Kol kıllarımı almalı mıyım ?

effes1

80+ Bronze
Katılım
13 Eylül 2023
Mesajlar
1,727
Reaksiyon skoru
313
Malum yaz geldi kısa kollu giyicez. Ama benim sadece kolumda kıl var. Yaşım 14 napabilirim ?
 
peki. Bide neden alınca daha çok çıkıyor herkes oyle diyor
Yaş olarak ufaksın. Daha büyüme döneminde olduğun için aldırma sana zararı dokunabilir. Ben tüy dökücüyle aldığım zaman bacak kıllarımı almıştım daha az çıktı. Çıkması kişiden kişiye değişir
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,796
Mesajlar
11,070,769
Üyeler
197,982
Son üye
tuwanr
Geri
Top