Muhammet21
80+
- Katılım
- 13 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 10
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 5
- İsim
- Muhammet Bahadır
Merhaba,
Asus VG249QM1A markalı monitörü kullanıyordum ölü piksel oluşmasından dolayı UPS kargo ile Asus yetkili servise gönderdim.
Kargo ellerine ulaştıklarında beni aradılar ve monitörün kırık olduğunu garanti kapsamı dışına çıktığını söylediler.
Yani monitörüm kargo taşımacılığı sırasında kırılmıştı ve bana biz iadesini yapalım siz kargo şirketine tutanak tutturursunuz dediler.
Bende kargo şirketini aradım ve olayı anlattım, bana Kargo hasar tespit tutanağı tutacaklarını söylediler ancak kutuda herhangi bir ezilme vs. yoksa yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler.
Biraz araştırdım ancak daha önce böyle bir olay yaşamadığım için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bu yüzden sizden akıl almak istiyorum.
Saygılarımla,
Asus VG249QM1A markalı monitörü kullanıyordum ölü piksel oluşmasından dolayı UPS kargo ile Asus yetkili servise gönderdim.
Kargo ellerine ulaştıklarında beni aradılar ve monitörün kırık olduğunu garanti kapsamı dışına çıktığını söylediler.
Yani monitörüm kargo taşımacılığı sırasında kırılmıştı ve bana biz iadesini yapalım siz kargo şirketine tutanak tutturursunuz dediler.
Bende kargo şirketini aradım ve olayı anlattım, bana Kargo hasar tespit tutanağı tutacaklarını söylediler ancak kutuda herhangi bir ezilme vs. yoksa yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler.
Biraz araştırdım ancak daha önce böyle bir olay yaşamadığım için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bu yüzden sizden akıl almak istiyorum.
Saygılarımla,