ıcewallowyou
80+ Bronze
- Katılım
- 14 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 588
- Reaksiyon skoru
- 255
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
olmaz neyse gorusuzr280 pahali. Mavi cok ses cikariyor zaten 200 yaparsan dusunurum
olmaz neyse gorusuzr280 pahali. Mavi cok ses cikariyor zaten 200 yaparsan dusunurum
Technopat ta da vardı sankiSahibinden
Letgo
DH Forum
DH Forum'un bildiğin sahibindenden ya da letgodan farkı yokTechnopat ta da vardı sanki
Bayadır girmiyorum da öyle hatırlıyorum
onu bilmiyorum üye değilim çok karmaşık labirent gibi ortamDH Forum'un bildiğin sahibindenden ya da letgodan farkı yok![]()
Bildiğin 2. el parçacısı gibi çatur çutur gidiyor orda. 2. el alım satım baya aktifonu bilmiyorum üye değilim çok karmaşık labirent gibi ortam