekiyor iade ne alaka? Kabul etmeyin, ben urunu saglam bir sekilde yolladim deyin. Umarim yollamadan once fotograflarini cekmissinizdir paketleme sirasinda
Çekmemiş :confused:
 

LEO0

80+
Katılım
27 Haziran 2021
Mesajlar
335
Dahası  
Reaksiyon skoru
111
İsim
Cavit Aslan
Göndermeden önce ölü pikselin fotoğrafını Asus yetkili servise yollamıştım ancak ne kadar işe yarar bilmiyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Maalesef çekmedim.
Acilen kargoyu teslim eden şubeyi ara monitörümü kırık teslim etmişsiniz hasar tespit tutanağı tutulmasını istiyorum de teslim eden şube tutucak tutmak zorundalar ben zar zor tutturdum sonra tazmin Dilekcesi doldurdum şu an sonucunu bekliyorum
 
Katılım
13 Ağustos 2024
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Muhammet Bahadır
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Servisin tutanak raporu tutturmasi gerekiyor iade ne alaka? Kabul etmeyin, ben urunu saglam bir sekilde yolladim deyin. Umarim yollamadan once fotograflarini cekmissinizdir paketleme sirasinda
Servis tutanak raporundan hiç bahsetmedi aksine belirli bir ücret karşılığında yapabileceklerini söyledi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Acilen kargoyu teslim eden şubeyi ara monitörümü kırık teslim etmişsiniz hasar tespit tutanağı tutulmasını istiyorum de teslim eden şube tutucak tutmak zorundalar ben zar zor tutturdum sonra tazmin Dilekcesi doldurdum şu an sonucunu bekliyorum
Aradım hocam aynı şekilde söyledim onlarda bana hasar tespit tutanağı tutacaklarını söylediler ancak kutuda ezilme vs. yoksa bir şey yapamayız dediler.
 

cancan1135

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
1,232
Dahası  
Reaksiyon skoru
593
İsim
can
şöyle bir durum var yurtiçi kargo mesela kargoyu verirken kırılacak bir şey olduğu zaman sana kargo sorumlu değildir diye bir form imzalatıyor yurtiçi ile çalışanlar bilir sen kargoya verirken upsden öyle bir kağıt imzaladıysan zaten hiçbirşey talep edemezsin
 

LEO0

80+
Katılım
27 Haziran 2021
Mesajlar
335
Dahası  
Reaksiyon skoru
111
İsim
Cavit Aslan
Servis tutanak raporundan hiç bahsetmedi aksine belirli bir ücret karşılığında yapabileceklerini söyledi.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Aradım hocam aynı şekilde söyledim onlarda bana hasar tespit tutanağı tutacaklarını söylediler ancak kutuda ezilme vs. yoksa bir şey yapamayız dediler.
bir şey yapamayız diye bir şey yok ups kargo genel müdürlüğünün mail adresine bul, olayı açıklayan bir yazı yaz yazının sonuna 10 gün içerisinde cevap gelmezse thh başvurucam de 10 gün sonra yetkili servise gönderdiğin fotoğrafları ve mail yazışmalarının ekran görüntüsü ile birlikte tüketici hakem heyetine başvur
 

xenk2626

80+ Silver
Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
4,177
Dahası  
Reaksiyon skoru
940
İsim
Kadir Efe Ulusoy
Servis tutanak raporundan hiç bahsetmedi aksine belirli bir ücret karşılığında yapabileceklerini söyledi.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Aradım hocam aynı şekilde söyledim onlarda bana hasar tespit tutanağı tutacaklarını söylediler ancak kutuda ezilme vs. yoksa bir şey yapamayız dediler.
thhye başvur bu mngde gamegarajdan aldığım kasa 2 defa patlak geldi yine ve yine en son iade edip pc kolikten aldım
 
Katılım
13 Ağustos 2024
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Muhammet Bahadır
şöyle bir durum var yurtiçi kargo mesela kargoyu verirken kırılacak bir şey olduğu zaman sana kargo sorumlu değildir diye bir form imzalatıyor yurtiçi ile çalışanlar bilir sen kargoya verirken upsden öyle bir kağıt imzaladıysan zaten hiçbirşey talep edemezsin
Asus ile anlaşmalı kargo olduğu için ben herhangi bir belge imzalamadım sadece kargo takip numarası verdim.
 

xenk2626

80+ Silver
Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
4,177
Dahası  
Reaksiyon skoru
940
İsim
Kadir Efe Ulusoy
bu arada kutuyu değiştirecekler muhtemelen haberin olsun
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,015,937
Mesajlar
9,175,082
Üyeler
160,909
Son üye
Antonio
Top Bottom