Kedi Hakkında Sorum Var

Maryo

80+ Platinum
Katılım
4 Temmuz 2020
Mesajlar
17,188
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
14,541
2 yaşında Manx sahiplendik kısır kendisi.
Ama alışma döneminde nasıl davranmalıyım?
Bana nasıl alıştırabilirim?
 
2 yaşında Manx sahiplendik kısır kendisi.
Ama alışma döneminde nasıl davranmalıyım?
Bana nasıl alıştırabilirim?
Sakin ve ağır hareketler ile yaklaşman lazım hocam. Göz teması kur ve ona güven ver. Bir yerde okuduğumda kedilerle göz teması kurup ağır ağır gözlerimizi kırptığımız zaman onlar için daha güven verici oluyormuş. Birde fazla sıkma ve kendi haline bırak.
 
Sakin ve ağır hareketler ile yaklaşman lazım hocam. Göz teması kur ve ona güven ver. Bir yerde okuduğumda kedilerle göz teması kurup ağır ağır gözlerimizi kırptığımız zaman onlar için daha güven verici oluyormuş. Birde fazla sıkma ve kendi haline bırak.
Seviyorum ve kafasını havaya kaldırıyor.
Kuyruk hareketi ise vücut hizasının altında sallıyor.
 
Seviyorum ve kafasını havaya kaldırıyor.
Kuyruk hareketi ise vücut hizasının altında sallıyor.
Sana güvenmeye başlamış hocam. Kafasını havaya kaldırdığı zaman çenesini sev daha çok hoşuna gider. Kulaklarının tam kafasıyla birleşim yerlerinin sevilmesinden de hoşlanırlar.
 
Sana güvenmeye başlamış hocam. Kafasını havaya kaldırdığı zaman çenesini sev daha çok hoşuna gider. Kulaklarının tam kafasıyla birleşim yerlerinin sevilmesinden de hoşlanırlar.
Garip şekilde sadece üsten yapınca öyle yapıyor.
Alttan pek yapmıyor ama deneyeceğim.
 
Garip şekilde sadece üsten yapınca öyle yapıyor.
Alttan pek yapmıyor ama deneyeceğim.
Dene hocam eğer korku hareketleri yoksa yaklaşmanda bir sakınca yok. Zaten zamanla sana daha çok alışır. He birde göbek tarafından pek hoşlanmazlar aklında bulunsun.
 
Dene hocam eğer korku hareketleri yoksa yaklaşmanda bir sakınca yok. Zaten zamanla sana daha çok alışır. He birde göbek tarafından pek hoşlanmazlar aklında bulunsun.
Evet hocam göbek ve arka kısımından hoşlanmıyor sadece baş kısmı.
 
Evet hocam göbek ve arka kısımından hoşlanmıyor sadece baş kısmı.
Genelde kendi kaşıyamadıkları yerleri sevdirmekten çok hoşlanırlar. Kafalarının üstü çeneleri kulakları gibi yerlere ulaşamıyorlar tam olarak.
 
Genelde kendi kaşıyamadıkları yerleri sevdirmekten çok hoşlanırlar. Kafalarının üstü çeneleri kulakları gibi yerlere ulaşamıyorlar tam olarak.
Hocam eve geldiğinden beri streslenme yaşamadı kuyruğunun dik omasıydı sanırım stres ve streslenmedi geldiği gibi mutlu oldu ama tabi kapıda duruyor o artık bir süre sonra geçer.
 
Hocam eve geldiğinden beri streslenme yaşamadı kuyruğunun dik omasıydı sanırım stres ve streslenmedi geldiği gibi mutlu oldu ama tabi kapıda duruyor o artık bir süre sonra geçer.
Siz uyuduktan sonra büyük ihtimal evi bir turlar ve tanır. Bir kaç güne daha da alışmış hale gelir hocam.
 
İnşallah hocam tek korkum alıştığı yerden ayrıldığı için hiç alışamaması korkusu.
Yaşı büyük olduğu için biraz daha zaman alabilir alışması ama kendisini sevdiriyorsa zaten sen ona güven vermişsin demektir. Sadece evi tanıması lazım onu da zaten kendisi halleder :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,924
Mesajlar
11,082,548
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top