Selamlar bugün öğleden beri bu sorunu çözmeye çalışıyorum fakat işin içinden çıkamadım bir türlü belki aranızda karşılaşıp çözenler vardır diye bir de buraya sormak istedim.
Mevcutta kullandığım banka kartımda sorun olduğu için başka bir kart ile güncellemek istedim ama ne kadar dandik sistemleri varsa artık sabahtan beri bir türlü sisteme şunu kabul ettiremedim ilk önce telefonuma onay kodu gelmesi gerekirken bir türlü onay kodu gelmemişti biraz araştırdım ve bunların masterpass denilen bir sistemleri varmış ve kartın masterpasse kaydını burdan yapmak yerine direkt kendi sitelerinden yapıp tekrar denemek genelde sorunu çözüyormuş yaptım tekrar denedim kod geldi fakat bu seferde bu kart zaten kayıtlıydı diyip ekranda gördüğünüz sekmeye yönlendirdi beni buradan kartı seçip tekrar denediğimde yine bi kod doğrulama aşamasını atlattıktan sonra bu hatayı vermeye başladı bunun üzerine anlaşılan sorun bankayla ilgili diyip bankayı arayıp konuştum durumu anlattım bizlerden yana herhangi bir sorun yok diye dönüş aldım.Artık ne yapacağımı şaşırdım global sunuculardan gameplusa geçince en başta yine bir sürü sorunla karşılaşmış 1 haftada anca çözmüştüm mail atsam yine aynı durum olacak ve ödeme günü yarın olduğu için bir an önce çözmem gerekiyor yoksa globalden tr ye geçtiğimden dolayı olan indirimi kaybetmiş olacağım onlarında derdi bu muhtemelen yardımcı olabilicek var ise çok sevinirim.
Mevcutta kullandığım banka kartımda sorun olduğu için başka bir kart ile güncellemek istedim ama ne kadar dandik sistemleri varsa artık sabahtan beri bir türlü sisteme şunu kabul ettiremedim ilk önce telefonuma onay kodu gelmesi gerekirken bir türlü onay kodu gelmemişti biraz araştırdım ve bunların masterpass denilen bir sistemleri varmış ve kartın masterpasse kaydını burdan yapmak yerine direkt kendi sitelerinden yapıp tekrar denemek genelde sorunu çözüyormuş yaptım tekrar denedim kod geldi fakat bu seferde bu kart zaten kayıtlıydı diyip ekranda gördüğünüz sekmeye yönlendirdi beni buradan kartı seçip tekrar denediğimde yine bi kod doğrulama aşamasını atlattıktan sonra bu hatayı vermeye başladı bunun üzerine anlaşılan sorun bankayla ilgili diyip bankayı arayıp konuştum durumu anlattım bizlerden yana herhangi bir sorun yok diye dönüş aldım.Artık ne yapacağımı şaşırdım global sunuculardan gameplusa geçince en başta yine bir sürü sorunla karşılaşmış 1 haftada anca çözmüştüm mail atsam yine aynı durum olacak ve ödeme günü yarın olduğu için bir an önce çözmem gerekiyor yoksa globalden tr ye geçtiğimden dolayı olan indirimi kaybetmiş olacağım onlarında derdi bu muhtemelen yardımcı olabilicek var ise çok sevinirim.