Klima önerisi 12000btu

ben alacaktım yaz ayında serinlik kış ayında ısınmak için ama odam uygun değil nereye takacaklar bilemiyorum bana yinede pahalı geldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


vakkum yaptırmak şart hiç bir sıkıntı kalmıyor montaj esnasında bakır boruyu temizleyip vakkumlatınca 10yıl kullan
İş sadece vakum ile bitmiyor, TCL klimalar da çok iyi ama servisi kötü diyorlar mesela.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Klima işlerini inceleriz diye bir forum var orada daha bilgili insanlar olduğunu düşünüyorum orayada bir göz atın tavsiyelere,

günün sonunda hangi klimayı alırsanız alın gelecek olan servisle görüşürken vakum yapıyorsunuz dimi vakum makinesi ile diye sorun onlar yapılıyor diyebilirler geldiklerinde vakum makinesini getirip getirmediklerini sorun yoksa montaja izin vermeyin kesinlikle, montaj bittikten sonra gazı salmadan vakum makinesini dış ünitenin orda sisteme takıp yapmaları lazım 3-5-10 dakika sürer artık duruma göre, vakumsuz montaj klimaya inahanettir.
Evet o foruma üyeyim ciddi şekilde gözümü açtılar, oraya bakmasam vakumdan hiç haberim olmayacaktı.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,689
Mesajlar
11,069,790
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top